Spotřebované produkty # 10 | minirecenze + mé TOP makeupy

Tak se mi opět naplnila taška a je třeba ji vyprázdnit a produkty pro vás zrecenzovat :-)


 Nejdříve vám chci představit mé dva nejoblíbenější makeupy, které si kupuji stále dokola a oba už se určitě ve spotřebovancích objevili.

Každopádně oba jsou skvělé na smíšenou a mastnou pleť a Double Wear Light vydrží i v létě tím, že je voděodolný. 
Zapracovávám je Beauty Blenderem a s ním je efekt nakonec velmi přirozený.
DWL dělá o trochu lepší efekt, kterého si všimnou i jiní lidé, protože skvěle vyplní i póry a drobné vrásky.
Odstín č. 1 mi sedne v obou případech.
Dermacol 24h Control volím, pokud potřebuji výdrž jen přes den, ale když vím, že budu chtít makeup udržet až do večera, sahám po DW.

Zima je spojená s vyšší péči o tělo.


Konečně jsem se dostala k tělovému máslu od The Body Shop v Mango verzi. Nejde o nijak tuhé máslo, ale naopak spíše hustý krém. Voní božsky a roztírá se a vstřebává se snadno a rychle.
Ale upřímně, při denním použití byl do dvou týdnů pryč a na tu spotřebu je to dost drahé. 
Pokud tedy do něj půjdu znova, tak jedině, pokud narazím na nějakou akci.
Od tělového másla Balea White Passion jsem neměla žádná očekávání a nakonec mile překvapil. 
Jde o velmi tuhé máslo, ale na kůži se lehce rozpouští a okamžitě vsakuje.
Vůně není zrovna ta, kterou bych opakovala, ale rozhodně se po této zkušenosti Balea tělovým máslům vyhýbat nebudu. Zvlášť i vůči té ceně, pač je desetinová oproti The Body Shop.
Třetím tělovým krémem byl Magic Touch od Rituals s třešňovým květem a rýžovým mlékem.
Jde o stejnou cenovou skupinu co The Body Shop a musím uznat, že Rituals v tomto souboji o píď vyhrává. Je to hodně hutný krém, který se také skvěle vstřebá, ale dlouhodobě mi přijde nejvíce vyživující. Velkým bonusem je taky jemná vůně, která působí velmi relaxačně. Prostě Rituals ... 
Krémy na ruce od Yves Rocher nejsou nijak extra vyživující, ale jsou ideální na to, když ho máte třeba na pracovním stole a co hodinu si ruce chcete natřít krémem. Příjemně je provoní, ale nezanechává mastný film, takže můžete vesele dál pracovat.
Nejsem zrovna fanda Alverde, ale tenhle krém na ruce měla moje kamarádka na dovolené a jakmile jsem ho ucítila, musela jsem ho zkusit. Jde o silnou vůni měsíčku, takže pokud nemáte rádi bylinkové vůně, pak to nebude nic pro vás. Ale už jsem si pořídila i to větší balení a nemůžu se ho nabažit. Ale co funkce a vstřebávání to už takový hit není, ačkoliv uplná negativa na něm také nenajdu.
No a jelikož se blíží léto, řekla jsem si, že udělám maximum pro zpevnění a tak jsem ke cvičení přidala i různé podpůrné gely a krém.
Prvním spotřebovaným je Avon Solutions thermal-active s L-Carnitinem.
Jde o gel, který je víc aktivní hned po sprše na na ještě vlhkou pleť. Má zahřívací efekt, který mě napoprvé až vyděsil, pač jsem měla pocit, že mi doslova "hoří zadek". Pokud vám tento pocit bude vadit, pak je nutné ho dávat až pokožka zcela uschne a pak je to daleko snesitelnější.
Termoefekt trvá cca 20 minut. A výsledek? Na celulitidu nijak nepomohl (což ani od krémů nečekám), ale rozhodně zpevnil pokožku.
Pokud bude zase v akci, nebudu váhat si ho koupit znovu.


A teď se přesuneme do koupelny :-)


Sprchový gel od The Body Shop s vůní mučenky je opravdu hodně sladce vonící a příjemný, ale že bych nutně musela mít tak drahý sprchový gel, to ne. Vydrží déle, ale jinak jsem na něm žádné benefity, jako například hydrataci, neshledala.
Nivea sprchový krém jsem si koupila spíše z nostalgie k této unikátní vůni a mile mě překvapil. 
Zanechává pokožku jemnou a netřeba ji nutně hned nakrémovat. Spíše mi připomínal krém do sprchy :-) Určitě si ho někdy opakovaně koupím, až vypotřebuji svojí zásobu.
Mýdlo na ruce z Avonu z řady Senses s vůní malin a jablíček jsem měla v prosinci ve vánočním období. Vonělo hodně sladce, ale vadila mi konzistence, která byla hodně tekutá a při pumpování bylo prostě všude a i z pumpičky odkapávalo :-(
Prostě mýdla od Avonu na mě dojem neudělaly, abych si je objednala znovu.




Batiste miluju, ale tenhle s vůní Sweetie už nikdy více. Vysloveně jsem se při aplikaci dusila a Original je i co do efektu výrazně lepší. Na celý den mě mastnoty určitě nezbavil.
Balea šampon na vlasy s medem a chia semínky jsem vypotřebovala snad za 10 umytí. Nemám moc ráda na vlasy šampony a kondicionéry 2v1, ale tady mě bavila hlavně ta vůně. Jelikož je bez silikonů, bez kondicionéru samostatně po umytí tímto šamponem se to také neobešlo, jelikož bych je prostě nerozčesala.
Aussie a jejich 3 Minute Miracle...co dodat, pokud budu chtít šampon z drogerie, vždy sáhnu po Aussie, protože funguje hodně podobně, co daleko dražší značky. Používám i tuto "masku" spíše jako kondicionér, nechávám jí tak minutu, max. dvě na vlasech a pak jsou skvěle rozčesatelné a vyživené, ačkoliv jen tato péče je na mé dlouhé vlasy slabší, ale to je skoro vše :-)



Dvoufázový odličovač na oči od Green Line Clear Active mám poměrně ráda. Není nejlepší na světě, ale poradí si s většinou řasenek a za tu cenu je poměr cena/výkon za mě skvělý.
Pokud by byl špatný, asi bych si ho nepořídila už poněkolikáté :-)
Ebelin odlakovač na nehty bez acetonu jsem měla vždy ráda, ale rozmazlil mě ten od Sally Hanson a nyní jsem měla pocit, že mi nehty strašně vysušuje a vlastně není vůbec tak dobrý, jak jsem si vždy myslela. Takže můj nový pohled na tento produkt je takový, že nedoporučuji.
Vodní sprej od Balei vyhazuji prakticky plný. Od té doby, co jsem se naučila na růžovou vodu nevidím důvod, proč bych na sebe šplíchala akorát vodu ve spršce. Nijak to nevoní, nic to pleti nedá. Za mě velké NE.
Na intimní hygienu nedám dopustit na Chilly. V nějaké akci jsem sáhla po této Nivee a pak měla problém jí vůbec používat. Díky tomu, že obsahuje kyselinu mléčnou a heřmánek je to určitě lepší, než nic, ale tak nějak nemám pocit, že by se mi ho chtělo používat. Už asi i kvůli tomu, že nemá dávkovací pumpičku a buď vymáčknete málo, nebo zas naráz plnou dlaň a co s tím, že?
Po asi dvou letech se zbavuji sušiče laku na nehty ve spreji od Avonu
Od začátku mi vysloveně alkoholově smrděl, byl mastný a pokud jste nenechali lak dostatečně proschnout, tak tvořil na něm kapičky. Ani nevím, proč jsem si ho tak dlouho nechávala, když už mám svůj svatý grál v tomto ohledu...


.... a tím svatým grálem je Sally Hansen Insta-Dri. Aplikuju vždy jako Top Coat a díky tomu už vás něčekají žádné otisky od povlečení na laku.
Pokud použijete rychleschnoucí lak, pak do minuty můžete dělat skutečně cokoliv, pokud nerychleschnoucí, pak si počkáte tak 5 minut, než vytvrdí i ten spodní lak, ale to je přeci sen se moci třeba hned za chvíli obléct. 
Navíc udělá nádherný gelový lesklý efekt.
Jedinou nevýhodou snad je to, že z něho vždy těžko vydolujete poslední třetinu a ta je už přeci jen hustší. Na druhou stranu, je to produkt za stovku, takže, proč ne :-)
Brow Artist Plumper gel na obočí od L'Oréal jsem musela vyhodit, protože začal smrdět. Taky už jsem ho skoro rok měla, takže není divu. Musím uznat, že napodruhé už mě neuchvacuje, když gel na obočí z drogerie, tak rozhodně Trend It Up ;-)
Bohužel po dvou letech se loučím i s mým oblíbeným jarním lakem na nehty od Miss Sporty v odstínu č. 70 a doufám, že se mi ještě poštěstí ho sehnat. Jde o kolekci Clubbing color a byl rychleschnoucí. Barva byla dokonale korálová a házela zajímavé odstíny a třpitila se do zlata i růžova. Boží, unikátní barva, kterou jsem jinde neviděla.
Baby Lips vyhazuji a to je tam ještě tak půlka. Neoblíbila jsem si ho. Tato varianta lehce zabarvila rty do červena, ale tak, že mi to žlutilo zuby a vlastně jsem neměla pocit, že mé vysušené rty spasí.
Jediné plus má za vůni, která je sladce ovocná.
Po asi roce mi došla moje Jumbo tužka Sephora, odstín 35 Café au lait, kterou používám jako podklad pod stíny a je matná.
Splynula mi s víčkem tak dokonale, že udělala má víčka "moje, ale hezčí", tudíž naprosto nenalíčený efekt a zároveň neovlivňovala barvu stínů. Už mám samozřejmě novou a používám dále. 
Jestli tohle Sephora hodlá zrušit, potřebuji jich tak 10 do zásoby :-(

No a jsme u pleti :-)


Exfoliační a odličovací krém Medik8 Cream Cleanse jsem recenzovala někdy před rokem, takže podrobnější recenzi najdete u mě na blogu a za vším, co jsem v ní psala, si stojím. Spotřebovává se skutečně pomalu, takže kdybych ho nestřídala s jinými, tak i tak na půl roku určitě je a to se i za tu vyšší cenu vyplatí :-) Rozhodně více, než ty od Sephory, které ve stejném množství vyjdou daleko dráž. Jen pro citlivou pleť bych ho moc nedoporučila, je účinný až moc :-).
Peter Thomas Roth masky už v Sephorách neseženete a pokud byste po nich pokukovali, tak k nim řeknu následující. Hydratační okurková mi dlouhodobě neudělala nic, v této kategorii mám jiné oblíbence.
Exfoliačí s dýní je zase velmi účinná, ale také až moc. Byla někdy přímo agresivní, když jste ji nechali déle, jak 3 minuty a i tak mi pleť zčervenala a pálila. Ale určitě k odstranění starých buněk došlo. 
Jsem ráda, že jsem je zkusila, ale že bych po těchto dvou variantách toužila, to skutečně netřeba.
Po asi půl roce se loučím i s Rexaline Hydra-Dose, který vyhlašuji za nejlepší hydratační krém, který jsem dosud zkusila.
Kiehl's, který používám teď, vede v sérech na pleť, ale přísahám, že jestli mi něco napilo pleť tak, že jsem celou zimu přešla bez šupinek a suchých tváří a navíc funguje i na první vrásky, pak je to Rexaline.
Rozzáří pleť, skvěle voní, výborně funguje...
Určitě ho nemám naposledy, je to velký favorit na příští zimu.



A drobnost na závěr...

Odličovací tampony z Primark PS byly za mě uplně obyčejné, nenadchne, neurazí. Jako držely pohromadě, nedrhly, ale byly hodně tenké a spotřeba byla veliká.
Naproti tomu jsem se nadchla pro nové Ebelin Maxi Pads Supersoft, které jsou velké, oválné a hlavně velmi silné a jsou boží na čištění micelárkou či na odlíčení očí, kde mi stačí pouze jeden.
Skvěle nasají produkt a postupně ho vypouští na pleť.
Najdete je určitě v DM a stojí kolem 30,- Kč.

Tak snad jste si něco odnesli, a na něco jsem vám dala tip, či vás na něco z výše uvedeného nalákala.
A pokud odradila, tak z mého pohledu jen dobře, ať neinvestujete zbytečně :).

Mějte se krásně!

D.







Komentáře

  1. Také mám pár z těchto produktů doma. :) Co se dekorativní kosmetiky týče, tak už jí nepořizuji tolik, jako v minulosti. Mám doma jen pár základních kousků a spíše si ráda zajdu sem https://www.permanent-makeup-praha.cz/ nechat se zkrášlit. Za to těch ostatních (pečujících apod.) výrobků mám doma mraky. :) Laura

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky