UD Gwen Stefani rtěnky

Milé čtenářky,

jelikož na oficiálním e-shopu Urban Decay probíhá výprodej kolekce Gwen Stefani a rtěnky z této limitky se prodávají nyní s výraznou slevou, řekla jsem si, že udělám takový rychlý post o těch, které mám, dokud jsou všechny ještě stále k dostání.






První odstíny jsem si objednala v USA a odstín Phone Call u nás sice není k dostání, protože byl jen pro americký trh, každopádně nemyslím si, že by to byla zas až taková škoda, jelikož jde o cream sheen finish a je dost podobný všem těm balzámků a máslíčkům na rty a moc mu nefandím. 
Další tři už jsou k dostání i u nás.
714 má mega matte finish a je to teplá červená barva, která je sušší, ale rty mi nevysušuje během dne. Je třeba jí doplnit jen ve středu rtů po jídle, ale jinak na okraji drží celý den. Já ji mám hodně ráda, protože není třeba jí tak často kontrolovat, nerozpíjí se a z těch všech drží nejlépe.
Další dva odstíny Wonderland a Rocksteady jsou krémové, tudíž tolik nevydrží a časem se vytrácí. Ale rovnoměrně a pigmentace je prostě boží. Wonderland je taková zářívější lesklá červená, ale čekala jsem jí i trochu neonovější. To se aspoň na mých rtech nekoná, ale i tak, jde o nádhernou červenou barvu. Rocksteady už je vínová tmavá barva - na podzim jak vyšitá.
Jsou lesklejší, mají trochu tendenci přenášet barvu a lehce se obtiskávají, ale pokud necháte chvíli kapesník na rtech, už se žádného otisku nedočkáte.



Jediné, co se mi rtěnkách nelíbí jsou obaly - tuba, ve které je rtěnka je docela bytelná, ale víčko je z docela obyčejného plastu. Každopádně za mě za nákup rozhodně stojí. Pro ty, co mají rádi limitované edice je to možná poslední možnost nákupu a pro ty ostatní - UD rtěnky stojí i za plnou cenu, natož za tuto slevu.

Budu ráda, když mi dole v komentářích zanecháte zprávu o tom, jaké z UD rtěnek máte a jak jste s nimi spokojené.

Mějte se krásně, brzy očekávejte post s nákupy a spotřebovanci, protože těch je tu zase kupa.

Komentáře

Oblíbené příspěvky