RECENZE | dekorativní kosmetika P2


Před pár měsíci jsem se dostala do německé drogerie a ke stojanu kosmetiky P2, na kterou jsem slyšela hodně pozitivních recenzí, tudíž jsem si vzala pár produktů na zkoušku. Jde o levnou kosmetiku v cenové relaci Essence, ale je přirovnávaná k dražším a tudíž očekávání byla veliká. Bohužel v mém případě používám a jsem nadšená jen z jediné věci a tou začnu.

A tím produktem je rozjasňovač, který odstín nemá uvedený, každopádně jde o rose gold/champange barvu. Jde o pudrový produkt v intenzitě, která se skvěle hodí na denní nošení a prakticky ladí ke studenému i teplému líčení. Má krásný shimmer, ale žádné třpytky. Používám ho od té doby nejčasteji a tento produkt můžu jen a jen doporučit. Jediné mínus je to, že lehce práší, ale nijak tak, že by mě to otravovalo. Znám daleko horší.

Na krémové produkty na obličej nejsem vůbec, ale chtěla jsem zkusit jejich rozjasňovač v tubě, ale ať jsem ho zkoušela různými způsoby, nepřišla jsem na to, jak ho aplikovat, aby to vypadalo dobře. Ani prsty, ani štětcem..vypadá to nepřirozeně bíle a leskle. Za mě produkt, pro který každodenní využití nenajdu.

A poté jsem se zaměřila na produkty na rty.

Perfect Lips je bází pod rtěnku a čekala jsem od ní to, že mi rty vyhladí a prodlouží trvanlivost rtěnky. Velký problém je bohužel už s první fází, pro kterou nejsem sto otestovat to, jestli dělá co má. 
Konzistencí jde o suchý korektor, tudíž pokud nemáte dokonale hladké rty, tak vám je naopak šíleně přesuší, vytvoří to šupinatý efekt a je to horší pocit, než kdybyste si dali hodně hutný korektor na rty. 
Zkoušela jsem to s ním několikrát a pokaždé jsem ho musela sundat a znovu rty přetřít balzámem před dalším nanesením rtěnky. Další problém vidím v barvě, která je tak teple tmavá, že pokud nebudete mít problém s konzistencí rtěnky, bude vhodný jen pod pigmentované a tmavší rtěnky. 

Nejsem lesková, ale tahle novinka mě zaujala a říkala jsem si, proč ne, pokud to stojí tak málo. Od Most Charming Lip Fluid bych čekala příjemný lesk, ale tohle je prostě klasický lepivý lesk, který je doslova na rtech otravný. Navíc odstín 050 mermaid mi přišel nenápadný, ale na rtech vytvoří až bělavý povlak. Další šlápnutí vedle...

A posledním produktem je rtěnka z řady Full Color lipstick, a na tento produkt jsem slyšela jen chválu. Ano, pigmentované jsou krásně, jsou příjemně krémové, můj problém mám s tímto konkrétním odstínem. Ne že bych si vybrala špatně, ona totiž na venek vypadá jako nude s lehce růžovým podtonem, ale jakmile ji naaplikujete, tak zjistíte, že tento podtón hází jen na povrchu, ale jakmile setřete první vrstvu, tak je čistě do hněda a to mi prostě nesluší. Je to až příliš teplá barva. 
Tudíž rozhodně je lepší nekupovat naslepo, ale vyzkoušet nejdříve na ruku z testeru a podívat se na denním světlem. Ale jinak, doporučuji.

A to je pro dnešek vše. Musím říct, že tuto značku už mě naláká dál objevovat, ale pokud víte o něčem, co stojí od P2 za to, budu ráda, když se s náma podělíte dolu do komentářů.

Krásnou neděli všem :-)





Komentáře

Oblíbené příspěvky