BIO IONIC BlueWave | Iontový kartáč

Milé čtenářky,

původně jsem chtěla tento nákup zahrnout do nákupního článku, ale pak jsem si řekla, že si zaslouží svůj vlastní.
Abych vás uvedla "do děje" - mám dlouhé, husté vlasy, které jsou v délkách vysušené a celé se tak nějak krepatí. Není na nich vidět ani střih, jsou rozlítané a vypadají vlastně stále neupraveně. Řešení dosud bylo jediné - žehlit si je denně s tím, že stačilo venku projít mlhou a bylo po účesu.
No a zhruba před rokem jsem začala chodit na střih do salonu Petry Měchurové a zde používají nejen fény Bio Ionic, ale také takový zvláštní kartáč, přes který foukají vlasy a pokaždé jsem je měla lesklé a hladké a jak já říkám "házavé" :-).

Dlouho jsem si myslela, že je to stylem, jakým vlasy foukají, ale pak mi to nedalo a kartáč  Bio Ionic BlueWave jsem si trochu levněji objednala přes internet. Mají velikosti S-XL dle průměru a zvolila jsem L, ale klidně bych šla příště i do toho největšího průměru kartáče. 



Každopádně tajemství tohoto kartáče je v tom, že má zvlněné nylonové štětiny nabité nano-iontovými hybridními minerály vytvářejícími pětkrát vyšších koncentrace přirozených negativních iontů a infračervené energie. Tudíž čím častěji vlasy kartáčem při foukání projedete, tím jsou více lesklé, hebké a neelektrizují. Vlastně slibuje to, že při česání vlas hydratuje. A co je pro mě příjemné, dokonale vlas vyhladí a já jsem za poslední měsíc nemusela sáhnout po žehličce a vlasy se i uzdravují. 
Další plus - ještě se mi ho nepodařilo zamotat si do vlasů a to s ostatními kulatými vždy při každém foukání :-)
A poslední plus - ty vlasy suším o polovinu kratší dobu.



Jednu nevýhodu - kromě ceny tedy - jsem ale objevila...I já se lví hřívou mám problém s tím, že už druhý den mám vlasy tak hladké, že mi vlastně u hlavy dost plihnou a já jsem nucená si obden mýt vlasy - dříve stačilo ob 3 dny. Na to si ale říkám, že je to lepší, než vlasy stále žehlit.
A bohužel se nikde neuvádí životnost, já věřím, že aspoň rok fungovat bude...

Tudíž, mé resumé - pokud máte vlasy tvrdé, nepoddajné, suché nebo se vám krepatí, pak stojí za to do něj jít. Od té doby se foukání vlasů nevyhýbám, naopak se těším na ten efekt :-).

Cena se na internetu pohybuje podle velikosti, ale začíná asi na 500,- Kč.

Tak snad jsem Vám dala skvělý tip a zase příště...Mějte se krásně!!!






Komentáře

Oblíbené příspěvky