Spotřebované produkty #6 | minirecenze





Milé čtenářky, vím, že teď nepřispívám až tak pravidelně a často, zato když už, tak s pořádnou náloží :-). Opět se mi přeplnila taška a ráda bych se už prázdných obalů zbavila, tak se pojďmě podívat na mé názory na produkty z úvodního obrázku podívat podrobněji.

Vlasová kosmetika



V této kategorii se to trochu opakuje, ale alespoň vidíte, co mi vyhovuje a ráda si kupuji stále dokola. Tato limitovaná edice Batiste Marrakech krásně voněla, ale tato verze suchého šamponu byl takový průměr, takže nákup opakovat nebudu a sáhla jsem raději po standardních verzích. Co se týče Tony & Guy vlasové péče, za mě patří rozhodně do té kategorie, kdy se pro efekt vyplatí si připlatit. Na lepší kondicionér jsem nenarazila zatím a vyhovuje mi ten hydratační pro suché vlasy. Aktuálně spotřebovávám další balení. Šampon na hnědé vlasy dle mého není zas bůhví jaký zázrak vůči ceně, ale na druhou stranu mi skutečně udržel tmavý přeliv o dost déle bez podtónu do zrz. Očekávaný efekt lesklých vlasů se ovšem nedostavil a to je důvod, proč budu na barvené vlasy hledat u jiné značky. 


Vlasové masky používám do délky vlasů každé druhé mytí. Gliss Kur Ultimate Repair je taková klasická maska, co nenadchne, neurazí, ale trochu mi vlasy zatěžovala a nešla tak dobře vymýt. Jejím největším plusem je nejspíše vůně, která je taková nasládlá, ale příjmně z vlasů voní. Ale naopak 
T& G maska, která také je regenerační, tu doporučuji všema deseti. Skvělá "kadeřnická" vůně, konzistence je trošku tužší a ne tak vodová jako u standardních drogérkových masek na vlasy, ale potřebujete jí daleko méně a tento kelímek mě vystačil na 5 měsíců. Na vlasech poznáte efekt okamžitě a trvá. 

Péče o pleť


Bioderna Sensibio H2O je prostě nejlepší. Nevím, co k tomu dál říkat. Nevysušuje, odličuje nejlépe, nijak nedráždí a pleť má po ní nejlépe dočištěnou. I tak stále zkouším další a další, ale tohle je prostě jistota, kterou můžu doporučit absolutně všem bez nějakého ALE.
Odličovače na oči teď taky zkouším stále nové a tentokrát padl výběr na L'Oréal expresní dvoufázový odličovač. Nepálí mě, nevadí mi, odličuje, ale vydržel mi asi jen 3 týdny. Dávkování není moc vymyšlené a tudíž vždy vyteče víc produktu, než chcete a hodně rychle ho bohužel spotřebujete.


Po dlouhé době jsem se dostala na dno i dvěma peelingům. Balea s aloe vera je hodně intenzivní a hrubý, takže jsem po něm sáhla jen v případě, že jsem to skutečně potřebovala, ale nic pro citlivou pleť to není. Daleko jemnější, ale i tak účinný je peelingový krém od Codage Paris, který jsem si pořídila na lookfantastic.com. Používá se na suchou pleť jako krém, který vmasírujete a až se krémová složka vsákne do pleti, stačí smýt a máte hotovo se skvělým účinkem. Asi se jednou k němu vrátím :-)
Estée Lauder Perfectly Clean má dva způsoby využití. Na navlhčené pleti se z něj stává skvělá hloubkově čistící pěna a na suché pleti zaschne jako velmi dobrá čistící maska, kterou necháte působit 15 minut a je to. Skvělý multifunkční produkt, který sice je dražší, ale v menší verzi bude skvělým pomocníkem při cestování pro svojí využitelnost. Přesto, má u mě 5 bodů z 5 a vyplatí se do něj investovat.
Saloos Bio regenerační olej ve verzi Ylang-Ylang se mi bohužel po roce zkazil, a to by měl vzdržet 30 měsíců. Věřím, že oleje jsou skvělá věc, ale tento mě prostě nijak nedostal, v zimě jsem ho používala na krk, ale i tak, vadila mi nejvíce ta vůně a pak to, že se moc rychle nevstřebává a nechcete být mastné ještě dlouhou dobu po aplikaci :-(.

Tělová kosmetika


V této kategorii byla o hodně větší spotřeba než obvykle. Yves Rocher mě potešil jejich verzemi krémů na tělo ve velkém balení s pumpičkou. Obě pumpičky se mi ovšem po nějaké době používání rozbily. Ale pojďme zhodnotit produkt. YR Hydratační mléko s Aloe Vera na suchou pleť je vodovější, krásně voní po aloi, ale neřekla bych, že je pro suchou pleť, spíše na normální i mastnější svojí texturou. Zato YR Vyživující tělové mléko s bio ovsem je prostě úžasné. Konzistence je hutnější, hydratuje na delší dobu a suché pokožce uleví. 
Obě dvě mléka jsou poměrně klasická, z žádnou jinou přidanou hodnotou, než že jsou příjemná a hydratují, ale na takové to mazání klidně i celé rodiny, jsou velmi dobrá.
Balea intenzivní krém na nohy s makadamovým ořechem a olejem je pořád na topu ohledně péče o chodidla. Aktuálně mám krém od Dermacolu a nešlape tomu Baleáckému ani na paty :-).
 V Sephoře jsem dostala menší verze Clarins krému Body Lift Cellulite Control, což je anticelulitidní a formující krém. Jde o lehký gelový krém, který vyhlazuje a zpevňuje kůži a to mu opravdu jde. Po nanesení chvíli jakoby pálí a studí na pleti. Jen mi přijde, že ten efekt po těchto typech přípravků není dlouhodobý, ale tak dvanáctihodinový po nanesení tím, že udělá na kůži film, který pokožku na omak vyhladí. Z několika použití těžko soudit. Musím na druhou stranu říct, že pokud bych ho někde viděla levněji, než za tisícovku, tak mám chuť si ho pořídit - ze zvědavosti.


Ve sprše jsem se podívala na dno jen u pár produktů, protože většina se spotřebovává vážně pomalu.
Rituals... a jejich pěnový sprchový gel. Prakticky jde o gel v podobném dávkovači, jako ty na holení, který vytvoří neskutečně hebkou a bohatou pěnu. Takže tohle balení 200 ml máte tak na 3 měsíce, pokud ho použijete každý den. Já si vybrala tu nejjemnější nabízenou vůni, což je rýžové mléko a třešňový květ a je opravdu jemná, pudrová. Podle mě se hodí i pro chlapy.
Naproti tomu sprchový gel Yves Rocher jsem si kupovala jen pro tu verbenovou vůni, ale nakonec se mi dalo docelá práci ho vypotřebovat, protože mě docela vysušoval a i té vůně jsem se brzy přečichala. Nic zvláštního. U YR jde především o vůni, velký účinnek nečekejte.
Bi-Oil jsem používala na jizvy a musím říct, že rozhodně je to příjemný nemastný olej, s úžasnou vůni a jizva sice zcela nezmizela, ale určitě napomohl tomu, že pomalu a jistě mizí a kůže nebyla tak napnutá. Pokud máte jizvy a strie, tak má mé velké doporučení :-)
Sephora Sugar Body Scrub byl cukrový peeling na tělo s výraznou olejovou složkou. Prakticky jde o třtinový cukr a meruňkový olej. Jestli po tomto typu přípravku netoužíte, musíte si ho aspoň "očichat".  Ale pro ty z vás, které máte sušší pleť a přeci jen jednou za čas chcete trochu své tělo odrbat, tak hlasuji za tento produkt. Nijak výrazně nedře, cukr se poměrně rychle rozpouští na jemnější částečky a olej dlouhodobě vyživí. Jediným mínusem je cena, která je už trochu přemrštěná, ale tak na 10 použití balení 200 ml vystačí. 
Posledním kouskem v této kategorii je gel na holení od Balei s vůní grapefruitu. Prostě klasický hutný gel, který ale funguje, chloupky ihned zjemní a holit můžete okamžitě. Nějak nevidím důvod si pořizovat daleko dražší. Pokud si myslíte, že nějaký dražší za to stojí, dejte mi dole v komentářích vědět ;-).

Dekorativní kosmetika


Několik kousků jsem přeci jen vypotřebovala či vyřadila a začněme mým milovaným a tou je fix na oči L'Oréal Super Liner So Couture, který netřeba dál komentovat, protože se tu objevuje vždy. Nejlepší linky, které jsem dosud objevila - černočerné, drží jak helvétská víra a mají geniální aplikátor..a výdrž při denním používání jsou 2-3 měsíce. Jděte do nich :-).
To samé se dá říci o Brow Pencil Sephora v odstínu 06 soft charcoal- můj must have, akorát jen, kdyby se tak rychle nespotřebovával...:-/.
Natural Bronzer od Rimmelu byl mým prvním produktem na bronzování, bohužel už se časem tak zapekl, že se s ním již nedá pracovat. Samozřejmě, nejde o bůhví jakou kvalitu, ale v drogérkové sféře je to jeden z těch, které bych si znovu vybrala a pokud s bronzerem začínáte, tak bych ho doporučila i více, než ten v duu či triu od Catrice.
Kdysi jsem k nákupu od Estyle dostala i jejich Volume mascara ve voděodolné verzi. Má velmi dlouhý silikonový kartáček. Vím, že si ho hodně blogerek chválilo, ale mě udělá dlouhé, ale tenké a nevýrazné řasy - prostě žádný zhušťující efekt a proto ji po pár použitích dávám pryč, protože s touto řasenkou kamarádi nebudeme.
Corrector Perfect Stay 24h od Astoru byl předminulý rok mým oblíbencem v zimě, jelikož ho měli i ve velmi světlém odstínu. Krásně se blendil, nezalézal do vrásek pod očima, ale byl trochu vodovější a nevydržel až do večera. Když jsem si oblíbila Catrice Camuflauge, používala jsem ho jako rozjasňovací korektor na pleť a musím říct, že v této funkci se vyrovnal různým rozjasňujícím perům.
Maybelline AffiniMat je makeup, který by měl matovat, protože je primárně určený na mastnou až smíšenou pleť, ale to tak úplně nedělal. Se štětcem mi vůbec nespolupracoval a málem jsem ho zahodila. Jednou jsem mu ale dala šanci s beauty blenderem, protože odstín č. 16 - Vanilla Rose, mi přesně seděl k teplému líčení (ano, nevím, proč je v názvu Rose, když jde o odstín s jasně žlutým podtónem) a...zamilovala jsem si ho. Není to makeup na celý den, jelikož se úplně do pleti nevpije a má tendence v teplých dnech stékat, ALE..na nějakou návštěvu, či příležitost o pár hodinách se mi vážně nakonec líbil. Je divné říct o matujícím makeupu, že mě krásně rozjasnil, ale u něj jsem ten pocit měla. A k hnědému líčení to odstínově krásně ladilo a nebylo zapotřebí si víc hrát s bronzerem či tvářenkou.
Pudr od Avonu z řady Ideal Flawless v půlce jednoduše vyhazuji. Strašně práší, na pleti mi dělal efekt masky, takže do kabelky na přepudrování jsem ho měla asi týden a prostě jsem to s nim vzdala po skoro roce a jde do koše.


Random produkty


Jak jsem říkala, zkouším stále nové a nové odličovací tamponky. A musím říct, že stále vedou Linteo se stříbrem. Netrhají se, netřepí se a produkty s nimi fungují daleko lépe.
Neodolala jsem a pořídila jsem si samozřejmě i od Cien z Lidlu. Nezkoušela jsem ty v původním obalu, ale tyhle mi přijdou také fajn. Neměla jsem s nimi žádný problém a klidně po nich sáhnu znovu, pokud nenarazím na Linteo.
Zubní pasty vám běžně nezařazuji, ale tuto od Swiss Dent ve variantě Extreme jsem používala denně skoro 5 měsíců - balení o velikosti 100 ml, jelikož je jí zapotřebí skutečně jen hrášková kulička. Ale podstatná věc - funguje a skutečně o pár odstínů mi zuby vybělila. Teď si dám zas nějakou dobu oddych, ale uvažuji pak o Swiss Dent Crystal, tak pokud máte tip na nějakou jinou pastu, či jiný přípravek na bělení, budu ráda, když se s ním dole podělíte :-).
A posledním jsou pásky na odstranění černých teček z nosu od Sephory. Jde prakticky o aktivní uhlí na pásku, který přiložíte, navlhčíte, necháte zatuhnout a pak strhnete...což trošku bolí :-/. Každopádně předtím jsem si kupovala pásky od Balei a světe div se, ty z DM mi tedy přišly účinnější. Neznamená to, že na tyto zanevřu, protože i tak nějakou službu udělají a póry vyčistí...Jen, ne tolik, jak Balea.

Tak, to by bylo pro dnešek celé :-)

Příště vám představím updatovanou péči o mou pleť, tak snad se těšíte!!! 

Krásný start do nového týdne!!!

:-)


Komentáře

Oblíbené příspěvky