HAUL | DM a Rossmann - Catrice, NYC, Blistex, Rimmel, Schwarzkoppf ...

Poslední dobou se mi nějak nedaří nenakupovat...Nevím, jak to máte vy, ale já jdu pro aviváž a skončím s útratou několika stovek z drogérie. Už s tím vážně musím seknout a vrhnout se spíš na recenze toho všeho, co si nakupuju, jelikož mám pocit, že vám je už dlužím dlouho.

Takže dneska tak rychle... mé dva nákupy v DM drogerii



Na tento shopping jsem šla cíleně, abych uplatnila pár slevových kuponů. Aussie Miracle Shine jsem kupovala za plnou cenu 119,- Kč a mám k němu stále doma tříminutovou kůru. Blistex jsem si koupila po X letech a vyšel mě s kuponem na na 45,- Kč. Je docela příjemný, nehydratuje tak, jak potřebuju, ale na takové to patlátko přes den, které dodá i barvu a docela přirozenou je fajn.. Zde je swatch...

Swiss Dent bělící zubní pastu jsem si koupila s kuponem za 269,- Kč, ale dívala jsem se, že na internetu za tuto cenu seženete dvojnásobné množství. Toto je jen 50 ml balení a verze gentle mi přijde trochu slabší...Po týdnu používání zatím vůbec nic nepozoruji.
Rexonu Maximum si kupuju stále dokola snad už rok, tentokrát jsem si pořídila tuto verzi Clean Scent a voní mi - taková čistá vůně :-)..Standardní cena je 149,- Kč a já ji měla za polovinu. Ale Dove má ten samý produkt, ve stejném obalu, vyrobené ve stejné továrně, tudíž dle mě, jestli si pořídíte jedno nebo druhé, podle akce, nebude v tom rozdíl.
Rimmel Match Perfection  make up jsem si pořídila, jelikož jsem s ním byla na zimu vždy spokojená. 30 ml balení jsem koupila za 199,- Kč, což je standardní cena a dost dostupná. Nyní mám obnovenou verzi a vidím oproti předchozí tyto rozdíly - odstín 100 ivory je lehce tmavší, je méně hutný, tudíž krytí není tak vysoké, řekla bych nižší střední, ale je díky tomu více hydratační. Co zůstalo je neuvěřitelně úžasná vůně - tipla bych to na růži, skvělý přirozený finish a SPF. Za mě léta jeden z top drogérkových makeupů.

Pak jsem neodolala si nepořídit limitovanou verzi vánočního/zimního toaletního papíru..
8 rolí za 59,- Kč...je to prostě roztomilý...ač to sem asi nepatří, líbí se mi to..



Další nákup v DM... 



Tam jsem si šla cíleně pro barvu na vlasy od Schwarzkopf Nectra Color v odstínu 500 přírodní hnědý na doporučení od kamarádky. Jak už jsem psala v rámci spotřebovaných produktů, používám zásadně pěnové barvy, vystačí mi obvykle jedno balení a to mám husté a dlouhé vlasy. Ale prý to musím zkusit, takže jsem si nakoupila dvě krabičky a rovnou i štětec na nanášení barvy za 69,- Kč, jelikož s těmito barvami to já asi bez něj nezvládnu. Cena v DM byla 79,- Kč, tudíž dvě balení mě vyšly na 159,- Kč. V Rossmannu je jedno balení za 149,- Kč..nějak tomu nerozumím, ale je to tak..
Pak jsem si koupila měsíční dávku řas  Green Trio od Top natur - prostě tablety chlorelly, spiruliny a zeleného ječmene v rámci podpoření nějaké mé změny, ke které se v budoucnu dostanu. Cena je 169,- Kč, což mi přijde jako hodně příznivé.
No a nebyla bych to já, neodnést si nějakou tu rtěnku. Tentokrát volba padla na L'oreal tekutý lesk s matným efektem v odstínu 407 Smoke me up - dle mě jde o sytě pigmentovanou rtěnku, která teda fakt drží :-). Musela jsem jí sundat dvoufázovou odličovací vodou. Nyní ji mají v DM za akční cenu 169,- Kč, jinak stojí asi o kilečko více. A je to boží bobulkový studený odstín!!! :-)
Pak mě ve videu od Lucky ze Svět podle Lou zaujala rtěnka od Essence v nude odstínu Come Naturally. Stojí 70,- Kč, ale už jsem jí na sobě měla dva dny za sebou a jsem moc mile překvapená a zatím nadšená tak, že se na tuhle řadu půjdu asi znovu podívat a dle mě vážně stojí za to.

A na závěr jsem si včera zajela pracovně na skok do Brna měla jsem chviličku času, tak jsem navštívila Rossmann, jelikož já se ke stojanu Catrice a NYC často nedostanu.. A jako suvenýr jsem si udělala radost v podobě dvou rtěnek a opěvovaného pudru.


Pudr Smooth Skin pressed face powder od NYC je tak vychvalovaný, že za tu akční cenu 66,- Kč jsem ho prostě vzala, ač svůj Rimmel Stay Matte ještě mám. V transparentním odstínu již byl vyprodán, ale tento v odstínu 702A Naturally Beige bude sedět myslím také, navíc mi nepřijde tak béžový, ale spíše neutrální. Balení tedy nic moc, ale tak...kdo ho vidí, do kabelky využívám jiný.
A ve stojanu Catrice mě zaujaly pouze rtěnky, obě za cenu 149,- Kč. Jedna je z řady Ultimate Stay, odstín 020 All that she wants. Jde sice o matnou radu, ale ja v ni ten shimmer lehky na denním světle vidím. Druhou, kterou jsem si vybrala je z řady Ultimate Colour, odstín 420 Plum Fiction. Uplně bych jí plum nenazvala, protože fialová není. Každopádně, obě jsou v matné verzi, obě krásně ovocně voní.
Swatche rtěnek a více info dám do dalšího článku, jelikož tento má už snad kilometr a bude úspěch, když to přelouskáte až sem :-) Dejte mi prosím vědět, jestli vás takhle dlouhé články vůbec baví, nebo mám radši dělat víc a častěji, ale kratší...předem moc děkuji!

Přeji všem krásný den :-)



Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky