DM Box | Březen 2017 - unboxing

Milé čtenářky,

tak se mi poštěstilo podruhé za sebou vyhrát DM Box, tentokrát jarní a těšila jsem se na další naditý boxík s tím, že přišlo do DM i spoustu nové dekorativky a tyto boxy by měly být naplněny právě novinkama. Vůči tomuto očekávání jsem bohužel trochu zklamaná.






Krabice je do žluta laděná s jarním motivem a na můj vkus trochu přeplácaná, ale proč ne :-)

Každopádně po otevření jsem byla trochu zklamaná tím, že vybrali pouze 9 produktů a navíc v této skladbě.



A teď k tomu, co jsem tam našla.


Tablety do myčky Sunlight od Cifu bohužel vůbec nevyužiju, protože nemám myčku, ale tak podaruji dále. Zubní pasta privátní značky DM Dontodent je zubní pastou, po které já bych nesáhla, protože volím raději ty kvalitnější, ale na druhou stranu, tohle využije asi každý. 
Kondomy Primeros jsou novinkou asi jen proto, že jsou v černé barvě, ale to taky není produkt, který využije každý.
Džus Kubík....tohle mi taky nepřijde jako novinka, kterou se musí DM chlubit.
Aviváž Silan Supreme kvituju, protože jsem po ní už koukala, ale do boxu zrovna dali tu nejsladší variantu Romance a tu bych si zrovna nekoupila.

A teď jdeme víc na tu pečující část.


Garnier plátýnkové masky se staly díky Youtube hitem, ale nějak mě nic nedonutilo si je pořídit, tak v tomhle ohledu jsme potěšená, že se ke mě dostala hydratační varianta...takže zkusím a dám vědět :-)
Mýdlo Balea na ruce s papayou a kokosem určitě taky využiju a jde o velké půllitrové balení.
Tělové mléko Balea s mandlovým olejem a oříšky se 40% podílem mandlového a slunečnicového oleje jsem také objevila ráda, protože jsem milovala předchozí pistáciovou variantu s oleji, která byla skvělá. Bohužel, nemusím vůni ořechů a cítím z něj hodně ne mandli, ale spíše vlašský ořech, takže ho pošlu dál. Alespoň udělám radost švagrové :-)
Jediným dekorativným kouskem je lesk na rty Shine od Essence a to je něco, z čeho budou nadšené asi mladé holčiny, ale lesk se spoustou třpitek není nic, co bych ve svém věku nosila.


Nechci být nevděčná, jen si uvědomte, že box se sice vyhrává, ale není zadarmo, a stojí 200 bodů a jejich nasbírání znamená nemalou útratu v DM drogerii, tudíž bych očekávala víc nové dekorativky, zajímavější obsah a i třeba něco s pleťové či vlasové kosmetiky.

Tentokrát prakticky využiji jen aviváž, mýdlo na ruce a masku na pleť od Garnier, kterou jdu rovnou zkusit :-)

Tak snad se příště poštěstí někomu z vás a bude příště více naditý a originální.

Mějte se!!!

D.







Komentáře

Oblíbené příspěvky