Kosmetický haul | prosinec 2016 & leden 2017 - první dojmy

Konečně jsem tu s nákupovým článkem, který bude velmi dlouhý a narvaný produkty, ale jen proto, že jsem se dlouho k tomu ho napsat, nemohla dostat, tudíž jde o minimálně nákupy a dárky za dva měsíce celkem. 


Když jsem naposledy byla u své kadeřnice Lenky v salonu Petry Měchurové, řešili jsme, že se mi často zacuchávají vlasy a vzhledem k dlouhým vlasům jsem potřebovala něco i pro lesk. Na její doporučení jsem si koupila svůj první Kérastase produkt a tím je Elixir Ultime olej na barvené vlasy. Ještě jsem se k němu nedostala, ale těším se na něj a rozhodně Vám dám vědět, jestli za tato investice stála.


Pak jsem několikrát zavítala do drogérky a pokaždé to, co koupím, tak vyfotím do článku, než to začnu používat a proto to tu bude trochu na přeskáčku co se týče druhu.
Na odličování očí mi nyní vyhovuje dvousložková Mixa, ale tentokrát jsem sáhla po svém dalším oblíbenci a tím je Green Line Clear Active, tak jsem zvědavá, jak obstojí po tom všem dalším, co jsem ozkoušela.
Trend It Up značka mě zatím nijak extrémně neuchvátila, ale po čem jsem musela sáhnout, tak jsou laky na nehty. Z řady Double Volume & Shine jsem si vybrala krásný hnědo-šedo-taupe lak v odstínu 310
Odstín je to nádherný, na nehtech se leskne, ale na to, že jsem měla na něm nadlak od Sally Hansen Insta Dri, který umí výdrž sakra prodloužit, tak se brzy začal odlupovat.




Hodně obdobný názor mám bohužel i na UV Powergel laky Trend It Up. Oproti Rimmel či Sally Hanson vydrží nejméně, rychle se mi špičky odchlíply a po 3 dnech jsem ho musela sundat. 
Jelikož nosím převážně červenou, která se hodí ke všemu, sáhla jsem po odstínu 060, což je trochu tmavší červená, ale pořád úžasně nositelná. Škoda té výdrže.
Podzim byl u mě o tom, najít skvělou fixu na oči, jelikož linky já nosím každý den. Zkusila jsem Maybelline Master Precise. Nyní už leží ve spotřebovancích, protože rychle buď vyschla, nebo se aplikátor ucpal stíny a dokreslila, ale pracovalo se mi s ní dobře. Plánuji speciál na porovnání linek, takže tam se dozvíte více :-)


Znaška Aussie je asi jediná drogérková značka, kterou skutečně moje vlasy zbožňují. Musela jsem sáhnout po zimní limitce Winter Miracle, která je dle mého to samé, co řada Miracle Shine, jen mají prostě zimní obaly. Poprvé jsem si koupila od Aussie kondicionér, protože většinou používám jen masky. Zkusila jsem ho zatím párkrát, ale zatím mám pocit, že funguje hodně podobně v konečném výsledku, jako 3 minute miracle maska.



Dermacol 24h Control v odstínu 1 je mým svatým grálem a dle mého nejlepším drogérkovým makeupem na smíšenou či mastnou pleť. Odsunul i daleko dražší značky a používám ho přes zimu na denní bázi. Nejlépe se zapracovává beauty blenderem. 
A co jsem si musela pořídit a OMG...hned to miluju -  to je Labello Lip Butter. Mám takový pocit, že strčí do kapsy všechny mé pomády, co mám doma. Bohužel, díky tomu, že se musí do kalíšku sahat, tak z hygienických důvodů je skutečně jen "na doma".
Teď, když píšu tyto řádky, tak ho mám na rtech asi 4 hodiny a světe div se, pořád jsou rty vyživené a nemám potřebu si je znovu namazat.


Na doplnění té levnější a dostupné kosmetiky tu mám tyto 3 zástupce.
Nivea Shower Creme Care je naprosto božský hydratační sprchový gel. Opět, podobně jako jejich vysoce hydratační tělové mléko s olejem je hodně podobný sprchovému gelu od Biodermy z jiné cenové relace a přitom efekt je srovnatelný. Navíc kvituju klasickou vůni Nivei.
Garnier Ultra Doux jsem dostala s tím, že jde o skvělý šampon na barvené vlasy. Voní skvěle, bohužel mě se po něm okamžitě objevily lupy, takže ač mi jinak vyhovoval a čistil skvěle, v půlce jsem s ním musela přestat a dopoužívám ho na praní štětců :-) Typický příklad, jak co jednomu vyhovuje leta letoucí, druhému nemusí sedět vůbec.
Yves Rocher sprchový gel s brusinkou a mandlí voní dokonale, ale protože už máme po vánocích, schovávám si ho na další podzim, kdy si tuhle vůni ve sprše vychutnám daleko více.



Duo lepidlo na řasy jsem potřebovala, protože ač nenosím umělé řasy často, čekalo mě pár akcí, kam jsem si je chtěla dopřát a rozhodně se nebát, že by nedržely.. DUO to rozhodně splňuje a netřeba se ohlížet po jiném. 


Z Vivantisu, respektive na krasa.cz jsem si pořídila Saloos růžovou vodu a ricinový olej a teď jsem ve fázi testování. Růžovo vodu používám na osvěžení a jako ranní tonikum. Má skvělou střičku a nevoní tak výrazně jako od Purity vision, ale zase dle mého nemá takový efekt..tedy, zatím..
Ricinovým olejem si zas na noc potírám obočí a řasy u kořínků a čekám na výsledky, abych vám mohla říct, jestli je skutečně tak zázračný, jak se o něm říká.

Manufaktura je jeden z mých oblíbených obchodů a asi se to o mě ví, protože jsem dostala nějaké produkty od kamarádky a maminy k vánocům a zároveň poukázku od ježíška, takže jsem si vybrala i to, co mě zaujalo.



Na tuhá mýdla mě sice moc už neužije, ale ty od manufaktury se hodí. Nevysušují a navíc jsou nyní v perfektním tvaru do ruky. Prozatím je mám v koupelně jako dekoraci, ale dojde na ně :-)


Už jsem u kamarádky přičichla k jejich edici s jablkem, ale tyto dva sprchové gely mi udělaly neuvěřitelnou radost. Hruška opravdu voní čistě a nechemicky, tak jak by měla, ale naprosto mě učarovala hlavně varianta se švestkou, jelikož normálně bych jen kolem ní prošla bez špetky zájmu, ale to je něco tak dokonalého. Musíte to aspoň zkusit očichat.
Navíc u švestkové varianty Manufaktura uvádí, že se dá použít i jako šampon, tudíž na cestování ideální, ikdyž já osobně pro tuto variantu neholduji.




Sama jsem sáhla po krému na nohy a ruce s levandulí, protože tato bylinka se nějak stala mým oblíbencem. Zatím  jsem ho zkusila jen jednou a na mě je možná slabý - dle mých očekávání, ale uvidíme, až ho začnu denně používat, jaké bude mít výsledky. Zatím má pro mě asi jediné mínus a to je to, že je natolik osvěžující, že má až chladivý efekt a ten já na nohách nemusím.
Růžová voda byla jasná volba. Jak jsem psala, ta od Saloos dobré, ale pak do lahviček přeleji tuto, ať mám finální názor na růžovou vodu obecně z hledicka dlouhodobého účinku. Navíc - nejde zrovna o levnou záležitost, pokud chcete skutečně kvalitní květinovou vodu. Už se těším na testování, ale to si ještě pár týdnů počkám.

A teď se přesouváme na shopping v Sephoře, který také proběhl v několika vlnách.


Konečně jsem narazila v Palladiu na rtěnku, kterou mám už asi půl roku na wish listu a je marně vyprodaná skoro stále na e-shopu a jde o Urban Decay Vice Lipstick v odstínu Backtalk.
Varianta této rtěnky, co se týče konzistence je Comfort Matte a to je skutečně skvělá textura. 
Nerozmazává se, drží, nevysušuje.
Obecně UD rtěnky jsou fajn, ale na druhou stranu, nevidím až takový rozdíl mezi kvalitními drogérkovými. V tomto případě mi šlo spíše o odstín, který v drogérii ne a ne podobný najít.



Při těžším makeupu se odličuji balzámem od Clinique Take the day off či kokosovým olejem a nerada to pak smývám přímo vodou, takže jsem sáhla po odličovací rukavici.
Asi takhle - na setření makeupu či nějakých odličovadel je to skvělé, ale kvalitou zpracování by to mohlo stát tak čtvrtinu ceny :-(
V menší verzi jsem si pořídila UD All nighter fixační sprej, který nepoužívám, stejně jako Fix plus od Macu, denně, ale pokud vím, že musí makeup vydržet velmi dlouho, tak tuto vrstvu dám a o pár hodin to skutečně výdrž prodlouží, ani není třeba tolik pudrovat.
Tím, že ho ale nepoužívám na denní bázi, nedokáži posoudit, jestli nějak dráždí pleť.
Dále jsem si na aplikaci masky koupila špachtli na nanášení a od té doby mě masky baví daleko více. Navíc, pokud nabíráte z kalíšku, zbytečně si produkt nezanesete bakteriemi. 
Jak už jsem mluvila o linkách na oči, tak jsem sáhla tentokrát o tenké lince ve fixu značky Sephora Fine Line a ta mě velice potěšila, protože asi nahradí mojí dosud nejoblíbenější linky od L'Oréal, kterou již ne a ne sehnat v drogériích.
K nákupu mi přihodili ještě miniaturu rtěnky Make up For Ever Artist Rouge Mat v odstínu M401.
Miniatura má kupodivu 1.4 gramu, tudíž se dá říct, že mám zdarma skoro polovinu standardní velikosti :-).
Každopádně je to má druhá MUFE rtěnka a stále mě nepřesvědčila. Pokud si nedám pozor,tak se mi rtěnka maže a je více krémová, než aby se zmatnila a neměla žádný transfer - tedy aspoň v tomto odstínu. 








Před vánoci jsem se byla zrelaxovat do SPA hotelu a jako suvenýr jsem si odnesla suchý výživný olej a malé tělové máslo od Pure Fiji. Ještě jsem je neotevřela, ale nemůžu se dočkat, že si udělám malý spa den doma. Tato kosmetika je dostupná přes pár e-shopů, ale jde o velmi kvalitní kosmetiku z Fiji, jak již název napovídá. No, už si jen koupit aroma difuzér a udělám si relax doma :-).



Letošním dárkem od ježíška byla také paletka UD Naked Ultimate Basics, která na mě čekala snad od září schovaná.
Sama mám UD Basics 2 a je to paletka, která mi bohatě stačí, pokud někam cestuji a absolutně mi vyhovuje. 
Přiznám se, že po této zatím tolik nesahám, takže si budu muset dát týden, kdy budu používat jen tuto paletku, abych měla nějaké srovnání. Každopádě není to žádná novinka, propagovaná byla už až až a na recenzi jsem jí ještě dostatečně neprozkoumala...takže alespoň přikládám mé fotografie tohoto skvostu a jen dodám, že štěteček v paletce je velmi dobře použitelný :-)





Po novém roce Sephora pořádala opět výprodeje a já zvolila jejich e-shop, protože je zde daleko větší  nabídka věcí v akci. 
Ačkoliv parfémů mám doma víc než dost, tak slevy byly takové, že jsem si řekla, že zkusím vůně, které se mi dost líbily ve vzorečku.

Prvním je Lancóme La vie est Belle, o kterém všichni básní už léta, ale já se ke vzorečku dostala až tuto zimu. Navíc je v kouzelném limitovaném flakónku a to já ráda :-)
Ještě čeká na svojí příležitost a asi tuto vůni vytáhnu až na jaře...


....teď totiž používám tuto vůni a tou je Jimmy Choo a jde o sladší silnou vůni, která se k zimě neuvěřitelně hodí. Vzorek tohoto parfému se ke mě dostal už před pár lety poprvé, ale pořád jsem váhala a váhám stále, jestli se ke mě hodí. 
Možná je to tím, že dosud se přikláním sama k vůním, v jejichž základu je dřevitá vůně a tyto dva parfémy zase spojuje stejný základ a to je pačuli.


Ve výprodeji se objevila i vánoční edice Must Haves od MUFE, kde je plná verze řasenky Excessive Lash, kterou mám již v miniatuře, tmavě hnědá tužka na oči a odličovač očí v menší verzi
Tento set byl za poloviční cenu jen řasenky, takže jsem po tom hned sáhla a ještě že jsem tak učinila, protože za pár hodin už byl vyprodaný.
Každopádně jsem na plnou verzi zvědavá, protože miniatura, která nestála zrovna pár korun, je po měsíci použití skoro vyschlá a hůře se s tím krátkým štětečkem pracuje.



Včera mi ještě dorazil balíček z Avonu, kde tak často neobjednávám, ale koupila jsem zde pár produktů na vánoce do balíčků pro kamarádky a kolegyně a co si pochvalovaly, to musím mít také, že :-) ... no a ještě jsem něco přihodila.


Gel na holení s olejem z vodňance si pochvalují i youtuberky, tak jsem si řekla, proč to nezkusit a nevyměnit za Baleu. V tomto případě si tedy opravdu na dražší produkty nepotrpím.
Leden je u mě klasika - začínám zas dřít na postavě, ať jsem do léta pevnější a sáhla jsem po gelu proti celulitide s L-carnitinem. Měl by se používat 2x denně, což vystačí dle mého odhadu tak na 14 dní na masáž problémových partií. Je termoregulační a skutečně hřeje. V návodu psali, že více, pokud se dá na vlhkou pokožku. Tak jsem ho vyzkoušela po sprše. A nekecali, za 15 minut jsem měla pocit, že mi doslova "hoří prdel" :-D
Tak uvidíme..víc věřím na cvičení a stravu, ale podpořit to nějak můžu zkusit.
Pleťovou čístící masku Turkish Hammam doporučovala na svém YT kanále Sharka Beauty CZ a i jí zkoušela v rámci vide a ta že masky miluje, tak jí až dnes vyzkouším a doufám, že to byl dobrý tip :-)


Krémy na ruce od Planet spa s levandulí a pak s arganovým olejem dostaly hodně pochval, tak jsem si je musela pořídit též, pač v práci mám neuvěřitelnou spotřebu.
Jak jsem říkala, že levandule není nikdy dost, tak jsem si pořídila, opět za pár korun, takový ten postřik na polštář, když jdete spát, aby se vám lépe usínalo. A musím říct, že je to tak uklidňující a nevtíravá vůně, že to stojí za vyzkoušení...navíc, pár střiků a provonělo to hned celý pokoj.


No a posledními věcmi je sada na pedikůru. Alias elektricky brusny strojek, zastřihávací kleštičky společně s pro mě novinkovým levandulovým olejem na nohy
Co je ale naprostá pecka a stojí skutečně málo, je tzv. noční maska na nohy s levandulí. Prakticky jde o hutný krém, absolutně dokonalé vůně, konzistence a hlavně funguje nejlépe ze všech krémů, které jsem dosud vyzkoušela. Tenhle produkt má za mě 10 bodů z pěti :-)

Tak a jsme u konce. 

Pokud chcete občas vidět nějaké rychlorecenze, MOTD a další, tak se určitě podívejte na můj instagram - jsem tam mnohem akčnější, než zde na blogu.
Bohužel blog je jen mým koníčkem, na který nezbývá tolik času, kolik bych si přála, ale i tak se snažím Vám neokrást o jediný produkt a jediný můj názor na vše, co jsem spotřebovala.

Mějte se krásně!!!


Komentáře

  1. Téda tolik nádherných věcí! :) Trend it up tu si velice chválím! :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky Misko... a co v Trend it up te zaujalo, co bys mohla doporucit? :-)

      Vymazat
  2. Teda tolik bezva produktů :3 spoustu z nich mám taky a co se týčr investice do Kérastase myslím žr nebudeš litovat. Bohužel ale s Aussie mám dost negativní zkušenosti :/
    Krásně sepsanè! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Diky Pavlinko za pochvalu :-) Planuji si koupit celou radu na barvene vlasy od Kerastase, tak jsem zvedava... ale jeste mam tak na mesic co delat spotrebovat zasoby a pak se na nej vrhnu ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem zvědavá jestli se ti maska bude taky líbit,já ji mám jednu z nejoblíbenějších,taky ten krém na ruce s arganovym olejem jsem si oblíbila no a míst na polštáře mám asi tak 10 balení,je to ta nejpříjemnější záležitost ,budu ho mít v dalších nákupech :) budu ráda když dáš vědět jak ty věci sedí tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska je bozi a budu si kupovat dalsi - diky Sari za tip ;-) Je to jak natrit si na oblicej vonave "h...o", pak jak to ruzovi, tak to vypada jak kdyz mam lepru a pak kdyz mluvim, tak to popraska na "kamenaka", ale je to supeeeeer ;-9)
      Takove bahynkovite, ale krasne se mi smyva...Krem na ruce s arganovym olejem tu obe s kolegyni vychvalujeme, ale nevidela jsem ho ve vetsim, nez 30 ml baleni... A ten mist na polstare potrebuji dalsi, ale v nasledujich kampanich proste nejsou!!!!! Takze setrim, ale uz si bez toho neumim predstavit jit spat...

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky