Spotřebované produkty #8 | minirecenze

Tak jsem tu opět s dalšími spotřebovanými produkty a tentokrát po kratším čase, aby toho zas nebyla kupa naráz :-) Brzy se blížím k vypotřebování mé péče o pleť a ta si poté zaslouží samostatný článek, tudíž tentokrát mám zde všechny ostatní produkty na vlasy, tělo a i nějakou tu dekorativku ;-)


Několik měsíců jsem spotřebovávala velké balení klasického šamponu Paul Mitchell Original, což je jemný šampon na každodenní mytí vlasů. Jde o kosmetiku netestovanou na zvířatech a dá se sehnat například přes strawberry.com, kde mě vyšel kolem 400,- Kc za půllitrové balení. Jde o průhledný šampon, nádherně vonící (připomíná mi krémy po opalování) a obsahující pantenol, bílý zázvor, rozmarýn, jojobový olej, aloe a další. Vlasy umyje opravdu důkladně, ale pro porovnání - Tony&Guy šampony mají pro mé vlasy i další benefity, jako hydratace, ochrana barvy či jiné, dle druhu. Tento šampon "pouze" vlasy dokonale zbaví nečistot a mastnoty, ale ostatní benefity musíte dohnat maskou na vlasy.
Já opět sáhla po Aussie 3-minutové masce na barvené vlasy a tato značka patří mezi mé stálice naprosto oprávněně. Za málo peněz máte hodně muziky a můžeme si ji dovolit každá.
Totálním přešlapem byl naopak kondicionér Essensity od Schwarzkopf, který není ani tak drahý (kupovala jsem ho okolo stokoruny na eshopu pro-vlasy.cz), ale zde výše uvedené rčení neplatí. Je sice bez silikonů, parabenů, nádherně voní atd., ale já asi půjdu dál po té "chemické" cestě, jelikož po tomhle mé vlasy byly takové gumové, špatně se rozčesávaly a stále se zacuchávaly. Takže jde do koše, ačkoliv ho je tam ještě půlka. 



Trochu jsem se probírala dekorativkou a rozhodla jsem se vyřadil další nevypotřebované produkty. Sephora mini paletka byla před pár lety narozeninovým dárkem a ještě nedávno byla v prodeji. Obsahovala 4 stíny a 2 rtěnky s tvářenkou, ale nijak jsem ji nevyužívala a je již stará a nijak ji nepoužívám. 
Dále vyhazuji skoro plné balení Catrice Prime and Fine báze, jelikož je moc silikonová, do růžova a podle mě nijak nefungovala a makeup mi po ní klouzal při aplikaci až moc. Rozhodně si neporadil ani s póry, což jsem od tohoto produktu čekala nejvíce - tudíž jsem po ní nesahala a teď už je po expirační době a tu já se snažím, kromě pudrových produktů, dodržovat.
Na jaře jsem dostala několik produktů od P2 a ten, který mi nesedl vůbec, je báze na rty. Jde prakticky o suchý krémový produkt, který je strukturou nejvíce podobnému klasickému korektoru. Čekala bych výživu, ale toto mi rty vysušilo a nevydržela jsem to mít na rtech déle, abych vůbec otestovala funkci, takže prakticky recenzovat to nemůžu, jelikož se nepřenesu přes texturu a barvu.
BabyLips od Maybelline byla také hitem před asi dvěmi lety, ale jde pro mě o mokrý barvený balzám, který dlouhodobě nijak rty nevyživí a nikdy už jsem si ani jiný nekoupila.
A teď budu chválit :-)
Řasenku Studio Lash používám na spodní řasy, ale i horní řasy umí krásně zvýrazit, jen je na můj vkus mokřejší a neudrží mi řasy natočené, ale jinak pokud nemáte moc peněz, je to jedna z nejlepších levných řasenek v drogérii a já si jí kupuju stále do kola. 
Sephora  kompaktní vyhlazující a rozjasňující pudr je skutečně skvělý produkt, je zcela transparentní a matnému makeupu dodá trochu šťávy s tím, že neudělá matný vzhled megamatným. Nesouhlasím uplně s tím, že by vyhlazoval a skryl póry, ale to od pudru ani neočekávám. 
Pudr jako takový je to skvělý a sáhnu po něm ráda znovu, ale  jelikož je trochu prášivější, spotřebovává se daleko rychleji, než matující pudry od Sephory ve stejném balení.


Přichází na řadu odličovače. V plné verzi jsem opět sáhla po Nivee dvousložkovému odličovači a nijak mě nedráždí, nepálí a jsem s ním spokojená. Jen mi přijde, že jí spotřebuju vždy velmi rychle, zhruba do měsíce.
Vyzkoušela jsem i Instant Eye Make-Up Remover od Clarins a do plného balení určitě nepůjdu. Je poměrně hodně mastný a velmi špatně rozpouští řasenku, takže jsem ráda, že jsem měla možnost ho vyzkoušet nejdříve v miniatuře.
Micelární vodu od Rexaline mám také víckrát a je fajn, pleť odlíčí standardně jako každá, ale kvůli poměru cena/výkon si jí také nekoupím, pokud nebude někde v akci a vyjde levněji než Bioderma.
Linteo odličovací tampony normálně také chválím, ale v této verzi Aloe Vera nemají dostatečnou pevnost a jakoby po pleti klouzají a tím pádem hůř stahují nečistoty.



Vůni jsem možná ve spotřebovancích ještě neměla, protože mám několik otevřených a používám je   střídavě tak, že co 2 měsíce sahám po jiném, ikdyž se mi rotuje pár těch samých stále dokola. 
Tento Chanel Chance Eau Vive jsem si zamilovala na první dobrou po testeru a hned si pořídila 2 balení krátce po sobě a první už tzv. padlo za vlast :-).
Jde o toaletní vodu, protože v parfémové verzi se, alespň před rokem, u nás neprodávala a nebyla dostupná ani na oficiálních stránkách.
Každopádně i tak, drží neuvěřitelně a stačí se během dne přestříknout pouze jednou.
Popisovat vůně uplně neumím, ale miluji ty, ve kterých je základem nějaké hřejivé dřevo a v tomto případě je to cedr. Dalšími složkami jsou grapefruit, pomeranč, jasmín, vetiver, kosatec a díky tomuto složení jde o hřejivou a příjemnou vůni.




Objevem v tělové péči jsou pro mě dva výrobky. Jedno je rozhodně tělové mléko Nivea Repair & Care pro extra suchou pokožku a skutečně efektem dlouhodobé hydratace je velmi podobný daleko dražší Biodermě Atoderm. Vsakuje se výborně a efekt vydrží minimálně den, prakticky, dokud se opět neosprchujete.
Stejně mě potěšil Dermacol Soft heel balm s pantenolem a olivovým olejem. Skvěle voní, nohy uvolní a je příjemný. Suchých pat Vás asi zcela nezbaví, ale v kombinaci s pedikůrou to bude naprosto dostatečné.
Ve vzorečku jsem se těšila na sprchový hydratační krém Sephora, po kterém byste se už nemuseli krémovat. A  co slibuje, tak to je. Skutečně vyživující. Já si ho nekoupím jen kvůli vůni, která mi nesedla, takže až bude po nějakém ovoci, tak jdu do něj :-)
Krém na ruce od Yves Rocher byl z limitky vánoční, ale ještě z roku 2015. Byl velmi lehký a úžasně voněl po pomerančích a mandlích, ale byl poměrně vodový a málo výživný.



Poslední vyřazené kousky sice nejsou zcela vypotřebované, ale expirace už naběhla.
XEN-TAN samoopalovací pěna je velmi dobrá. Tvoří krásný a jemný nádech do olivova, takže vhodné pro bledulky, jako jsem já :-). O píď lepší je ale Vita-Liberata, to musím říct narovinu.
Airbrush Legs od Sally Hansen je vlastně makeup na nohy, v případě, že chcete jít do sukně. Příště ale raději zvolím variantu ve spreji. Musíte ho velmi rychle zapracovat a důkladně rozmazat, protože i v Light verzi je poměrně tmavý. Fleky nedělá a delá dojem, jak kdybyste měli matné silonky. Do velkého tepla se to ale nehodí, protože ač je deklarováno, že je otěru i voděodolný, tak pokud si dáte nohu přes nohu, tak ho potem setřete a o to rozhodně nestojíme.
TanWorx od Monu Skinkare je k sehnání na lookfantastic.com a jde o krém, prodlužující opálení. Balení 60 ml mi vystačilo na zhruba 3 použití a přišlo mi, že skutečně svoji práci dělá dobře, ale je to dojem jen z krátkodobého užívání.

A to je dnes vše :-)

Snad zase brzy tady ;-)

D.

Komentáře

Oblíbené příspěvky