MEGA HAUL - Estee Lauder, Urban Decay, Clarins, Catrice ....

Krásnou sobotu, tak jsem právě dávala dohromady své nákupy za leden a počátek února, jelikož mi dorazily nějaké věci, které jsem si objednala ještě koncem prosince a do toho jsem využila novoroční slevy a dárkové karty, VIP akci v Sephoře taky nešlo odolat a na to, že jsem si sama sobě vyhlásila stopku, tak to dopadlo následovně....



Esteé Lauder je moje srdcovka co se týče péče o pleť a chystám se ještě letos na řadu Idealist. Co ale rozhodně nesmí chybět je jejich oční krém Advanced Night Repair Eye. Sice stojí šílené peníze, ale já si stojím za to, že je nepřekonatelný a navíc vydrží více jak půl roku. Parfém Modern Muse mám v miniatuře a totálně mě nadchnul. Říkala jsem si, že do něj nepůjdu, ale pak jsem měla chvíli, když si vybírala v jejich kosmetickém butiku péči moje mamina a už to bylo. Povánoční sleva 25 % rozhodla a teď čeká, až dovzpotřebuju svůj Chanel a jde se na ní. Co musím už nyní ale vychválit je, že skutečně voní nádherně celý den a jako parfém skutečně drží.


Toto je zas balíček Tony&Guy, který jsem si objednala na lookfantastic.com někdy po vánocích a byla to skvělá akce. No uznejte - v přepočtu stál 600,- Kč, za což si běžně koupíte pouze tu část vlevo - šampon a kondicionér, ale v tomhle setu je i můj oblíbený Heat Protection sprej na ochranu vlasů při tepelné úpravě a Styling krém, který při závěrečné aplikací dává vlasům lesklý finish - produkt, který zde v drogériích ani snad není v nabídce.


V Rossmanu jsem zas narazila na Rival de Loop kosmetiku. Jejich stojan je opravdu narvaný k prasknutí, ale co mě zaujalo, jsou laky na nehty. Podívejte se na ty odstíny, na drogérku to skutečně není standardní. Vlevo je z kolekce Happy Metal, kterou mají snad ve stále nabídce a jde o odstín 01 Ironic Green, další dva jsou z edice, na které spolupracovali s německýma blogerkama a tudíž jsou i po nich pojmenované. Zatím mám odzkoušený jen ten Jessica, a je opravdu jedinečný, měnící se mezi zelenou a modrou a jmenuje se Mermaid of Calabria. Sandra zase vypadá jako korálový s perletí, odstín Trés jolie. Ten bude na jaro jako dělaný.
Určitě na ně mrkněte, stojí okolo 40,- Kč a mají 8 ml.


Poté jsem se musela zazásobit odličovacíma tampónkama a poslední rok jedu jen v těch od Sephory, ale dneska jsem narazila na tyto Made by Tesco, které jsou také prošité a pokud budou stejné, či hodně podobné, pak si mě asi získají, protože 120 ks mají za dvacku, což je super kup...
Medik8 Cream Cleanse je exfoliační čistící krém, který jsem dostala v rámci spolupráce. Článek na něj rozhodně bude, ale zatím ho testuju teprve třetí den. Musím říct, že mě vůbec nelákají spolupráce, kde jde o věci, které se objevují všude a existuje na ně milión recenzí, ale po tom, co jsem si tuto značku proklepla na zahraničních webech a viděla, jak vysoce je hodnocená, na toto testování jsme s radostí kývla. Tak uvidíme :-)


A konečně, má srdcovka v dekorativce, Urban Decay...Tak dlouho jsem se sháněla po Fetish tvářence, až mám Rapture a jsem z ní totálně nadšená. Akorát mi trošku spadla a trochu se sesunula ke straně a drobánko rozdrobila u kraje, ale, na to, co to bylo za ránu, je úplně O.K. 

A včera přibyl nový miláček, který na urbandecay.com vyhlížím už jak dlouho. Ano, paletka tvářenek z kolekce Gwen Stefani. Ještě jsem do ní ani nehrábla, ale brzy se tak stane :-). Jediné, co je třeba říct, že až na první odstín Cherry jsou ostatní spíše teplé barvy. Ale to se dle mě na nadcházející jaro a léto bude perfektně hodit. V zimě jí teď ale asi ještě ta úplně nevyužiju..ale znáte to, limitka je prostě v prodeji jen limitovanou dobu. 

Jen pro info, paletka stínů Gwen Stefani by údajně měla být součástí stálé nabídky.

A teď se zas vraťme ke drogérii...



V Rossmannu jsem ulovila 3 produkty Catrice - muj první korektor Camuflage (a to jsem po ní netoužila, ale když už jsem ta blogerka :-D), v odstínu 020 light beige, protože přesně takový tón - ani světlý, ani tmavý, mi chyběl. Dneska ho mám na sobě poprvé, ale musím říct, že za tu stovku je to skutečně pecka. Rozjasňovač Luminizing Highlighter mě dostal na první pohled, navíc, je to limitka a  včera už jsem ho ve stojanu neviděla...ale je to 9gr lehce zapečený pudrový rozjasňovač, který se tváří teple, ale je hodně studený na pleti. A pak jsem nutně potřebovala bázi pod makeup. Baby skin, ani Dermacol jsem zavrhla (prozatím) a šáhla jsem tedy po Prime and Fine. Jde spíše o silikonovou bázi, ale zatím vyhlazuje pěkně. Uvidíme, až se začně oteplovat a já se začnu více potit...
Cena obou produktů byla 141,- Kč.
 Makeup AffiniMat od Maybelline mě nikdy nezaujal natolik, abych si ho koupila, z těch matných za mě je nejlepší Loreal Infallible v matné verzi, ale když on byl v akci za kilo....no jo, ja vim, ja vim... Zatím jsem ho nezkoušela, tak možná pak uděláme nějaké srovnání :-)


V drogerii teta měli v průběhu ledna akci na Dermacol a to vše se 40 procentní slevou. Ale do košíku jsem nakonec přihodila jen fixační pudr a ač je transparentní, vybrala jsem si raději tu verzi light. Takto mě 13 gramů vyšlo asi na 120,- Kč. A přihodila jsem i Rimmel Sensational řasenku, kterou používám nyní. Pracuje se mi s ní skvěle od začátku, a s mými řasy skutečně divy dělá. 


Pak jsem si pořídila Color Tattoo v klasickém odstínu On and on Bronze, protože už ho asi rok nemám doma a jako podklad pro třpitivé stíny je prostě boží. Ale jak už jsem psala v článku o tom, co používám jako bázi pod oční stíny - na mě to prostě déle jak 8 hodin nedá. Ale jako podklad teď asi poslouží skvěle (jaro a léto plné bronzu je snad za dveřmi :-) ). 
A pak jsem narazila na rtěnky v akci, respektive ve výprodeji, protože tyto odstíny končí. Vlevo je Catrice 040 Pretty Little Valentine a je z řady Luminous, což prakticky znamená, že má velmi jemně třpitivý finish. Na nude použití se mi nelíbí, ale přes výraznou rtěnku, pokud jí chcete ozvláštnit, to špatné není.
Essence rtěnky jsou v Rossmannovi i DM ve výprodejích jen za 35,- Kč. Odstín 11 Nude Love byl krok vedle, protože s barva s podtonem do barbie pink mi skutečně nesluší. ALE...a teď to přijde... Odstín 14 Adorable Matt je prostě nejlepší odstín červený, který jsem si dosud koupila. A tak moc mě nadchnul, že jsem ho pak marně sháněla a po 14 dnech na něj znovu narazila (evidentně je jasné, proč byl všude vyprodaný) a koupila si další dva kousky do zásoby. Proč tenhle skvostný odstín červené, který opticky bělí zuby a hodí se ke každému typu, už dál nebude v nabídce, moc  nechápu. Za tohle má u mě Essence obří poklonu.


A teď ještě ke včerejšímu nákupu. Dostala jsem pozvánku na VIP den Sephory a Clarins, kde se představovala novinka Clarins pro pleť 30+ a dekorativka, kde opět vládne letošní Glow styl.
Jejich péči mám nyní na ráno a to jak sérum, tak krém a jelikož mi dochází Estee Lauder večerní péče, tak jsem si řekla, že noční krém by se hodil. 50ml verze jejich krému Multi-Active Nuit stojí 1790,- Kč, denní myslím o 200,- méně. Zatím k tomu nedokážu říct nic, ale v rámci akce jsem požila svojí slevu a dostala také dárkovou kabelku s očním, denním i nočním krémem této řady, takže, nakonec to bylo velmi výhodné!!! Navíc nejedná se o miniatury, mají 15 ml a oční krém 10 ml, což je dle mého na měsíc, možná dva a to je skvělé :-).
K tomu jsem přihodila cestovní odličovací set, tj. dvoufázový olej na oči, mléko a tonikum. 
Nezkoušela jsem a je také dost možné, že poputuje dále, ale když už jsem měla slevu a tato verze stála před slevou "jen" 490,-, tak proč ne. Na vyzkoušení tyhle výhodné sety mám ráda a nezřídka kdy se stává, že si pak běžím pro plné balení produktu.



No a poté už zbývá jen pár drobností a to je Swiss Dent zubní pasta, tentokrát ve variantě Extreme. Já, která pije stále jen kávu a černý čaj a to ve velkém, mám bohužel sklony mít zuby žluté a to se bohužel nesnoubí moc s tím, že miluji výrazné rtěnky. Dosud jsme používala tu variantu Gentle, která je jemná. Nějaku práci udělá, ale potřebuju víc. Stojí hodně, já jí kupovala za 490,- Kč, ale vydrží neuvěřitelně dlouho a věřím, že pokud i ta mírnější varianta fungovala, tak může být už jen lepší.
V Sephoře jsem si ještě pořídila štětec na oční stíny, klasický plochý blendící chlupáč, stál tuším dvě stovky a má jasný název - Must-have powder shadow, č. 60. Mám nyní sephorácké štětce 3 a musím říct, že všechny používám denně a vyhovují mi.
K nákupu mi byla ještě přihozena v miniatuře micelárka Rexaline, kterou už mám a je fakt dobrá a ... miniatura HD sypkého pudru od MUFE. Tak na to jsem vážně zvědavá :-)


A teď mi dejte drahé čtenářky vědět, jestli kosmetickou stopku dodržujete, nebo stejně jako já dopadnete s takovýma nákupama, jako já?
Chvíli jsem si dokonce pohrávala s myšlenkou, že vám je nepřiznám, ale to bych lhala sama sobě do kapsy, že NIC NEKUPOVAT mi přeci jde...

Tak schválně, těším se na komentáře a doufám, že v té mánii nejsem sama :-)


Komentáře

  1. Fakt parádní nákupy, brala bych všechno :) Tvářenku UD, Clarins krém, EL :) Ale zas některé z těch produktů už mám. Samé super věcičky.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za chvalu :-) Doufam, ze jsem te v necem inspirovala...a co z toho, co mas, tak mas nejradeji? Preci jen, moc to jeste nemam protestovano :-)

      Vymazat
  2. Ta paletka těch tvářenek vypadá hezky! Ale připadá mi dost do oranžova, takže se musim jít podívat, jak ty odstíny vypadají doopravdy :D
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Teri, ona se ti tak nezda, ono to tak je, vlastne vse ma teply podton kvuli tomu, ze ma vetsinou shimmer do zlatova, nebo jde o bronzer ci rozjasnovac do zlata. Ja ji pres zimu nevyuziju, ale tesim se na teplejsi jarni liceni, tam snad ano.

      Vymazat
  3. Do Muse chci jít taky, ale do té, co voní po růžích, je myslím červená :) s tou zkušenosti nemáš?
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky