Kosmetický Haul | Březen 2016 - Sephora, Strawberry.net, drogérie

Krásnou neděli všem,

březen byl poměrně dlouhý měsíc, aspoň co se týče počtu pracovních dní :-) a já se během něj opět roznakupovala. Navštívila jsem jak drogérie, tak Sephory a uskutečnila svůj první nákup na "jahodě" alias Strawberry.net. Tak si to pojďmě zesumarizovat.

V drogérii jsem se tentokrát vrhla docela decentně :-) Respektive, musela jsem si koupit to, co mi došlo a to je L'Oreal Brow Artist Plumper, který nevím proč je někdy v tomto stříbrném a někdy černém provedení, co se týče obalu. Každopádně já mám vždy tento. Předchozí balení mi vydrželo tak 5 měsíců, což je za cenu lehce přes dvě stovky bomba. O něco dražší je od L'Orealu Infallible 24-Matte makeup, stále v odstínu Vanilla a je hned po Double Wear můj nejoblíbenější makeup, který má matný finiš, ale bez vysušování. 
Poté jsem se dívala po nějakém toniku a zaujalo mě toto od Nivei z řady Pure & Natural. Stojí něco okolo stovky a musím říct, že už ho používám skoro měsíc a vyhovuje mi. 
Jelikož jsem si koupila nový putr do své cestovní makeup taštičky a potřebovala jsem nějakou cestovní labutěnku, vyhrála tato od Ebelin a musím říct, že je daleko lepší, než ty, co se k pudrům běžně přikládají. Balení je po dvou kusech a stálo 60,- Kč, což je podle mě hodně skvělá cena.


A ačkoliv jsem si pořád říkala, že žádné nové rtěnky, že už jich mám dost, tak to opět nějak nevyšlo a zhřešila jsem.
Rimmel Kate Moss odstín 107 - vyhlášený tmavý odstín, který proslavila Zoella a já tu lásku plně chápu. Je výrazný, ale zároveň tak zastřený, že je nositelný i přes den. Aspoň tedy pro mě :-) Jediné, co je nutné a na co si dát pozor, je, vyživit před aplikací pořádně rty. Já s vysoušením nijak velký problém nemám, ale tady se po reaplikaci rtěnky objevuje už bohužel každá nedokonalost na rtech a trošku se rozpíjí. Ale, stejně, pro ten odstín, tuhle rtěnku zbožňuju.
Lesky na rty nenosím, ale L'Oreal se vytáhl s těmito rtěnko lesky, které nejsou ani lipstain, ani lesk, prostě něco mezi a odstín 500 Malto Mauve mě přesvědčil o tom, že to potřebuju. Je to přesně na ty dny, kdy vám nějde o precizně vykreslené a výrazné rty.
Maybelline a jejich Moisture renew rtěnka v odstínu 360 mě zlákala k nákupu proto, že je to červená, ale se silným růžovým podtónem, tudíž přesně něco mezi. Je hodně hydratační a je třeba ji vždy po aplikaci obtisknout do kapesníku, jinak ji budete mít za chvíli všude. Na rtech spíše sedí, než že by se vpila, ale rozhodně ten nákup pro tu barvu stál za to.




Další nákupy proběhly tak nějak náhodně. V lékárně jsem si pořídila NUXE Reve de Miel balzám na rty, po kterém jsem dlouho pokukovala. Jelikož tyhle kalíškové produkty používám doma, tak mi jejich nepraktičnost tolik nevadí. Ale po necelém měsíci používání ho miluju, možná i víc než Carmex. A to, co je na něm tak "zázračné", to je včelí vosk a co mě na něm zaujalo je to, že je matný. Kdyby byl v tubičce, byl by přes matné rtěnky skvělý. Takhle ho ale používám jen doma a hlavně ve větší vrstvě na noc. A i tak podlě mě tech 15 gramů mám tak na rok :-). 
A pak mě zlákalo vyzkoušet sérum od Clinique Smart, ačkoliv k této značce jsem si cestu tak úplně nenašla.
Tak uvidíme, jaký bude v porovnání s Estée Lauder. Myslím, že toto třetinové balení mi postačí na to to zjistit. 



Dál mě 20 procentní sleva na celý sortiment Sephory nalákala na další nákup a tentokrát trošku větší, alias, vyškrtla jsem si pár bodů z wish listu :-)


Tím prvním je MUFE Aqua Brow gel v odstínu 30, který je druhý nejtmavší. Je to nejtmavší hnědá s takovým neutrálním až teplým podtónem, bohužel studená 40tka na mě už byla moc tmavá. Je trochu více pracné se s ním naučit, ale je to dokonalost sama, pokud máte rády definované obočí. Nenápadné obočí s ním nevykreslíte. Ke gelu jsem si dokoupila ještě nový zkosený štěteček od Sephory a musím říct, že štětce od Sephory se stávají mými nejoblíbenějšími. 


Dále na wish listu byly mono stíny Clarins, které jsou něco mezi krémovkama a sypkýma stínama. Skvělá výdrž, ale hlavně ty odstíny. Hodně dlouho jsem vybírala a pak zvítězila 05 sparkle grey, která je prostě boží studená šedá s nádechem hnědé a s tak božím shimerem, který to umí rozbalit a 06 earth, která je zas více matná hnědá, která ale to umí na oku neskutečně rozbalit. Není třeba je doplňovat ani nějakým jiným stínem, prostě, když nemám náladu nebo čas na dukladné stínování oka, stačí prstem naťupkat (dostanete z nich nejvíc po efektové stránce) a okraje rozblendit a vualá...Jen se vždy podle rtěnky rozhoduju, jestli to bude teplejší 06 nebo studená 05 :-). 
Cena je sice vysoká - 620,-Kč, ale je to 7gramový stín, takže pochybuju, že ho kdy vypotřebuju.



Z novinek Sephory mě pak zaujala jejich verze kompaktního HD pudru, takže jsem těch 390,- Kč obětovala a nosím ho sebou ve své cestovní makeup taštičce. Není uplně transparentní, musí se dobře labutěnkou zapracovat, aby nedělal takový ten "bílý" efekt, ale funguje slušně..alespoň zatím..


A svůj nákup jsem završila v Beauty To Go baru, kde jsem si přihodila 15ml verzi MUFE matující podkladové báze s mým mastnějším Téčkem, zvlášť teď na jaře, pač jiné báze na mě teď nefungují vůbec. Ano, stojí pětikilo, ale...podle mě ji mám tak na rok :-). Jde o poloprůhlednou bázi, která na pleti ihned zmizí a výdrž makeupu rozhodně prodlouží, troufnu si říct, že i na dvojnásobek. Ale uvidíme...zatím pořádné teplo nebylo.

A protože jsem bílá jak stěna a za chvíli budu ukazovat nožky, tak jsem sáhla i po postupném samoopalováku od Sephory, tak jsem zvědavá. Zatím odzkoušeno nemám, ale určitě se na nějaké srovnání pak vrhnu :-).

No a pak, když už jsem si říkala, že dost nakupování, tak jsem na strawberry.net objevila akci na dekorativku Becca. Tuhle značku toužím vyzkoušet jak dlouho, protože pro svoje pudrové produkty je vyhlášená už pěknou řádku let mezi zahraničníma youtuberkama. A v akci se zrovna objevil jejich slavný kompaktní pudr se 71% slevou, tzn. asi za 3 stovky ve finále. Ano, pro někoho je to moc, ale pro mě je to high end kosmetika, po které jsem prostě musela sáhnout a Sephora pudr mě i tak vyšel dráž. Každopádně, jsem překvapená a dost mile, že nejen, že přijde v krásné krabičce, ale také ve vlastní taštičce, aby se mu nic v kabelce nestalo a i s vlastní labutěnkou. No není to "cute"?
Odstín Mocca je na mě teď spíše jak matný bronzer, takže si ho nechám na léto a to si myslím, že bude sedět dokonale.



No a jelikož zároveň s tím běžela akce, že k vlasovým produktům bude nejen sleva, ale i poštovné zdarma, tak jsem zabrouzdala a zajásala podruhé. Paul Mitchell a jeho slavný šampon na jemné a šetrné mytí barvených a namáhaných vlasů Shampoo one. A půllitrová lahev vyšla také do 3 stovek. 
Už ho používám asi 14 dní a tedy čístící schopnost je nevídaná a ta božská vůně!!! Nevím, jestli z toho cítím kokos, ale každopádně mi připomíná jedno mléko po opalování na jedné dovolené u moře, takže když si myji vlasy, vracím se myšlenkama tam...jojo, to jsou ty asociace s vůněma. 
Do složení já moc nevidím, takže přikládám foto pro ty z vás, které to zajímá.
Ale už teď můžu říct, že až bude možnost, opět si ho koupím.



Tak, snad jsem vám dala nějaké tipy, ať v tom utrácení nejsem sama a zase při dálším postu napočtenou :-)






Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky