Kosmetický haul | září & říjen 2016

Milé čtenářky,

už dlouho jsem zas na blog nedala žádný nakupovací příspěvek a tak se mi toho zase nashromáždila kupa. Tentokrát doufám, že v ní najdete i nějaké nové tipy pro vás, které nejsou tak úplně známé.


První věcí, kterou jsem si "pořídila" byl můj milovaný makeup Double Wear Light od Estée Lauder. Pokud máte mastnější pleť a hledáte opravdu držák a zároveň lehčí makeup, který ale má velmi slušné krytí, pak rozhodně se tento vyplatí. Ačkoliv, jeho cena je šílená a je to rozhodně zároveň můj nejdražší makeup. 

 O nových konturkách od Rimmelu jsem slyšela hlavně na youtube, takže jsem po ní sáhla. Upřímně, tužky od Uma nebo od Essence jsou daleko lepší. Ano, je příjemně krémová, ale výdrž nic moc a hlavně se mi už 2x při nanášení zlomila. To je pak sakra drahá konturka.


Všude se teď hodně mluví o značce Trend it up, alias privátní dekorativce DM drogerie. Upřímně mě nic neuchvátilo, až na gel na obočí, který je prostě skvělý. Přiměřeně zabarví, štěteček neškrábe tolik, jako ten od Essence a navíc je skutečně voděodolný - testováno ve sprše :-).


Potom jsem sháněla nějaký štětec na pudr, namísto mého už letitého kabuki štětce. Sáhla jsem po Ebelin z DM, ale bylo to velké šlápnutí vedle. Ano, je jemný, ale funkčnost se rovná nule. Je řídký, produkt skoro nenabere - prostě za mě velké NE. Každopádně jsem sáhla po Celuline oleji od Saloos, což není žádná drahá záležitost, ale chvály jsem na něj četla dost. Rozhodně si nemyslím, že by vás olej zbavil celulitidy, každopádně je to jedna z možností, jak zpevnit pleť v určitých problematických místech a tím pádem opticky zredukovat ďolíčky. Pokud preferujete citrusové vůně, potěší vás i jen jako masážní olej. Stojí kolem stovky a opravdu ho budete mít na dlouho.


Na doporučení blogerky Mámou stylově jsem sáhla po nových matných rtěnkách od Essence. Holky, to prostě musíte mít. Jejich konzistence je jakoby jemně gelová, medová, sametová - hodně těžké to popsat. Ale nevysušují rty, vypadají neskutečně přirozeně a dají se x krát přetírat a nevytváří žádné mapy. Neuvěřitelné, že něco takového se dá sehnat v drogerii. 
Odstíny 02 a 03 jsou velice přirozené, až nude, ale tím pádem skvěle nositelné každý den, ladící ke všem typům líčení.






Pak proběhlo velké odškrtnutí z wishlistu!!! 





Ano, už je doma - Make Up For Ever Pro Bronze Fusion. Dlouho jsme v Sephoře vybírali, protože přeci jen, není to levný kousek - dospěla jsem k odstínu 20M, což je střední barva, s leskem, ale bez třpytek. Chci ho používat více jako konturovací barvu, což zvládá perfektně!!


K němu jsem dostala samozřejmě i nějaké vzorky, ale hlavně jsem se konečně dostala i ke "gumičkám" na vlasy Invisibobble. Přišlo mi to jako blbost - telefonní šňůra stojící jako drogérkový makeup, ale...Já už nic jiného do vlasů nechci. Skutečně neničí účes, drží i na hladkých vlasech a narozdíl od neoriginálních se vrátí opět do původního tvaru. Tak moc jsou pružné. Pokud nosíte hodně culíky, je to povinnost si tohle pořídit.

Možná jste už slyšeli, že MUFE bronzer má hodně zvláštní až gelovou strukturu. Normální štětec je na něj krátký a chce to nejlépe kabuki, abyste ten poklad vůbec nabrali. 
Já zvolila a z lookfantastic.com si objednala Real Techniques Sculpting Brush, se kterým to jde skvěle.  Střižením a tvarem je na konturování jak dělaný. Jen se musím přiznat, že jsem čekala ten štětec trochu víc hustší. Ale funkci splňuje na jedničku, takže Real Techniques ví, co dělá :-)


Vraťme se zpět do Sephory. Dlouho sháním HD pudr od NYX, ten je ale stále vyprodaný, takže jsem sáhla po lehce barveném matujícím pudru od Sephory. Použila jsem ho zatím párkrát, ale zatím nezklamal.


Samozřejmě jsem i přihodila svojí oblíbenou Sephoří tužku na obočí - ale s tou se tu pořád opakuji.


MUFE Excessive Lash řasenka je produkt, o kterém se teď hodně mluví a koupila jsem si její miniaturu. Nechtěla jsem vyhodit nekřesťanské peníze, pokud mi nebude sedět, ale upřímně, i malá verze stojí víc, než 2 drogérkové řasenky v plné verzi. Ještě jsem jí ani neotevřela, jelikož čeká na dodělání aktuální UD Perversion a nerada bych, aby vyschla, ale těším se na ní moc.

No a teď nas už čeká jen kosmetika z levnější cenové kategorie.

V Yves Rocher se občas ráda zastavím a koupím si něco voňavého do sprchy. Zatím ničemu tam neholduji co se týče péče o pleť, ale sprcháče a tělová mléka - to umí :-)


Tentokrát jsem sáhla po jemném peelingu ve vůni Citron a Bazalka, protože tuto už jsem si oblíbila ve formě mléka na tělo. Sprchový gel s mandlí a květem pomerančovníku jsem k tomu dostala jako dárek :-)

A pak proběhl nečekaný obří nákup... Asi takhle, šla jsem si jen pro krém na ruce od Alverde s měsíčkem, bambuckým máslem a včelím voskem. Vonní božsky!!! No, ale v DM měli výprodej sprchového peeling i oleje na celulitidu - taktéž od Alverde.  Jak říkám, zázrakům nevěřím, ale ta kombinace vůně citrón a rozmarýn mě prostě dostala. Takže další olej a další peeling do zásoby. 
U oleje mě potěšil tedy hlavně dávkovač a množství - ikdyž oproti hutnému oleji od Saloos je to taková "olejová vodička".
Přiznám se, že Alverde moc neholduji, tak uvidím, zda-li překvapí i účinkem a nejen vůní. 


Další ve výprodeji byl sprcháč od Kneipp. Přiznám se, že za sprchový gel, který vlastně nic moc nedělá a stejně ho spláchnete, nejsem ochotná dát moc peněz. Takže se slevou už jsem ho uvítala do mé velké zásoby. Měl by být s kapkou oleje, tudíž doufám, že i vyživí. Jeho největší plus je zatím jen na očichání ta božská fíková vůně. 


Dále jsem na honu voděodolných linek ve fixu. Přiznám se, že tyhle Essence drží skvěle (pár hodin na horské tůře v děšti a mrholení je už drsný test), jen mi moc nevyhovuje ten dlouhý aplikátor, tudíž uvítám i jiné tipy, po čem se poohlédnout.

Sáhla jsem i po tělovém máslu od Balei s vůní "Bílá vášeň" s kakaovým máslem a na to jsem hodně zvědavá. 


Mám teď skoro samé high-end makeupy a upřímně, nechci je hned spotřebovat. Takže jsem sáhla po x letech po Dermacol 24h Control a nezklamal. Voní mi, drží na pleti, jen pozor na odstín. Mám č. 1 a je to teď jen tak tak. Až zcela vyblednu, tak už může být poměrně tmavší. Každopádně žádná oranžáda se nekoná, je skutečně hodně neutrální. Pro mastnější pleť jeden z TOP makeupů a asi nejlepší z drogérie. Pro porovnání - drží lépe a vypadá lépe, než Revlon Colorstay.

A aby toho mazání nebylo málo, tak jsem ještě v Tetě využila kupón se slevou na Niveu a pořídila si další "mazání" na tělo. Jsem fakt zvědavá, protože k Nivee se vrátím po hodně dlouhé době. 
Je zima a to se měním v sušenku, takže doufám, že to, že jde o olej i tělové mléko na velmi suchou pokožku, nebude jen marketingový tah.




Nákupů bylo nakonec ještě více, ale ráda bych je probrala už v samostatých článcích, protože jde o produkty, které si to dle mého zaslouží :-).

Krásný víkend!!!




Komentáře

Oblíbené příspěvky