DM Box | Únor 2017 - unboxing

Milé čtenářky, 

tak mi dnes přišla skvělá zpráva, že jsem měla to štěstí a můžu si vyzvednout svůj DM Box. Stalo se tak poprvé před rokem a tak úplně nadšená nejsem a říkala jsem si, že pokud alespoň polovinu využiji a druhou opět podělím v rámci rodiny, bude to super. Ale tentokrát je fakt naditý věcmi, které prakticky upotřebím do jedné :-)

Předem omluvte kvalitu fotografií, prostě umělé světlo je mizérie :-(

Jdeme na to - unboxing prvního letošního DM boxu :-)



Balení, potažmo krabička je laděná do krásné zimní modro-bílo-stříbrné kombinace. Klasikou je letáček, alias povídání o všech produktech uvnitř, ze kterého budu čerpat a v barevném papíru balený obsah boxu. Na první pohled jsem si řekla - WAU...
Tak si pojďme rozebrat, co se v něm nachází a jaké novinky můžete v DM objevit, ikdyž některé produkty už z této drogerie od pohledu znám déle.







Klasikou v balíčku jsou výrobky Balea.


Tentokrát jde o pro mě novinkový šampon s medem a chia semínky bez silikonů mě docela láká. Mínusem jen předem vidím to, že jde o produkt 2v1 a ty já zrovna v lásce nemám.
Každopádně má neuvěřitelně božskou vůni, takže tomu šanci rozhodně dám.
Balea sprchový krémový gel Sweet Wonderland...další vonící pecka - vanilka s kapkou růžového květu. Nečekala bych to, ale těším se na něj, jen asi přijde na řadu až v létě, pač ač je vůně sladší, zapadá mi až do teplejších dnů. Přiznám se, přímo od Balei jsem nic obdobného nezkoušela roky.
Nivea Invisible anti-perspirant není nic, po čem bych sáhla, ale produktů proti pocení není nikdy dost.
Pantene pěnový kondicionér, který se dle mého oplachuje. Tak to je pro mě novinka! Uvidíme, údajně vhodný na jemné vlasy, které nezatíží. Na to jsem tedy zvědavá, včetně aplikace :-)



Krém na ruce Kamill s Q10 a vitamínem E a heřmánkem. Kdysi jsem měla trochu jiný druh a přišel mi průměrný, ale při mé spotřebě se každý krém na ruce hodí :-)
Také patříte mezi ty, co třeba v práci si mažou ruce snad co hodinu, ikdyž to není potřeba? :-)
Weleda Skin Food - kolikrát jsem po něm sahala a chtěla si ho koupit. Říkala jsem si - předražený univerzální krém, ale co když :-)
Tak teď ho mám a zkusím ho využít na víc věcí, ale láká mě nejvíce jako noční maska na nohy či ruce, jak je i uváděno jako jedna z možností. Jako druhý tip je na krabičce použití jako pleťová maska - tak toho se maličko bojím. Obsahuje výtažky z violky trojbarevné a heřmánkových a měsíčkových květů v kombinaci s přírodními oleji a včelí voskem.
Co mě ale hoooodně potěšilo, to je Neutrogena Visibly Clear čistící gel
Obden využívám k dočištění sonický kartáček v kombinaci s odličovacím mlékem a dlouho si říkám, co asi tak s gelem, který by se na to měl správně používat.
Uvažovala jsem přávě o Neutrogeně, jen spíše jsem se dívala na růžovou řadu. Tento gel je spíše na mastnější pleť se sklonem k mastnotě a pórům. A to s jarem začne tížit i mě, takže - další pecka kterou kvituju :-)
Balea balzám na rty s vůní třešně asi nebude nic převratného, ale tak...balzámů není nikdy dost a jeden mít trvale v kabelce se prostě hodí.


Trochu dalších maličkostí a jedna z nich mě zatím testem dostala. 
Nejdříve ale k těm 3 malým.
Klip do vlasů se mi vůbec nelíbí designem, ale skvěle tvarem a praktičností. Po tomhle skřipci se určitě podívám v DM v jednobarevné variantě, protože na účesy se stáhnutými předními vlasy dozadu bude skvělý. Je to vlastně takový ten, jak já říkám, culíko skřipec :-)
Druhým produktem je kalíšek 50 ml gel - krému Nivea, který se využije také vždy a tentokrát v inovovaném balení, které je daleko praktičtější, než to plechové. Tentokrát jeho inovace ale spočívá v tom, že je údajně nemastný a lehký. Otevírat ho teď nechci, abych neměla otevřenou kupu krémů, ale dám vědět ve spotřebovaných produktech, jestli je skutečně tak jiný a pro mnoho z nás asi ještě použitelnější.
Vzoreček makeupu Fresher Skin od Rimmel určitě zkusím, naštěstí je v odstínu 100 Ivory, takže odstínově by sedět mohl. Každopádně v letáčku uváděný není, takže jde o 14.
produkt navíc a to se cení.
A pak je zde něco, z čeho jsem neskákala do stropu, ale nakonec se nemůžu dočkat rána, až to použiju jako podklad pod stíny. 
Jde o Longlasting Intense Colour Eyeshadow& Eyeliner v odstínu 3 od Dermacolu a jde o světle modrou s odlesky do stříbrna.
Prakticky jde o dlouhotrvající stíny v automatické tužce,které bych asi na linku nepoužila, pač tuha je dosti tlustá. 



Ale proč jsem zatím z prvního dojmu nadšená? Udělala jsem swatch a přísahám, po zaschnutí se ta tužka nehla, ikdyž jsem jí třela, nesmyla se ani vodou a stále vypadala úplně stejně, dokud jsem nešla mýt nádobí a s jarem už se kamarádali o poznání méně. 
Prostě jestli tohle projde testem, tak si jdu i pro nositelnější odstíny.

No a posledním příspěvkem, jak je zvykem v DM Boxu, je něco do bříška a tentokrát se mi také trefili do noty. 
Emco jahoda tyčinka ze 100% ovoce bez přidaného cukru a tudíž i velmi málo kalorická. Perfektní svačina. Slibují, že jedna tyčinka - je v příchuti jahoda, kterou mám já, a lesní ovoce, obsahuje: 35 kuliček hroznů, 1 jablko a 2 a půl jahody. Zajímavý poměr, trošku zavádějící název Jahoda, ale těším se.
Druhou dobrotou je výrobek od mé oblíbené značky proteinových tyčinek Max Sport - Good morning snídaňové pyré s cereáliei, řeckým jogurtem a mangem s chia semínky. Ne že bych holdovala "přesnídávkám", ale pokud někdy nebudu stíhat, bude se to určitě hodit jako rychlá záchrana. Předpokládám, že mají více příchutí a já naštěstí narazila na mangovou, takže to asi zbodnu brzy :-).

Tak a to je celý box přátelé. 

Doufám, že jste potěšeni, že DM se zlepšuje a příště si zasoutěžíte a vyhrajete ho i vy a zas dáte vědět mě, co z něho vám udělalo radost.











Komentáře

  1. Pěkný boxík. Soutěžím o něj už dlouho a zatím se mi nepoštěstilo, snad příště :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky