Skladování kosmetiky 2016 | update

Krásný víkend,

konečně jsem se dostala k tomu, abych Vám představila, jak skladuju kosmetiku posledních pár měsíců a musím říct, že tento systém mi vyhovuje naprosto skvěle a stál mě doslova pár korun, protože vše jsem sehnala v IKEA. Dříve jsem vše měla v košíčkách, ale s dalšíma přírůstkama mi to přestalo stačit. Takže nyní má dekorativka zabírá celý šuplík komody. Nechci nyní rozebírat svojí makeup kolekci, to přijde časem podrobněji, ale jde spíš o tip pro Vás, jak jí organizovat.



Na dekorativku jsem použila příborník, který stojí pár desítek korun v IKEE, rtěnky třídím zase do skleniček od vypálených svíček a parfémy a další dávám do boxů, které se prodávají přímo do komody na třídění a skvěle se hodí na třídění větších věci, aby Vám někde nepoletovali v šuplíku a zároveň byly po ruce. 

Tak si pojďme projít jednotlivé sekce :-)

V příborníku mám 5 kategorií. První jsou monostíny u kterých mám bázi pod oční stíny. Nemám jich hodně, protože většinou se líčím paletkama, ale přeci jen po nich sahám, hlavně když jde o rychlý makeup, kde si tolik s barvama nehraju.

Dále mám přihrádku s řasenkou, kterou aktuálně používám, tužkami na oči, linkou ve fixe a jumbo tužkami, které používám hlavně jako podklad pod oční stíny.

 Následuje větší příhrádka s paletkami, po kterých sahám nejčastěji, hlavně když se líčím do práce a vždy se to snažím doladit k oblečení a ten rozsah barev a odstínů mi vyhovuje více.

Pak následuje oddělení, který je takový mišmaš tvářenek, pudrů, highlighterů, bronzerů a usadila jsem zde i mé 2 top makeupy, které používám hlavně do práce a volím je spíš tak, že pokud se už nikam večer nechystám, sáhnu po L'Orealu a pokud mě čeká dlouhý den, tak po Estée Lauder. Nechybí také gel na obočí a moje aktuální báze pod makeup od MUFE.

Do další přihrádky jsem dala své korektory, které střídám dle toho, jak a co potřebuji zakrýt a makeupy a báze, které zas tolik nepoužívám, ale na nějaké krátkodobé líčení je využívám, abych je přeci jen spotřebovala.

Ve fialových skládacích boxech mám kategorie 3.
První jsou deodoranty a antiperspiranty. Vetšinou používám krémovu Rexonu Maximu Protection, ale na doma či do fitka používám spíš levnější varianty.
Druhou jsou parfémy, kterých nemám moc. Už jsem dělala článek o svých signature parfémech a přibyl jen Estée Lauder Modern Muse. Střídám je podle ročních období a ty, které aktuálně nepoužívám mám takto uskladněné v temnu.
Třetí jsou věci, hlavně dekorativní, tzv. do zásoby. Tzn. Sephora Jumbo tužky, řasenky, primery. Prostě to si postupě dokupuju, ale ještě nemá smysl je otevírat a mít ty produkty dvojmo.

A nakonec jsou zde mé skleničky. První je věnovaná tužkám na oči od UD, konturovacím tužkám, a všemu na obočí. 
Ty další rtěnkám, které mám rozřazené na výrazné růžové a červené (po nich sahám, když se líčím do práce a mám neutrální oči) a na mé oblíbené od UD a L'Oreálu, po kterých nesahám denně, ale mám je spíš na "lepší příležitosti". Pokračuje to skleničkou s nude a méně nápadnými odstíny, které si zas můžu dovolit k výraznějším očím.
V dalším se nachází taková směs - Sephora 13 Lip Creme (must have), jediný pro mě použitelný lesk na rty od LÓreálu a má nejdražší rtěnka od EL. V současné chvíli je tam už i novinka od NARS, ale to až v nákupech :-)
Dále je kalíšek s burgundy a vínovýma odstínama, které pořád dokola používám na podzim a v zimě, ale v současné době po nich vůbec nesahám. 
A poslední je taková směs lesku, rtěnek, které mi nesedí odstínem a asi půjdou dále.



V zadní části, která je hůř dostupná, už je jen pár starších paletek, kleštičky na řasy, beauty blender v plastovém kalíšku a parfém DKNY, který je tak velký, že musí být v komodě na ležato.

Musím uznat, že po tom, co jsem si všechno koupila v dubnu (a to teprve uvidíte), tak je mi jeden celý šuplík už malinko těsnější, ale aspoň mě to donutí si dát nejspíše už konečně nějakou vážnou nakupovací stopku :-)

Doufám, že nějakou inspiraci jsem vám dala a budu ráda, pokud mi zanecháte odkazy na případně své články o skladování kosmetiky, protože ty mě hodně baví :-)

Mějte se zatím krásně!!!







Komentáře

Oblíbené příspěvky