Kosmetický haul | červen 2016




Vím, že ještě není ani konec června, ale jelikož už se mi to tu opět nakupilo a přeji jen aktuální produkty, na které bych vám mohla dát tip, tak jsem se rozhodla už svůj haul vydat nyní a případné další úlovky přidat až do červencového :-)

Začneme mojí návštěvou v NYXu. Musím říct, že vzhledem k té obří bublině jsem očekávala trochu více a tak nějak mě to za srdíčko nechytlo, abych tam nechala majlant a hlavně tam bylo tolik lidí, že k testerům bylo nutné se trochu protlačit. Holt si budu muset počkat buď na e-shop nebo na to, až ten boom trochu splaskne. Každopádně jsem si pořídila alespoň tři věci.


Photo-loving primer je báze pod makeup na silikonové bázi, v transparentní barvě a je dosti podobná té dermacolí, ale musím říct, že mě vyhovuje daleko více. Nemá žádné SPF, tudíž "photo-loving" zajisté je, pokud se vyhnete sluneční ochraně i v makeupu. Příště sáhnu spíš po té zmatňující, jelikož při stále vyšších teplotách makeup na místě neudrží, ale rozhodně vyhladit umí.
Paletky mě neoslovily vůbec, ale chtěla jsem zkusit alespoň monostín a sáhla jsem po klasickém neutrálním pro přechody stínu a překvapivě se jmenuje Naked Truth - odstín č. HS 37. Co musím vychválit, je skvěle matný a oproti např. Estyle stínům vůbec nepráší. Používám ho už pár týdnů denně a pořád vypadá tak jak na fotografii výše. 
Bez čeho jsem nemohla odejít byla rtěnka a zaujali mě jejich Soft Matte Lip Creamy a protože jsem se stále nemohla rozhodnout, zvítězila moje milovaná Praha - tudíž odstín Prague :-).
Nevysušuje mě, nanáší se poměrně dobře, jde o takovou tu hezky nositelnou bobulkovou barvu. Každopádně s výdrží při jídle je na štíru, takže je nutné ji reaplikovat. Celodenní držák jako sephoří lip creamy to není. 

Nevím, jestli jste už zpozorovali, ale v DM drogériích se od konce května vyprodávaly stojany Astoru s 50% slevou. Normálně mě to k nim neláká, ale za tu cenu jsem si řekla, že za vyzkoušení to stojí. Pokud vím, tak v Teta drogériích je nyní "výprodej" za 35%.
Každopádně když se vrátíme k tomu, co jsem si pořídila já z toho, co ve stojanech zbylo...


Rtěnky je moje, to už jste si asi všimli :-). Jejich máslové rtěnky v tyčince zbožňuju, ani mě nelákají ty dražší a až ve výprodeji se mi povedlo narazit na matný odstín 023 Vivid Divine, což je taková tmavší bobulková barvička s úžasným matným efektem, který rozhodně nevysušuje. Odstín 011 Feeling Feline mám i ve rtěnce, která má ale číslo 403. Jde o totožnou barvu, jen rtěnka je logicky výraznější a pigmentovanější, ale je to jarní/letní odstín jak vyšitý. 
Odstín 604 Fruity je z nich taková nejvíc neutrální, lehce se shimmerem, ale pro ty, co nemáte rády výrazné rtěnky, je to geniální odstín.
Co mají společné je skvělá textura a hlavně boží ovocná vůně. Víc odstínů jsem si nepořídila jen proto, že to nejsou moje barvy, nebo už má skoro stejné doma.



Další položkou, co Astor umí, jsou stíny v jumbo tužkách 24 Perfect Stay Eye Shadow + Liner, alias takové ty klasické krémovky, které jsem si oblíbila už v Sephoře. Jsou voděodolné, neuvěřitelně skvěle fungují jako podklad a já si přivlastnila odstíny 220 Dark Blue, která nemá třpytky, ale leskne se. A odstín 120 Chic Nude bych rozhodně doporučila všem milovnicím matných očních nude stínů. Bože, to je tak dokonalá matná starorůžová, co drží jako ďábel. Tak, že jsem si musela koupit ještě druhou do zásoby - co kdyby ji pak už neměli že...chápeme se ;-)
Pak jsem sáhla po průhledné konturce na rty, což jsem zatím využila párkrát, když mám nějakou rtěnku, co má tendenci se rozpíjet, ale nechci klasicky konturovat. Prostě skvělá idea, nevím, proč jsem si jí nevšimla dříve.

V červnu jsem už taky začala řešit samoopalovák, protože já jsem jinak bílá jak stěna celé léto. Mám oblíbený Sephorácký postupný samoopalovací krém, ale přeci jen, není to ono hned, když zrovna chcete a makeupy na tělo v parnu nejsou zrovna praktické. Takže jsem si sedla k notebooku a zkoumala a hledala a přišla na XEN-TAN.


Dělají samoopalovací nástřiky s výdrží cca 10 dní, ale za 500,-. Tak jsem raději zvolila variantu samoopalování a na jejich eshopu si objednala rukavici a samoopalovák v pěnové konzistenci na cca 7 použití, pokud aplikujete na celé tělo. Tudíž za sice dvojnásobnou cenu máte opálení tak na 2 měsíce. Musím říct, že mají jen medium-dark variantu a v této pěnové formě je to doporučeno pro začátečníky a dostanete k tomu brožurku se všemi tipy a triky. Už jsme toto samoopálení absolvovala 3x a tedy pokaždý byl efekt trochu jiný. Základem je kvalitní peeling a pak dosáhnete skutečně rovnoměrného opálení během pár hodin a vcelku vypadáte jak od moře. Finishem jde o krásnou čokoládku, žádnou oranžádu. Problémem trochu je, že pokud aplikaci nebo peeling odfláknete, tak fleky se vám nevyhnou ani s tímto. Pokud si ale dáte záležet, tak opálení mizí rovnoměrně. Jen pozor na místa, kde se potíte, tam mizí velmi rychle a je třeba ho "doplnit" třeba vatovým tamponem.
Ale ano, koupím si ho znova, protože na nic lepšího jsem dosud nenarazila.

Jak jste už jistě zaznamenali, Estée Lauder je moje srdcovka ohledně péče o pleť, ikdyž zkouším i jiné stejně kvalitní produkty a jsem s nimi spokojená. Měla jsem menší balení jejich DayWear krému a po měsíci používání mě přesvědčil, že je to pravé ořechové na léto, co se týče denní péče. Kromě ceny, která je okolo 1750,- Kč za 50 ml nacházím jen samá pozitiva. Je lehký, nezatíží nijak pleť, má SPF 15, svěže voní po okurkách a pro mě je to prostě ideální podklad pod makeup v létě. V současné době mají v buticích EL akci, kdy za cenu krému dostanete celý set v kosmetické taštičce, obsahující jejich sérum Advanced night repair a sérum New Dimension v miniaturách o 7 ml, což není málo, jelikož jedno balení máte tak na měsíc a k tomu 50 ml balení Perfectly Clear, což je ve spojení s vodou odličovací "pasta", která se změní na pěnu, a nebo při použití na suchu pokožku čistící maska. Na cestování skvělý univerzální produkt.



V Sephoře jsem si byla dokoupit mojí řasenkovou lásku, která vyhrává na celé čáře a tím je Perversion od UD, jelikož ta moje po 3 měsících už vysychá a hlavně už tam skoro není :-)...No řekněte, kdy vypotřebujete řasenku dříve, než vám vyschne :-)

Každopádně jsem využila i 20 procentní akci a koupila si další položku na wish listu a tím je Natural Matte paletka od Too Faced. V blízké době přibude i nematná verze, ale po této jsem toužila a asi ji hodím do souboje s mojí dosud oblíbenou paletkou na "běžné denní líčení" Naked Basic 2.
Už jsem jí důkladně prozkoušela a musím říct, že v čem rozhodně nad všemi, které vlastním vyhrává, tak je schopnost blendění, alias rozmazávání stínů. Pojí se velmi lehce do sebe, není s nimi žádný problém je rozpracovat do ztracena. Skoro vůbec nepráší, což je u matných stínů co říct.
Moc těchto devět stínů nekombinuji, vždy jedu po řádkách, které jsou pojmenované Day, Classic a Fashion. Ladí k sobě neuvěřitelně. Stín vlevo vždy dám na celé víčko a s těmi sytějšími si už více hraji co do tvaru a zvýraznění. Gramáž velkých stínů je 2g a malých 0,9g. Mohli byste namítnout, že nic moc, ale už je testuju 14 dní v kuse, žádný úbytek jsem ani nepostřehla a díky pigmentaci asi jen tak nepostřehnu. Rozhodně ale musím Too Faced paletky prozkoumat více!




A pak už tu zbylo jen pár random věcí. V drogerii Teta jsem ulovila voděodolnou řasenku Get Big Lashes od Essence a doufám, že bude skutečně tak fajn, jak se tváří recenze. Ve výprodejovém košíčku jsem ulovila rtěnku od Rimmel v odstínu 150 Piccadilly Pink, která patří pod hydratační řadu a je to jedna z těch velmi příjemně se nosících rtěnek, ale musíte počítat s daleko menší výdrží. Každopádně, jde o tak neutrální rtěnku s podtónem do starorůžova. Další co měli se slevou je tužka na oči, uváděná i jako stíny v tužce od Dermacolu v odstínu 2, což je šedivá barva, která ovšem není zcela matná. Na šedivé tužky jsem já blázen, jelikož nejsou tak tvrdé a zdůrazňuji s nimi každý den spodní linku oka. Zatím jsem jí nezkoušela na oku, ale tento swatch níže nešel dát po zaschnutí dolu vůbec snadno. Ale není nijak avizovaná jako voděodolná. Na druhé straně má navíc takovou tu molitanovou "bambulku" na rozmazání.
No a poslední věcí je toaletní voda. Jak jste možná už zaznamenali, mám svých pár signature vůní dle ročního období, ale chtěla jsem něco jen tak na ošplíchání, když jdu o víkendu na chvíli ven, nebo nakoupit a aby to nestálo hodně a v Orsay jsem narazila na jejich vlastní kolekci vůní. Tato s názvem L'OR DE SAY No. 1 mě zaujala, pač byla z toaletních vod nejvýraznější a stála tuším 400,-. Každopádně tip pro ty z vás, které hledáte dupe Sí od Armani - za 500,- zde mají jediný parfém ze stejné řady se jménem Celebration a přísahám, kdybych neviděla flakonek, rozhodně se vsadím, že je to Sí a i prodavačka mi potvrdila, že proto po něm ženy tak často sahají. 



No a tím jsou moje stávající nákupy shrnuty :-) 

Pokud chcete vidět i nějaké mé MOTD, či jen rychlé příspěvky a aktuální nákupy, tak mě sledujte na instagramu worldofbeautybydee :-)

Mějte se krásně milé čtenářky a užívejte prvních letních dní!!!

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky