Kosmetický haul | srpen a září 2016

Milé čtenářky,

sice není ani konec září, ale nákupů bylo až až a další haul by mohl být až zbytečně moc dlouhý.
Tentokrát nejde jen o novinky, ale i o produkty, ke kterým se ráda vracím, jen třeba v jiných verzích, tudíž je na nich vidět, jak moc jsou dle mého názoru dobré.
Zároveň je daleko více zastoupená drogérie. Může se dle mých haulů zdát, že toho pokaždé nakupuji dost, ale opravdu všecho poměrně rychle spotřebovávám - což jistě pochopíte v dalším postu.
Každopádně, vrhněme se již na to :-)

V Sephoře jsem využila jejich slevový kupón a dokoupila si pro vás jistě známou tužku na obočí jejich vlastní značky, mám pocit, že snad počtvrté už. Jsou skvělé, tenkré, úžasný dupe high-end produktů, ovšem se spotřebou jedna tužka měsíčně to začíná trochu lézt do peněz :-(. 
Konečně jsem si pořídila originální Beauty Blender, na který jsem velmi zvědavá, protože Real Techniques mi vyhovuje ve všech směrech, což může být zajímavé srovnání.


Co jsem ale chtěla zkusit je Vita Liberata samoopalovací pěna ve variantě medium. Je to dražší, než můj Xen-Tan, ale tento slibuje opálení na 2-3 týdny, kdy je nutno pěnu aplikovat první tři dny za sebou.
V Sephoře mají exkluzivně menší balíček, obsahující 50 ml produktu, což je dle mého na dvě tyto celé procedůry, 30 ml peelingu, který ale zároveň uzamyká hydrataci do pleti na 72 hodin a používá se na sucho a aplikační rukavici.
Zatím jsem tento produkt vyzkoušela jednou, tudíž na hodnocení je brzy, každopádně se roztírá daleko lépe než Xen-Tan a na pleti rychleji zasychá a opálení je vskutku velmi přirozené. Možná i díky přiloženému peelingu, který je vážně nejlepší, co jsem zkusila. Pleť po smytí máte uplně sametovou a to i 24 hodin poté bez namazání. Aplikační rukavice je daleko jemnější na dotyk a zároveň pevnější než od XEN-TAN. Tudíž, pokud bude výsledek za 2 týdny uspokojující, tak Vita Liberata bude mým novým must have, i za tu vyšší cenu.



Bohužel má pleť poslední dobou přestala kamarádit s většinou makeupů, které jsem si poslední dobou pořídila z drogérie, tudíž jsem si původně šla pro další balení Estéé Lauder Double Wear Light, jenže jsem nakonec sáhla po dvou následujících produktech, protože po dlouhé debatě s vizážistkou Sephory jsem dospěla k tomu, že bych měla ozkoušet i jiné produkty, které by mi mohly sedět lépe.
Po asi půl hodině zkoušení odstínů přímo na své pleti jsme se shodli na novinkovém makeupu Urban Decay All nighter Liquid Foundation Makeup v odstínu 2, který na první ozkoušení je EL DWL dosti podobný. Má semi matný finish, měl by být voděodolný a na pleti nedělá žádný efekt masky.
Při diskusi o tom, co vše vydrží se i s druhým konzultantem shodli, že ač to nikde není uvedeno, Make Up For Ever Face & Body v odstínu 20 je daleko větší držák a je ho navíc celých 50 ml. V lahvičce díky oleji vám může připadat až jako sražený, strukturou, ale stačí promíchat a dostanete ultra lehký makeup, trochu tekutější, který se nejlépe zapracovává štětcem. Tip před aplikací - pokud ho na chvíli před aplikací necháte na hřbetu ruky, malinko zhoustne a líp se zapracovává. Každopádně se neuvěřitelně snadno vrství, vůbec nestíráte vrstvu od vrstvy a teplé počasí dal naprosto v klidu :-). Jediná jeho nevýhoda je ta, že je k nám dodáván pouze ve 4 odstínech a 20tka je ten nejsvětlejší. V jedné vrstvě ho opravdu krásně zapracujete do ztracen, ve více vrstvách to již ale pro bledulku není.
Jsem zvědavá tak za měsíc, jestli si víc oblíbím MUFE nebo UD v souboji makeupů, jelikož od obou značek je to moje první zkušenost. Dám vědět na Instagramu :-).




A přesouváme se na dostupnější kosmetiku :-)


Došly mi suché šampony, tak jsem sáhla opět po Batiste, tentokrát variantě Original, kterou jsem zatím měla jen v miniatuře a limitce Sweetie, která voní vážně skvěle. 
Věřím, že zastanou svojí práci opět skvěle.
Šamponů mám nyní více jak litr co do množství, ale došla mi maska na vlasy a po skvělých zkušenostech jsem sáhla po Aussie, tentokrát na variantu pro barvené vlasy s výtažkem z broskví, kterou budu testovat poprvé a skutečně se těším.
Stejně jako pečující kosmetiku, tak produkty na vlasy ráda v určitých cyklech střídám a teď se tedy znovu obracím na sílu Australské přírody a věřím jí. Po prvním ozkoušení musím říct, že mě opět nezklamala, i kvituju v této variantě nejvíce tu vůni, která není tak vtíravá a silná, ale zároveň příjemná.

Klasické trojkombo - Catrice Camouflage, tentokrát v odstínu 010, pač 020 dlouhodobě nemůžu sehnat, ale na zimu to bude v pohodě a mojí milovanou řasenku Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic, kterou si zásadně dávám na spodní řasy, protože má krásný jemný a precizní umělý kartáček a takto mi to vyhovuje. Navíc se mi nijak nestírá a nerozmazává.
Odličovač na oči Balea byl takový rychlo nákup, jelikož mi už ten můj předchozí došel.


Při další návštěvě DM jsem ale sáhla do zásoby díky slevovýmu kupónu i po dvoufázovém odličovači Nivea, protože pokud si pamatuji, tak mi vyhovoval lépe než Balea.
Na odlakování nehtů na rukou používám Sephora odlakovač s takovou tou houbičkou, jak v něm smočíte prsty a je to. Ale nehty na nohou si odlakovávám klasicky a přemýšlela jsem, jestli si znovu pořídit Sally Hansen, nebo se vrátit skoro po roce opět k Ebelin a řekla jsem si, že Ebelin odlakovač nezklamal, tak proč ne, za těch pár korun.
Stejně tak, jako Rexona maximum protection, která je dle mého i tím, že se vyrábí ve stejné továrně, totožná s Dove Maximum Protection. Takže já se rozhoduji vždy pro to, co je zrovna někde levnější, protože řekněme si to na rovinu, za antiperspirant je to docela hodně peněz. Ale když to funguje, není co řešit i za plnou cenu :-)


Taktéž jsem si dokoupila depilační krém Balea, které používám jen na menší místa na těle, kde žiletku používat nechci a další balení Sally Hansen Insta-Dri, protože nic lepšího jsem neobjevila a budu tento top coat, po kterém je lak suchý do minuty a navíc získá neuvěřiteln lesk, kupovat snad do té doby, co ho budou vyrábět. 
Body Gelée od Balei jsem prostě jen chtěla zkusit a meloun s mátou navíc miluju, tak uvidíme, jak obstojí oproti sprchovým gelům.


Dekorativku jsem tentokrát dost vypustila, protože toho hodně nového přibylo minulé měsíce.
Sáhla jsem jen po linkách L'Oréal Super Liner Perfect Slim, ale na So Couture to prostě nemá, ačkoliv drží stejně dobře, mají tuhou špičku a mám pocit, že se brzy roztřepí, ale nechci tyto linky odsoudit dopředu, je to jen můj první dojem.
Po čem jsem se ale dívala delší dobu je tvářenka Bourjois v odstínu Sienne 85. Jde o matnou teplou barvu, něco mezi meruňkovou a hnědou, ale žádnou podobnou nemám a k líčení laděných do teplých tónů bude skvěle ladit. Co musím říct, tak je až pekelně pigmentovaná, takže velmi lehkou ruku s ní :-). Každopádně rozhodně se po těchto round pot tvářenkách podívejte.



Poslední návštěva proběhla v Yves Rocher, jelikož mi došla tělová mléka a sprchový olej mám také již skoro na dně.


Mají nepřeberné množství vůní a já sáhla po levanduli s ostružinou a citrusu s bazalkou, co se týče tělové péče a jako sprchový olej jsem si vybrala variantu s olivou a výtažkem z obilí, což je taková jemnější vůně.
Zdarma jsem teké dostala pomádu na rty s makadamovým olejem a vzoreček jejich Sensitive krému.
Na přelomu září a října budou k plené verzi tohoto krému dávat zdarma i velké balení micelární vody, ale já jí osobně doporučit uplně nemůžu. Zrovna ta varianta Sensitive dle mého je nejslabší.

A to je vše z mých nákupů.

Věřím, že teď si dám na chvíli pokoj a budu spotřebovávat jak divá :-)

Mějte se moc hezky a zase u dalšího postu se budu těšit ;-).

D.








Komentáře

  1. Bezva článek! Já se teď chystám na Beauty Blender (a nejen na něj) u příležitosti Dnů Marianne. Tužka na obočí od Sephory je moje must have. A naprosto souhlasím, že spotřeba 1 tužka za 1 měsíc je děs. DW od Esteé (ale klasická verze, ne light) nutně potřebuji. Ale jak tak koukám na Urban Decay All nighter Liquid Foundation, ten se mi taky moc líbí. Akorát nevím, jestli je dostatečně krycí. Catrice Camouflage 010 už dopatlávám poslední zbytky a opět koupím nový. Jinak z dvoufázových odličovačů očí mi nejvíc vyhovuje ten ze Sephory. Niveu nemohu vůbec, dráždí mi oči. Odlakovač Ebelin mám ráda a střídám s Dermacolem. Yves Rocher tělovou kosmetiku taky občas kupuji, ale upřednostňuji The Body Shop. A včera jsem si konečně pořídila Batiste, takže se těším na první vyzkoušení.
    petula05.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petulo, ty ma verna instagramova kamosko :-) K tomu makeupu... DW v klasicke verzi mam take, ale i beauty blender je to na den, pokud nemas uplne aknozni plet, az zbytecny. Obe verze jsou vodeodolne, coz ma ale za nasledek narocnejsi odlicovani a plet mene dycha. U Light verze jsem si myslela, ze neni kryci..ano, pri nanaseni prsty ci stetcem nic moc, ale pri zapracovani beauty blenderem ho mam daleko radsi nez klasiku. Kazdopadne, v ramci Marianne dnu se mozna vyplati do Estee zajit, pokud maji slevu, v Sephore je trochu drazsi..ale rozhodne si zajdi pro vzorecek, daji ti ho sebou, oboje. Co se tyce UD All Nighter - ano, i v tehlech vedrech drzi, nesteka mi z pleti a opravdu stale matuje, ale tak nejak prirozene - super :-) Jen pozor na odstiny, 1-2 jsou opravdu hodne svetle, na me nyni az moc, tak jsem to doladila bronzerem, protoze jsem ho chtela zkusit uz nyni a necekat, az trochu vyblednu. No a The Body Shop teprve prozkoukam :-) Mam ho doma v cekajici zasobe ;-) K te tuzce na oboci - nejaky tip ala Sephora must have tuzka? Mej se krasne a diky za nazory.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky