Kosmetický Haul | Sephora & Lush & Bioderma & pro-vlasy.cz

Milé čtenářky,

říkala jsem si, že s nakupovací příspěvkem počkám, ale pak jsem si řekla, že by to přeci jen mohla být dobrá inspirace na Vánoce. 

Vesměs jde o vánoční dárky pro mne samotnou, jelikož když už v Sephoře nakupuji, či objednávám, vždy si udělám radost i sama sobě :-) Bohužel vám neukážu swatche a podrobnější foto štětečků atd., jelikož jde vlastně o věci "do zásoby" a nechci jim otevřením zkrátit dobu používání, což se týká hlavně řasenek.


První co mě zaujalo a co jsem koupila i jako dárek pro někoho jiného, je set od YSL. Jde o vyhlášenou Baby Dool řasenku s miniaturou pečujícího zabarveného oleje. YSL má letos vůbec nádherná balení a dokonalé sety za cenu hlavního produktu v plné verzi. Dost se na řasenku těším, jen si říkám - za tu cenu jen 5ml produktu?? Pokud mi neudělá řasy až do oblak, tak to asi bude jen jednorázová záležitost. 
O víkendu jsem pak zavítala do Sephory znovu, abych se poptala po krémech na ruce od Tony Moly, které jsou evidentně stále vyprodané a já stihla objednat jen jeden kousek přes e-shop. A nějak mi to nedalo a nechtěla jsem odejít s prázdnou, takže jsem navštívila stojan Too Faced a odešla s Melted Matte v odstínu Sold Out. Jde o absolutně skvělou zastřenou korálovku, s kapkou hnědé, ale zaručeně bude sedět absolutně všem. Divím se, že nebyla "sold out", ale prý jim zrovna dorazilo zboží. Měla jsem jí zatím jednou a je matná,  jakože super matná...což je skvělé, ale...trochu mi z mých rtů udělala sušenku. Ale uvidíme, na soud je ještě brzy.

V rámci jednoho vzorečku jsem dostala Sephora Rouge Infusion v odstínu 19-Peony. Jde o miniaturu, ale poměrně velkou a i tak, jsem zvědavá, jestli ji stihnu spotřebovat, protože uváděná trvanlivost je jen 6 měsíců. Každopádně jde opět o univerzální lip tint, který zabarví rty do příjemně tmavě růžové, ale skutečně jen přirozeně zabarví a má poměrně slušnou několikahodinovou výdrž, jak se vytrácí pomalu a velmi jemně. Uvidíme, jestli někdy nepůjdu do plného balení na léto.

Dále tu mám krémy na ruce v setu od TonyMoly Sweet Holiday - každý z krémů má 30 ml a je to neskutečně roztomilé vánoční balení. Set je ve 3 vůních - černá třešeň, skořicové sušenky a sladké makronky. Poslední zmíněný si určitě nechám a ostatní dva poputují jako dárek. Mrzí mě však, že nejsou k sehnání další sety, protože ucelené je to skutečně krásný dárek pro každou ženskou.



No a jelikož v době, kdy stále přší, nebo se předpokládá, že i bude sněžit a já ne vždy na přeběhnutí vytahují deštník, tak jsem se poohlížela po něčem voděodolném v dražší cenové relaci. Mé oblíbené drogérkové kombo na oči je voděodolný fix of Essence a řasenka Waterproof Lash Sensational od Maybelline. 


Nakonec jsem sáhla po Sketch Markeru od Too Faced v odstínu Black, který mi nejvíce vyhovoval aplikátorem a vlastně patřil k těm levnějším zároveň a Too Faced Better Than Sex řasence, jelikož miluju i její nevoděodolnou verzi a kartáček mi vyhovuje. Bohužel tím, že to byl spontánní nákup a nepročetla jsem si recenze důkladněji, tak jsem asi šlápla vedle, protože pak jsem se dočetla, že vlastně se dost maže, drolí a vlastně je spíš vláze-odolná, než vodě-odolná. Každopádně do vody s ní nemám v plánu jít (tam bych se spolehla spíše na Lash Sensational), tudíž mi to nijak extra nevadí. Trochu jsem váhala i mezi ní a Clinique High Impact Volume waterproof řasenkou, ale u téhle jsem si alespoň byla jistá kartáčkem. Vlastně co k ní zatim můžu říct je to, že ta tuba má nejlepší obal na světě. Dokonale zpracovaný 3D,  a v kovovém desingu. Prostě krása.


No a protože jsem si pořídila 2 kousky od Too Faced, tak jsem dostala zdarma jestě klasickou Melted v odstínu Melted Peony, kterou jsem ještě nezkusila... Doma mám už jednu v odstínu Chihuahua a konzistencí a tím, jak dlouho vydrží na rtech, mi velmi vyhovuje :-).


Jen mě tak napadá, že když dostanete něco darem, je to vždy pivoňka/peony.

Posuneme se na pár random produktů.

Bohužel se mi až v dospělosti objevil ekzém a tudíž jsem musela ted upustit od mé oblíbené navoněné kosmetiky a dokud se ho aspoň nezbavím, tak musím přejít na něco nejen hydratačního, ale  i řešící tento problém. Takže jsem si v lékárně pořídila sprchový gel a krém na tělo z řady Atoderm od Biodermy.


A musím říct, že sametovější pleť jsem nikdy neměla. Dokonce uvažuji, že i porozdám zásobu různých krémů a másel, co tu mám a už zůstanu jen u tohodle...
Ale tak uvidíme...třeba mé úvodní nadšení vyprchá a já toho budu ještě litovat :-)...
Každopádně co se týče péče o tělo, mám to teď na nějakou dobu vyřešené a aspoň si teď můžu dát stopku od nakupování této skupiny produktů :-).

No a poslední nákup byl na e-shopu pro-vlasy.cz v rámci nakupování kartáče od Bio Ionic, o kterém jsem psala článek minule, a přihodila kondicionér od Schwarzkopf Essensity, který jsem zatím nikde nepostřehla. 


Jde o hydratační a barvu chránící kondicionér a s marulovým olejem, zeleným čajem a oganickým aloe vera a voní hodně svěže, až citrusově. Uvidíme, ale těším se na něj. Přihodila jsem i Invisibobble gumičky, jelikož je měli za třetinovou cenu a já na ně prostě nedám dopustit. Dle mého jde o staré obaly, ale jinak výrobce je ten samý, tudíž dle mého nejde o kopie. 

No a posledním kouskem je můj tip na drobný dárek pro kamarádky, kolegyně a tím je Butterbear koupelová bomba od Lushe ve tvaru medvídka, která dokonale voní (hlavní složkou je Ylang Ylang olej, ale cítím i vanilkovou sladkost) a hlavně je to snad jediná věc v Lushi, pod stovku :-).


Já jsem ho koupila několikrát, zabalila do celofánu, ovázala mašlí a roztomilý a praktický dárek je na světě :-)


Tak zase příště, mějte se krásně :-)

D.












Komentáře

  1. Toho medvedíka som si chcela v Lushi aj ja kúpiť, ale pri poslednej návšteve Prahy som sa tam nejako nedostala :(
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Niki, tak pokud jich chces vice, tak Lush ma eshop :-) Ale je to skoda, je to vazne uzasny drobny darek :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky