DM Box jaro 2016 & GIVEAWAY

Krásnou neděli všem,

dneska Vám narychlo představím, co bylo v posledním DM boxu o který se pokaždé snažím a konečně to vyšlo. Pravidla se malinko mění, ale tentokrát bylo připraveno 2000 ks boxů a získat je mohl každý pátý zaregistrovaný do vyčerpání zásob a na DM kartě vám poté strhnou 200 bodů.

Mám ho doma už asi 14 dní a bohužel jsem se dřív ke článku nedostala, takže se zpožděním, ale přece :-) Mile mě překvapilo, jak je krabice velká a těžká a těšila se, co je uvnitř.





Malé zklámání bohužel přišlo hned po otevření letáčku, jelikož jsem zjistila, že tentokrát v něm není žádná dekorativka a to mě tak trochu zamrzelo. Na trh se na jaře uvádí spousty novinek a myslím si, že by to do něj patřilo.

Každopádně zde máte přehled i s popiskem...


A takhle to vypadalo pohromadě z krabice venku...


Co mě vysloveně nadchlo byl peeling od Balei a Alpro kokosové mléko. Nový lak na vlasy Taft, na který jsem byla zvědavá ten balíček také osvěžil, ale jinak že bych jásala, to se říct nedá. Příště spíše bodíky proměním ve slevovou knížku, jelikož z mého pohledu je tam více "jídla", než kosmetiky a absence dekorativky je podle mě chybným krokem, jelikož DM balíček by měl být o tom, co nového jaro přináší, ale čaj a wasa chlebíčky jsou v drogerii stálicí už delší dobu.

A jelikož jsem říkala už, že nějaké věci nevyužiji, rozhodla jsem se potěšit někoho z vás a dát je do Giveaway. A co v balíčku pro jednoho z vás najdete?

Gliss Kur šampon pro slabé a vyčerpané vlasy s keratin komplexem
Sůl do koupele Balea s jasmínem a lílií
Dermacol Glamour tělové mléko se třpytkami
Emco ovesná kaše s čokoládou
Vzorečky pánský a dámských vůní MTV

A co pro to udělat? Jen mi napiště něco do komentáře, ať k DM boxu nebo k mému blogu, nezapomeňte připojit e-mail, ať Vás v případě výhry můžu kontaktovat a ve středu 20. dubna večer vylosuji jednoho výherce, jehož jméno zveřejním níže.

UPDATE

Tak máme čtvrtek ráno a vítězem Giveaway se stává komentář s pořadovým číslem....

Lenka - gratuluji :-)







Komentáře

  1. To je škoda že tentokrát bez dekorativky :/ Ale snad se i v tomhle balíčku najde nějaký poklad :)
    Aileen.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Celkově moc dm boxy nějak nesleduji,ale obsah vypadá pěkně :) a hlavně jsou tam produkty, které bych si třeba jen tak v obchodě nekoupila nebo si jich vůbec nevšimla,takže je to fajn cesta se dostat k takovým produktům :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na dm box jsem bohužel ještě neměla štěstí. Tento by se mi obsahově hodně líbil.
    Blog se mi líbí také, hlavně recenzce. Čtu pravidelně.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Obsah DM boxu je zajímavý jen škoda, že tam není i něco z dekorativní kosmetiky. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Box vypadá moc pěkně:)
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc děkuji. Těším se na výhru. :-) Hezký den, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji, dnes balíček odesílám, tak dej vědět, jak budeš spokojená :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky