Spotřebované produkty #7 | minirecenze

Milé čtenářky mého blogu,

pořád si říkám, že tento typ článku budu vydávat častěji, jelikož je to vždy pak takováto nálož produktů a ani nevím, jestli vás tak dlouhé posty baví, ale opět jsem to zvládla až po několika měsících, takže čeká vás tu mnoho od péče, přes dekorativku až po pár random věcí :-)


A začněme tedy dekorativkou a laky na nehty...


Mám tu zástupce voděodolné řasenky, která u mě moc nepochodila a tou je Get Big Lashes od Essence. Voděodolná je a testovala jsem jí ve sprše. Nějaký lehký otisk udělala, ale do bazénu bych se s ní nebála. Můj problém s ní byl ten, že dělá na můj vkus nevýrazné řasy a spíše prodlužuje, než zahušťuje. Naprostým opakem co do efektu je rozhodně Better than sex řasenka od Too Faced. Dokonalý efekt až umělých řas. Na to, že jsem měla miniaturku, tak mi vydržela skoro 2 měsíce a na základě této jsem si koupila plnou verzi, ikdyž ve voděodolné verzi, která se prý tak nedrolí, ikdyž já s tím takový problém neměla, ale tak, proč nezkusit i jinou verzi, že.
Makeup L'Oréal Infalliable 24H-Matte je můj svatý grál co se týče makeupů z drogérie. Odstín 11 vanilla mi naprosto sedí, skvěle matuje a vydrží mi bez problému celý den. Toto je mé druhé spotřebované balení během jednoho roku, takže to je u mě dost vypovídající o oblíbenosti.
Tužku na obočí od Sephory už sem asi přestanu zařazovat, protože to je moje naprostá klasika. Je dle mého skvělá, přirozená, jen se prostě dost rychle spotřebovává a to je její jediné mínus.
Catrice Camouflage...nehledám už jiný korektor, tenhle splňuje absolutně všechny má očekávání. Skvělá pigmentace, drží, dokud ho neodlíčím...Je třeba něco dodávat?
Po více jak roce mi bohužel hodně ztuhly dva mé oblíbené laky na nehty od Rimmel z řady 60 sekundových laků a to v odstínech 500 Caramel Cupcake a 340 Berries and Cream. Moje oblíbené podzimní barvy, ještě jsem je letos oba dvakrát vytáhla, ale už se trochu táhly. Tak je pravda, že u rychleschnoucích laků se několikaleté skladování nedá předpokládat. Každopádně Rimmel laky mám velmi ráda. Příznivé cenou, mají skvělý štěteček, navíc úžasný výběr barev. Výdrž na mých nechtech je cca 3 až 4 dny, pak už se dost odlupují, ale to je u mě klasika i u dvojfázových gelových laků. Asi jak pořád buším do klávesnice :-)
Lak Collistar v odstínu 578 Rosso Impulsiva jsem měla už pár let. Stále si udržoval stejnou konzistenci, ale moc jsem po něm nesahala. Musela jsem vždy nanést alespoň 3 vrstvy, byl hodně tekutý a výdrž byla velmi slabá. Za mě laky od Collistar, pokud se za poslední roky nezměnily, tak doporučit nemůžu.
A pak tu máme můj další svatý grál, který kupuju stále dokola a nemůžu už bez něj při lakování klasických laků být, je Sally Hanson Insta-Dri TopCoat. S tímhle máte lak lesklý a do minuty už můžete na cokoliv sahat. Jako na mytí nádobí bych si ještě pár minut počkala, ale je to neuvěřitelná rychlost :-) A navíc mi dokonale prodlužuje až na dvojnásobek výdrž laku.
Jestli jste tento produkt ještě nevyzkoušeli, tak do něj!!!

A přesouváme se do sprchy :-)


Yves Rocher sprcháče jsou prostě cenou dostupné, krásně vonící a hlavně v nepřeberném množství si vybere opravdu každý. Mě zaujaly spíše tyto nové, které jsou vždy říznuté nějakou tou bylinkou. Tento sprcháč s mangem a koriandrem mi voněl na začátku, ale musím se přiznat, že na podzim mě tato sladká vůně tolik neuchvacovala. Zrovna po této vůni bych už znovu určitě nesáhla, ale jinak mi tyto gelové sprcháče vyhovují.
K Dove sprchovému mléku jsem se dostala snad po x letech a musím říct, že konzistence je příjemná,  ikdyž mohla by být více "krémovější". Ale prakticky opět a ten samý problém co s tím od YR - špatná ruka při výběru vůně, jelikož tohle granátové jablko bylo neskutečně umělé a po závanu verbeny ani památka.
Po obou sprchových gelech je ale třeba se namazat, pokud máte sušší pokožku. Na hydrataci byli oba krátcí.
Kosmetiku Rituals hlavně ráda kupuji jako dárek, ale občas udělám radost i sama sobě a tento sprchový olej z řady Sakura Spring s třešnovým květem a rýžovým mlékem jsem si kupovala snad na minulé vánoce. Vydržel mi neskutečně dlouho. Má skvělé dávkování a narozdíl od předešlých úchvatnou relaxační nevtíravou vůni. Je to sprchový olej, tudíž není třeba se po něm namazat mlékem, ale úplně hydrataci v kůži nezamkne. Každopádně pokud se rádi ve sprše hýčkáte, tak směle do něj. Pokud hledáte alternativu, tak - paradoxně o trochu dražší - je sprchový olej od Yves Rocher, který je snad ještě hutnější, ale na mě moc sladce vonící po medu.
Posledním zástupcem je sprchový peeling Balea, tentokrát jde o kousek z DM boxu s vůní vanilka a mandle a jde o krémovo-olejovou konzistenci s velice jemnými brusnými částečkami, které ve skutečnosti vlastně důkladně neopeelingují nic, ale je to možnost, jak svojí pleť moct hýčkat tímto každý den bez podráždění. Občas se k těmto Baleáckým produktům vracím opakovaně, když vyjde nějaká zajímavá vůně, ale pokud se potřebuji "sedřít z kůže", tak to chce něco drsnějšího :-)


A teď nějaké to mazání na tělo.


V létě jsem si oblíbila Yves Rocher tělová mléka, která jsou příjemná, ve skvělých vůních, ale je pravda, že o dlouhodobé hydrataci nemůže být řeč, tudíž bych je doporučila jen těm, co nebojují se suchou pokožkou. Já si zamilovala variantu s levandulí, jelikož to je na noc dost relaxační a pak tu s citronem a bazalkou, která zase po ránu na den skvěle probudí.
Od Saloosu jsem vyzkoušela Celulinie olej. Na něj názor nějak nemám. Spotřebovala jsem ho snad za 14 dní, o výsledcích za tak krátkou dobu nemůže být moc řeč. Trochu mi vadila silná citrusovo-bylinková vůně, takže uplně nevím, jestli to vyzkoušet znovu a ve více baleních, jestli to bude mít nějaký efekt. Pokud s ním máte více zkušeností, docela je uvítám, protože nejde zrovna o levnou záležitost vzhledem ke spotřebě. Co ale dle mého je naprostý propadá, tak to je rozhodně Balea Body Gelée. Krásná vůně, ikdyž trochu umělá, ale u toho pozitiva končí. Je to lepivé, nijak to nehydratuje, vytváří na kůži film, který ale nemá žádný benefit. Určitě po tomhle už bych nikdy nesáhla, ani za pár korun ve výprodeji. Posledním produktem je ve vzorku tělové mléko Sephora s vodním melounem a tohle asi jednou potřebuji. Dokonalé, hydratační, příjemné. Jen se teď kvůli ekzémům vyhýbám parfémovaným mlékům, z toho důvodu se v nákupech ještě chvíli neobjeví. Ale komu přívuně nevadí, tak směle do něho.

A přesouváme se na péči o pleť a odličování. 


Nejdříve si odbydeme jílovou masku Balea - neurazí, nenadchne, prostě klasická jílová maska, která mastnější pleť umí zmatnit. Ale za ty peníze a pokud jí používáte jen občas, protože ve větších baleních vysychá, bych po téhle sáhla klidně znovu. Uriage micelární vodu jsem si koupila v nějaké akci v lékárně a neodličovala vůbec špatně. Voní jemně a příjemně a pokud bude v akci, klidně po ní sáhnu znovu. Jen na oční makeup, pokud používáte micelárku i takhle, tak je trochu slabší. Balea dvoufázový odličovač očního makeupu je takový standard. Odlíčí poměrně dobře a nemám problém po něm sáhnout znovu. Jen s voděodolnou řasenkou trochu problém má. Na to, že obsahuje i olejovou složku, tak na tu je slabší a chce to víc trpělivosti. Yves Rocher mám ráda jako tělovou kosmetiku, ale jako pleťová mi evidentně nesedne. Micelárky obecně nic moc a po krému Sensitive Vegetal se z mojí pleti, kterou hodně rozmazluji, stala znovu pleť puberťačky. Nevím co, ale evidentně mi složením vadí a ne málo. Bohužel, za mě ne :-(.
A teď budu mluvit o mých oblíbencích v péči o pleť, za které dám ruku do ohně :-)
Růžová voda od Purity Vision je můj svatý grál na ranní otoky očí i pleti celkově. Dlouho jsem hledala cestu, jak tento produkt využít, protože na fixaci makeupu se mi neosvědčil. Upřímně, růžovou vůni moc nesnesu, ale když jsem jí začala používat jako ranní a posléze i večerní tonikum, stal se zázrak. Okamžitě to tu pleť osvěžilo a vypnulo. Je to cítit i vidět. Slyšela jsem, že některé vysušuje, ale mě jako majitelku smíšené pleti ani trochu. Tato od Purity Vision mi navíc funguje lépe, než ta od Saloos, co se týče zmizení ranních otoků - stačí pár minut a jsou pryč!
Další mojí láskou je sérum od Rexaline Hydra-Volume. Dá se sehnat pouze v Sephoře a patří mezi tu vyšší cenovou skupinu, ale docela často na ní jsou různé akce. Každopádně toto sérum má kapátko a s ním si odkapete pár kapet tekutého mléčka a v této konzistenci se okamžitě vstřebá do pleti. Jestli něco okamžitě pleť vypíná a opravdu po tom prvotní vrásky doslova mizí, pak je to Rexaline. Já ho společně s krémem používala spíše na noc a na den volila sérum jiné. Určitě po tomto sáhnu někdy v budoucnu znovu.
To jiné sérum je od mé oblíbené pečující značky Clarins a jde konkrétně o Pore Minimizing. Skvěle zmatní pleť, zahladí póry a skvěle fungoval jako primer pod makeup. A navíc, není na Clarins až tak drahý. Stačí ho opět vypumpnout velmi málo a opět je tekutější konzistence, tudíž vydrží určitě několik měsíců :-)


Další kategorií jsou krémy na ruce a nohy.



Toužila jsem dlouho zkusit něco od Compagnie de Provence, ale nakonec přišlo vůči velkému očekávání tak trochu zklamání. Jde o velmi lehký krém a navíc jsem se sekla s vůní, jelikož vůně "extra čisté bavlny" mě vlastně vůbec neuchvátila. Ale za špatný výběr si můžu sama. Každopádně co do kvality bych ho srovnala s Baleou. Od ní jsem měla heřmánkový krém na ruce a nakonec jsem ho na párkrát využila jako krém na nohy. Prostě na mé ruce nestačil co do hutnosti a hydratace. Po pěti minutách to bylo, jak kdybyste se nenamazali. To Nivea krém na ruce z řady Pure & natural už byl o mnoho lepší. Velké balení, které jsem v práci spotřebovávala asi 3 měsíce a to sahám po krému pořád. Skutečně příjemný, jak vůní, tak konzistencí, díky které se rychle vsáknul do kůže. Já říkám ano, pokud nehledáte nějakého mastňáka...To je pak dobrá Nivea S.O.S.
Na základě doporučení od blogerek jsem si koupila i Dermacol Soft Heel Balm a byl to příjemný krém, který zhydratoval a rychle se vsakoval. Neříká, že je to nejlepší krém, co jsem kdy zkusila, ale je natolik dobrý, že jeho nákup klidně zopakuji :-)

Z přípravků na vlasy jsem spotřebovala jen 2 - ochranný sprej proti teplu a kondicionér na suché vlasy od Tony & Guy. Myslím, že oba produkty už se objevily v předešlých spotřebovancích, a můžu k nim říct jen jediné - fungují a nijak mě nezklamaly.



A na závěr tu máme pár random věcí..


Odlakovač Sally Hanson - dámy, kam se hrabe všemi opěvovaný Dermacol. Tohle odlakuje všechno a rychle, lak nerozpíjí a hlavně nevysušuje nehty. Teď jsem se vrátila k předchozímu oblíbenci od privátky DM a hned mi přijde o dost horší vůči tomuto.
Sephora odlakovač, do kterého ponoříte prst a lak setřete pomocí namočené houbičky. Není to nijak nový nápad a funguje úplně stejně, jako odlakovače na stejné bázi za pětinu cenu. Vyzkoušela jsem, ale znovu se jeho nákup opravdu nevyplatí. Není to žádný zázrak, je to JEN odlakovač s houbičkou uvnitř :-D
Mýdlo na ruce sem běžně nedávám, jen pokud mě nějak zaujme, jako loňská limitka od Balei. Tohle tekuté mýdlo Dermacol ve vůni rozpustilý citrón je ale skutečně velmi příjemný svou parfemací a nijak přitom na rukách neulpívá, když jdete pak něco jíst. 
Poslední dva produkty se týkají depilace. 
Voskové pásky od Body Natur prostě byly tragické. Vosk zůstával po ztržení na pleti, těžko se z ní dostával a obecně mě od voskových pásků odradily obecně.
Tudíž znovu jsem si koupila Balea depilační krém a s ním jsem spokojená. Funguje, chloupky na obličeji jsou pryč do pěti minut a hlavně jsem na něj nikdy neměla žádnou špatnou reakci. 







Komentáře

  1. Ten top coat od sally insta dry už chci dlouho vyzkoušet, jsou na něj super recenze a já nemám ráda ,když mi lak dlouho schne.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Terez, tak urcite do nej...za tu stovku je rozhodne bezkonkurencni i vuci drazsim top coatum :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky