Kosmetický haul | červenec 2016

Milé čtenářky,
kdo mě sleduje na instagramu, tak už ví, co během července a vlastně i během prvních dnů v srpnu přibylo, ale pro ty z vás, které jste zvědavé a rády se necháte inspirovat velkým haulem, tak mám pro vás tento pravidelný post :-)


 The Body Shop je značkou, která mě sice lákala, ale na druhou stranu, že bych po ní toužila, to ne. Ale v druhé polovině července jsem narazila na akci 5 za cenu 3 a navíc většina produktů byla ještě před akcí v 50 procentní slevě a celý tento nákup vyšel na původní cenu menšího tělového másla... tudíž jsem sáhla po pár vyhlášených produktech, abych je ozkoušela. Jen kvůli mým zásobám na testování přijde řada asi až tak na vánoce :-D Do kabelky jsem si pořídila mangový dezinfekční gel, který skutečně krásně voní na rukách a necítíte takový ten dezinfekční odér. Dále krém na ruce, který neutralizuje vůni z rukou, nazývají ho Absinth a skutečně je jemný, příjemný a rychle se vstřebává. Dalším hitem byla, tuším limitovaná, edice piňacolady, a sáhla jsem po krémovém sprchovém gelu a pak po mučenkovém gelovém a na ty jsem zvědavá a asi je budu porovnávat s Yves Rocher, jelikož mi připadají nejpodobnější. A na co jsem nejvíc zvědavá a to na poměr cena-výkon, tak to je vyhlášené tělové máslo, já si vzala ve variantě mango.



Dále jsem vzala útokem NYX. Pro fixátor Matte Finish Mat jsem si šla jako pro levnější variantu Fix+ od MACu. Není špatný, ale že bych si ho koupila znovu, to ne. Budu ten ideální fixátor asi dále hledat. Konečně přisly i ombré tvářenky a na první pohled i swatch mě zaujala ta se jménem Mauve Me (č. OB04). A je skvělá, drží stejně jako UD tvářenky, neuvěřitelně pigmentovaná. Rozhodně jí můžu doporučit všemi 10ti. Z čeho ale naopak nadšená nejsem vůbec je butter gloss v odstínu Créme Brulle. Ano, může to být tím, že nemám ráda lesky obecně, ale vážně jsem nepochopila to šílenství okolo tohoto produktu. Za mě - ač mám ráda sladce vonící produkty, tohle už je moc, ale co bohužel mám problém zkousnout je to, jak moc to lepí. Pokud nemám culík, mám pořád vlasy nalepené na puse a to prostě nikdo nechce. Jestli máte nějaký lepší tip na to, co v NYXu bude dobrou investicí, dejte mi tip do komentářů :-).

Každopádně, za posledních pár měsíců jsem do Sephory vtrhla několikrát a dopadlo to následovně:


 Ach ty výprodeje... ale zase díky nim jsem se dokopala si koupit to, co jsem už delší dobu chtěla z exkluzivních značek vyzkoušet, ačkoliv sleva byla asi jen 30% a i tak jsou to dle mých prvních dojmů předražené produkty. Ale znáte to, když něco chcete, musíte to mít, ikdyž byste až pak měli přijít na to, že to není zas tak nejúžasnější a že za nižší cenu najdete i lepší produkty. MUFE rtěnka z řady Rouge Artist Natural v odstínu N18 je taková barva světlejší čajové růže, s podtónem do růžova, která je ale natolik hydratační, že na rtech dá maximálně hodinu...aspoň tedy na mých rtech. Pigmentace je alespoň v tomhle odstínu taky nic moc. A budu asi hodně zlá, když řeknu, že nejvíce mi připomněla mojí nejlevnější rtěnku od Freedom :-( Takže MUFE rtěnky už nee. U YSL rtěnky jsem to, že nevydrží předpokládala více, jelikož jde o řadu Rouge Volupte Shine slibující mokrý efekt rtů, tzn. takový ten poloprůhledný finish, hodně hydratační. Je pravdou, že hodně rychle ubývá a to jsem jí měla párkrát, ale je na rtech neskutečně příjemná a pigment se na rtech jakoby zachytí a ačkoliv je rtěnka pryč cca do 2 hodin, tak jakýsi barevný podtón na rtech zůstane. Její největší plusy jsou v tomto případě za mě dvě věci a to - luxusní barva a geniální ovocná vůně!!
No a dotřetice v rámci tohoto nákupu mi přibyla do sbírky MUFE Aqua Eyes tužka na oči v odstínu 12L, což je tmavě modrá...Ano, drží, ale odstínem, intenzitou i výdrží najdete tužky i levnější...například Sephoří.


A nyní pár produktů pouze značky Sephora...
Došlo mi tonikum, takže jsem doplnila zásobu tentokrát tímto, které používám v rámci noční rutiny a nemám mu co vytknout. Stojí sice pár stovek, ale vydrží neskutečně dlouho, má praktickou pumpičku v tomto 400 ml balení a prostě...YES YES YES.
Dále jsem si poprvé koupila voděodolnou mikrotužku na obočí, která je všude vychvalovaná a opěvovaná a já musím udělat to samé. Je měkká, krásně se s ní vykresluje i mezi chloupkama a dokud ji neodlíčíte, perfektně drží. A odstíny jsou tak krásně vymyšlené, že si vybere každá :-).
Jediná nevýhoda tohoto produktu je, že je té tuhy málo a za měsíc jsem jí vypotřebovala.
Co je bohužel přešlapem a říkám si, že už fakt nechápu, proč si prostě nekoupím originál, je Beauty Blender, který nabízí Sephora pod svojí značkou. Je to tuhé, vůbec nenasákne vodu. Neuvěřitelně pracné s tím makeup nanést, pač místo na pleť se makeup víc lepí na houbičku.... a nejde skoro vůbec vyprat. Ne, rozhodně nekupovat. Ty tři stovky bylo totální vyhození do koše, bohužel :-(...Houbička od Real Techniques vás vyjde ještě o třetinu levněji a efekt je naprosto dokonalý.

Další zastávka proběhla s mojí mámou, která si udělala tentokrát zásobu v Beauty go sekci a já si koupila znovu tužku na obočí do zásoby a do kabelky jsem si pořídila Blotterazzi alias houbičku na odstranění mastnoty z pleti přes den. Přiznám se, že jsem si řekla, že je to lepší investice, než kupovat stále dokola takové ty odmašťující papírky, ale nepoužívám to nakonec denně. Jestli to funguje? Ano :-) a to je to podstatné. Výhodu vidím i v zrcátku uvnitř krabičky...takže stačí vzít Blotter jako zrcátko a pak jen vzít houbičku a odmastit, přepudrovat, zkontrolovat makeup a je to ;-) A pokud nemáte speciální čistič, postačí na vyčištění houbičky obyčejný jar.


Zároveň jsem si vyzvedla svůj narozeninový dárek a letos Sephora rozdává duo tvářenek, ale k nim nemůžu nic moc říci - zatím jsem do nich štětcem ani nehrábla..Chanel parfém už mám doma, takže vzoreček poputuje někomu v rodině. Každopádně co mě zaujalo a co je novinkou v sortimentu jsou čistící pásky na nos. Jeden už jsem zkusila a ano, fungují a skutečně vytáhnou z pórů nečistoty.  Jsou na bázi korejských čistících masek s černým uhlím, ale upřímně, efektem se blíží těm od Balei, které vyjdou daleko levněji, ale i tak, jedno balení, tj. 1 ks,  stojí 40,- Kč, tudíž žádná vysoká investice.

A pak to přišlo. Výhodná akce a já neodolala. Prohlížela jsem si hodiny swatche a vybírala, které dvě čokolády zvolím. Já, která preferuji UD paletky jsem na chuť Too Faced přišla až s paletkou Natural Matte, která mě naprosto dostala, protože ty stíny se tak neuvěřitelně skvěle blendí, že máte nádherný look pár taky štětcem. Kvalitativně jsou s UD nastejno, jen mají více matných odstínů a ty já k výrazným rtům preferuji.


Po dlouhé úvaze, která skladba stínů se víc bude hodit k mým hnědým očím s nádechem do zelena, jsem si pořídila klasickou Chocolate Bar a Chocolate Bon Bon. Obě zatím zkouším, mám je teprve týden, ale velká spokojenost zatím. Pigmentací a výdrží si obě vedou stejně a kvůli odstínům mi ani design Bon Bon paletky tolik nevadí. 


A teď se přesuneme na takové random nákupy. Řekla jsem si, že vyzkouším další dvoufázový odličovák a tentokrát padla volba na L'Oreál a musím říct, že jsem už v půlce a vyhovuje mi. Jen se pěkně špatně aplikuje na tampónek, to balení zrovna praktické není. V rámci akce jsem si koupila i zlaté Color Tattoo a to musím říct, že je tragédie. Nedrží, je mastnější, dá se použít možná jako podklad, ale rozhodně bych ho nedávala přes stíny pro zlatý lesk. Sáhla jsem i po voděodolné verzi Lash Sensational a jsem mile překvapená, protože řasy nalíčí skoro stejně dobře, jako klasická verze. Rozhodně můžu doporučit, jen jsem nezkusila, jak moc je voděodolná a kolik vydrží. Můj velký objev je ale rtěnka Caresse v odstínu 102 Mauve Cherie od L'Oreálu, na kterou jsem bohužel evidentně narazila až v tu chvíli, kdy se přestvává ve stojanech nabízet. Takže pokud na ni narazíte, rozhodně po ní skočte. Je krémová, ale příjemná, skvěle pigmentovaná a v tomto odstínu je to taková nude do růžova a skutečně nositelná i pro ty, co se ve výrazných rtěnkách nevyžívají.



Krém na nohy od Balei jsem pro jednou vyměnila za Dermacol Soft heel balm, jelikož se vsakuje rychle a dá se tedy používat i ráno. Ale výsledky zatím nevím. V DM drogériích po Astoru dochází i k výprodeji Max Factoru, pokud to tedy nárazová vysoká sleva, a po spokojenosti se vzorečkem jsem skočila po plném balení makeupu Skin Luminizer. Bohužel, nejsvětlejší odstín 50 je na mě teď akorát, ale texturou, kdy je hutnější a rozjasňující, se bude hodit spíše na zimu, tudíž asi budu muset míchat..ale uvidíme..třeba na podzim nakonec sedět bude :-). 
Colorama laky přišly s novými 30s laky v nových odstínech a já hned sáhla po tomto zlatém. Už jsem ho vyzkoušela a fotku můžete najít na instagramu. Každopádně, držel mi 5 dní bez problému, schne opravdu rychle. Jen je potřeba nalakovat 2 vrstvy, protože při jedné trochu prosvítá. 
A pak se mi povedlo ve čtvrté drogérii konečně narazit na narozeninovou limitku rtěnek od Rimmel Kate Moss a to v odstínu č. 54 Rock'N'Roll Nude a je to taková nude baby pink s béžovým podtónem, tudíž je teplejší. Lépe ji asi nedokážu popsat :-) Zatím jsem ji nezkoušela, jak je na tom s výdrží, ale předpokládám, že to bude hodně podobné jako všechny rimmelí rtěnky, takže to bude nositelný držák...no uvidíme uvidíme.

V Rossmanech opět probíhala akce na Tony&Guy, která je většinou 40% a několikrát do roka, tudíž jsem se spíše jen dozásobila lakem na vlasy, který je za mě absolutně nejlepší na takové to denní zalakování..Jde o světle fialovou variantu Classic. Poté právě nyní zkouším šampón pro brunetky, jestli s ním budu mít více lesklé a déle se udrží přeliv na vlasech. Dále menší varianta suchého šamponu na cesty. Po prvním vyzkoušení je srovnatelný s Batiste, ale pokud vezmete v potaz cenu, tak bez slevy bych do něj nešla. A u kadeřnice jsem si dále pořídila sprej na lesk vlasů LÓreál WET Domination z řady Techni Art, který se aplikuje finálně do vlasů a skutečně lépe odráží světlo. Jen pozor na množství, jinak až příliš zatěžuje. 


No a samozřejmě, aby toho nebylo málo, tak jsem neodolala akci na strawberry.com a pořídila si další 2 šampony Paul Mitchell  Original (vonící po kokosu a "létě") a Clarifiying verzi, která je důkladnější a cítím z něho zázvor. Druhý šampon rozhodně není vhodný na časté mytí, ale pokud to přeženete s lakem na vlasy, nebo se vám vlasy více zmastí, tak věřím, že bude lepší sáhnout po něm.
Každopádně mě neminulo clo a DPH a ač jsem dodala fakturu, tak clo vč. DPH a dalších poplatků mě stálo to, co oba tyto produkty, pač vše odvozovali od běžné ceny na trhu. Každopádně strawberry.com Vám po naskenování dokladů ke clu celou částku (kromě poplatku za celní služby), cca do týdne pošle zpět na účet...takže, pořád se to vyplatí...Tedy aspoň pro nás. Já jsem si spočítala, že jahoda po vrácení cla dostala ode mě asi 250,- Kč celkem.... No jo no, pokud mají takovou politiku, věřím, že my zákazníci ji rádi využijeme.

Normálně si parfémy tzv. "na blind" nekupuju, ale když mi kamarád začal básnit o novince Diora Poison Girl s tím, že to prostě musím mít, tak jsem si jako správný spontánní střelec hned objednala 50 ml flakónek, ač tento parfém rozhodně patří k dražším.
Ale po tom, co jsem si přečetla složení, jsem si řekla, že sice to bude sladší, ale sedět mi to bude a taky sedí :-) Dior umí stejně jako Chanel evidentně.
V hlavě najdete hořký pomeranč, v srdci dva druhy růže a v základu je přesně, to co má každý můj parfém - dřevité tóny, v tomto případě santalové dřevo spolu s mandlí, vanilkou, fazolí tonka a tolu balzámem.



No a hurá, máme tu poslední produkt a tím je samoopalovácí gelový krém od XEN-TAN.
Tentokrát jsem si ho objednala přes lookfantastic.com a vyšel levněji než v ČR. Předtím jsem začínala s pěnou, která se ale nesmí smýt dříve ně po 8 hodinách. Tohle je 3 hodinová expreska, ikdyž aplikace musí být rychlejší a důkladnější, ale skutečně výsledek máte rychle a hlavně, skutečně se postupně vytrácí bez fleků atd. týden. Jedno balení máte na cca 6-8 použití/týdnů a to už se skutečně vyplatí. Rozhodně se ho nebojte, jen rozhodně nezapomeňte přihodit k nákupu i aplikační rukavici, se kterou to jde daleko lépe a rovnoměrně.



A to je pro tentokrát vše moji milí :-)

Inspirovalo vás to dnes k nejakému nákupu? Dejte mi vědět do komentářů, budu ráda za odezvu!

Krásný zbytek léta všem :-)



Komentáře

  1. Moc hezké a zajímavé kousky.. Já jsem s fixátorem na make-up od NYXu moc spokojená :)


    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky