Spotřebované produkty #5 | minirecenze

Ahoj čtenářky, po dlouhé době jsem si opět sedla k blogu, abych už konečně zase mohla vyhodit svoji naplněnou tašku spotřebované pečující i dekorativní kosmetiky a řekla Vám svůj názor na ně.
Musím říct, že na sebe začínám být pyšná, jelikož zásoby se tenčí a to znamená, že se snad dostanu do stavu, kdy nebudu věci jen syslit :-) Každopádně mě to minimálně nutí vše spotřebovávat a pečovat tak o sebe důsledně a už se to porádně na mé pleti odráží ;-)


První kategorií je pečující kosmetika na obličej. To je něco, co upotřebuji fakt ve velkém množství a poměrně rychle, ale tentokrát je tu i nějaký ten propadák.
Clarins Multi-Active Nuit je noční krém pro pleť 30+ a je to jeden z krémů, které mě zaujaly natolik, že bych neváhala do něj jít znovu. Lehký krém konzistencí, hutný efektem na pleti. Chvíli se vstřebává, ale je skutečně příjemný s lehce sladkou parfemací. Hydratoval, nezpůsoboval mi akné a pleť jednoduše napumpoval. Clarins vůbec péči umí. Je poměrně dražší a já ho spotřebovala za 3 měsíce, ale pokud do něj chcete investovat, vyplatí se.
Estée Lauder DayWear..co k němu dodat. Je to krém, který jsem nejdříve měla v tomto menším balení, dnes ho mám v tom velkém, jak moc jsem spokojená. Lehký, vonící po okurkách, cítím z něho typickou letní vůni moře (aspoň tak se mi to evokuje) a má SPF 15. Zkoušela jsem zatím ve vzorečku i NightWear a asi do něj také půjdu. EL je druhá značka, která je cenově podobná Clarins a jsem s ní uplně stejně nadšená a tento produkt není výjimkou.
Krém od Strivectinu jsem bohužel nechala v jedné taštičce na cestování a zkazil se mi, takže musí pryč, každopádně je to hutný krém až máslové konzistence, který je určen na vypnutí obličeje a krku. Účinky už si bohuže moc nevybavím, ale vím, že v mém "vyschlá jak sušenka" období dal mojí pleť do kupy během pár použití. Ale že by mě uplně lákalo si ho koupit, to teď ne. Mám pocit, že je víc na zralejší pleť.
Dodělala jsem i Carmex a svoji vazelínu s Tutti Frutti příchutí. Vazelína je prostě vazelína, funguje a je příjemná na rtech, nemám co vytknout a asi úplně na značce nezáleží. Carmex jsem měla bohužel v mentolové přívuni, což nebylo uplně to, co by mi sedlo, ale používala jsem ho na noc. Zázrak to není, ale je to efektem asi to nejlepší, co jsem doposud měla. Přišel mi na rtech poněkud tekutější, a rychle jsem měla pocit, že se můžu opět natřít, ale skutečně hojí a vyhlazuje i po jednom použití.
Vzoreček pleťové masky Clear Difference od Estee Lauder byl fajn. Jde o masku na problematickou pleť, která se na pleti chová jak jílová maska a stahuje póry. Ale že bych toužila po plné velikosti, to zatím ne.
A teď k propadákům. Clinique Smart sérum jsem si koupila v menším balení 10 ml a měla jsem ho tak měsíc. Na první pocit se mi zdál dobrý, rychle se vsákne, zmatňuje. Ale co nepřekonám, je ta parfemace, která byla stejná i u vzorečků, které jsem měla předtím z parfumérii a pokaždé jsem přemýšlela, jestli to není až plesnivé...no, Clinique péče mě prostě dosud neuchvátila a asi se jí dál budu vyhýbat obloukem.
Dalším je oční krém od Alverde s bachovými květy. Krémík pod oči - lepší než nic, ale mě tedy nedělal vůbec nic, co se týče efektu. Někdy se vážně nevyplatí kupovat levné produkty.
Clearskin gel od Avonu jsem měla doma už možná i 2 roky a použila ho párkrát. Jde o gel, který zaschne na pupínku, který by měl vysušit a zhojit díky 2% kyseline salicylové. Opět, s mými pupínky se nestalo nic, ani když jsem to nechala působit přes noc...

U vlasové kosmetiky se toho moc nezměnilo. 
Batiste i přeliv od Syoss jsou mými stálicemi, takže je jasné, že jsem s nimi spokojená. Co se týče šamponu Paul Mitchell Original One, tam už mám koupené druhé balení, protože je to skvělý univerzální čistící šampón, který je jemný, ale zároveň vlasy vážně skvěle pročistí. Voní jako přípravky po opalování, tak mi to skutečně přijde. Svěže, po kokosu. Jediné co, tak se mi po něm tolik nelesknou, ale po konzultaci s mojí kadeřnicí mi bylo řečeno, že mám používat péči na barvené vlasy, které právě mají ten efekt, že dodávají vlasům lesk a tím pádem je tam ten efekt sytěji zbarvených vlasů. Tak uvidíme, až tohle vyplácám a dostanu se k nákupu nové péče. Ale to chvíli potrvá, toto půllitrové balení jsem měla při mytí obden přes 3 měsíce a doma mám další dvě 
lahve :-O.

Nyní se přesouváme k tělové kosmetice. Jelikož se neopaluji, ale opálenou pokožku ráda mám, tak používám samoopalováky. L'Oréal Sublime Body je postupný samoopalovací přípravek, který prostě doporučit nemůžu. Na mé bílé pleti se tváří oranžově a vůbec to není nic přirozeného. Zbavuji se ho a to je v něm ještě asi polovina. Který ale rozhodně doporučit můžu je Sephora Gradual Self - Tanning Body Lotion. Krásně voní, ikdyž samozřejmě nějaký chemický podtón tam je. Postupně během 3 dnů máte krásný olivový nádech na pleti a pár dnů to vydrží, pokud nepoužíváte nic olejového na mytí i péči. Kupuju a budu si ho kupovat opakovaně a navíc stojí podobně co kvalitnější samoopalováky z drogérie. Samozřejmě pro použití těchto produktů je důležitý pravidelný peeling před aplikací. Dopotřebovala jsem od Rituals cukrový peeling ve vůni Sakura a jde o peeling, který je skutečně účinný, navíc vyživí díky oleji v něm obsaženém. Testuji nyní další dva, ale k tomuto se díky jemné vůni nejspíše časem vrátím. Je poměrně dražší, ale nespotřebujete ho zase tolik, tudíž za mě ho rozhodně doporučuji. 
Rexona maximum protection je mojí stálicí. Prakticky mi nevadí žádná vůně, ale tato Clean Scent mi paradoxně přijde nejchemičtěji vonící. Pokud se nemůžete rozhodnout mezi Dove a Rexonou v rámci tohoto typu deodorantů, tak je to dle mého jedno. Stejný obal, vyráběno ve stejné továrně, takže dle mého nulový rozdíl.
Z péče na ruce tu mám Dermacol SOS Repair. Je vážně skvělý a je lepší než můj oblíbený Nivea SOS. Výživný, skvěle vonící a opravdu funguje. Jen to vstřebávání je trochu na delší dobu, takže pokud ho chcete do práce, musíte počítat s tím, že si tak minutku počkáte, než budete moci něco dalšího dělat. 
Dále jsem vyzkoušela Intenzivní zvláčňující krém na nohy od Avonu z řady Foot Works a jde o intenzivní verzi, která je ve formě takového mírně lepkavého tužšího gelu. Za mě ne, větší službu mi udělá Balea mandlový krém na nohy, který je podstatně levnější.

Co se týče dekorativky, tu tak často nespotřebovávám. Respektive, co mi nevyhovuje, to logicky nevypotřebuji, ale posílám dále, takže to tu neuvidíte. Ale samozřejmě jsou produkty, které máte na pár měsíců a s těmi Vás seznámím.

Tentokrát jde o 3 produkty, se kterými jsem natolik spokojená, že je mám nyní už nové a budu si je nejspíše kupovat stále dokola. Jde o linky L'Oréal Super Liner So Couture. Jsou černočerné, zasychají do matna, vydrží mi na pleti ze všech produktů nejdéle, neobtiskávají se a hlavně mají tak krásný tenký hrot, se kterým perfektně vytvoříte i tu nejtenčí linku. Používám denně a vydrží cca 2 měsíce, třetí už začínají vysychat, či dochází náplň. Ano, stojí dvě stovky, ale vyplatí se.
Korektor, bez kterého se nehnu je Catrice Liquid Camuflauge v odstínu 020. Co dodat :-)
Urban Decay Perversion řasenku bych přirovnala k řasence Devil od Dermacolu, ale takhle je prostě o píď lepší a nevysychá. 3-4 měsíce při denním používání vydrží. Za mě...nejlepší řasenka, na kterou jsem doposud narazila.
Už musím i vyhodit svůj jediný štětec od PetryLovelyHair a jde o flat top ze základní řady. Byl to můj první štětec ever a s ním jsem se učila makeup nanášet jinak než prsty. Po x letech má ale dost, už jen pelichá, takže bye bye.
A pak je tu můj milovaný beauty blender, který už mám nový. Respektive, koupila jsem si ten od Sephory, který vypadá jak originál a upřímně? Ten je doslova tragický. Tento od Real Techniques seženete kolem dvou stovek na internetu, nebo já ho kupuji na lookfantastic.com, kde je stálá 15 procentní sleva a doprava zdarma. Má skvělý tvar, skvěle se čistí a je neuvěřitelně jemný a jde to s ním naprosto samo. Ani nemám chuť zkoušet originál, to se přiznám :-) Pokud máte někdo zkušenost s obojím, dejte mi prosím vědět do komentářů.

Pak tu zbývají produkty z péče o pleť.

Konečně jsem dopotřebovala odličovací mléko Yves Rocher, který má být detoxifikační s vyhlazujícím efektem. Ten jsem moc nezpozorovala, ale obecně jsem měla co dělat ho vypotřebovat, jelikož za mě nic moc. Neodličuje nijak úžasně a dá se použít jen na dočištění pleti, protože makeup moc dobře rozpustit neumí. Buď jsem ho aplikovala tampónkem, ale to pak zůstal na pleti takový ulepený pocit, nebo prsty vmasírovala do pleti a smyla vodou. I tak ale při dalším kroku byl tampónek špinavý.
Co se týče tonika, narychlo jsem si koupila v drogérii toto od Nivei z řady Pure&Natural pro všechny typy pleti s bio arganovým olejem a aloe vera. Příjemně voní, svojí práci dělá obstojně a pleť osvěží. Jen bych se opravdu vyhýbala očím, na které stejně tonikum nepatří. Za ty peníze velmi dobrá koupě a můžu ho jen doporučit.
Pak tu mám dva dvoufázové odličováky na oči a za mě jsou svým účinkem srovnatelné, takže ani jeden nemůžu nijak vyzdvihnout, každopádně zkouším i další, protože stoprocentně neodlíčí ani jeden, pokud se bavíme o řasence.
Ten od Yves Rocher s chrpou bylo mé druhé balení a není špatný, pouze měl problém s řasenkou Sensational od Maybelline a bohužel i s Perverzion od UD. Druhé mínus je cena, jelikož srovnatelný je i druhý od Alverde za cenu poloviční a s výše uvedenýma řasenkama si poradil lépe. Ten mě ale občas zaštípal v očích, ale opravdu jen někdy.
Ani za jeden ruku do ohně nedám, ale doporučit můžu oba a s klidem si je i znovu pořídím.

Naposledy bych tu chtěla zmínit odličovací tampony, jelikož už mám své favority.

 Pokud jde o schopnost dopomoct přípravku jako micelárka stáhnout makeup lépe, pak je jasným vítězem Linteo a jejich vatové polštářky se stříbrem. Stojí pár korun a jsou to ty nejlepší, co mi prošly rukama.
Na tonikum a oči zase používám Sephora, pač jsou jemné a upřednostňuji na oči i dočištění už jen tuto menší velikost.
Co se týče Linteo tamponů s arganovým olejem, tak ty jsou za mě docela propadákem. Nejsou prostě tak účinné a vata v nich nedrží pohromadě tak, aby se s nimi odličovalo komfortně.

A to by bylo pro tentokrát vše.
Budu muset dělat spotřebovance častěji, ať pak zas nemám tak dlouhé články :-)

Krásný den všem a příště zpět s nákupovým článkem!












Komentáře

Oblíbené příspěvky