Spotřebované produkty #9 | minirecenze - péče o pleť a dekorativka

Krásný víkend,

tak se mi povedlo naráz dopotřebovat několi produktů z péče o pleť, tudíž tentokrát to bude hlavě recenze krémy, ale mám zde i pár kousků z dekorativky.




Na začátek tu mám dva zástupce Estée Lauder. Oční gelové sérum Advanced Night Repair Eye jsem měla snad 9 měsíců a přitom je to jen 15 ml balení. Konzistence je taková gelovo-medová a stačí ho skutečně málo. Ano, stojí opravdu hodně, ale také dlouho vydrží. Má příjemnou, řekla bych lehce lékárenskou vůni. Velmi rychle se vsakuje, vyživí a je skvělým bojovníkem proti suchému očnímu okolí. Používala jsem ho jen na noc, tudíž nedokážu říct, jak se chová s korektorem či makeupem, ale jednou jsem se nechala v EL nalíčit a tento krém jsem měla v docela velkém množství jako podklad a makeup i tak držel velice hezky.
Druhým zástupcem je Estée Lauder DayWear denní krém. Jde o lehčí krém s SPF 15 s neuvěřitelně dokonalou, dle mého okurkovou vůní. Dokonce mi voní i víc, než Benefití krém a to je co říct. Měla jsem ve vzorečku i noční variantu a mám pocit, že na léto si toto kombo asi pořídím, protože nijak mojí smíšenou pleť zbytečně nezatěžuje. 
Mým nočním krémem byl Rexaline Hydra-Dose společně se sérem, které jsem zmínila v posledních spotřebovancích. Je to dosud nejlepší péče, kterou jsem použila. Pleť se napila, vypnula a poprvé jsem v zimě netrpěla na suché šupinky z mrazu a vlastně jsem neměla vůbec žádné problémy a moje smíšená pleť se srovnala tak, že nebyly žádná vysušená ani mastná místa. Obojí obsahuje velké množství kyseliny hyaluronové. Co se týče konzistence, tak sérum je tekutější a mléčné struktury a aplikuje se kapátkem a krém je jemný, ikdyž trochu hutný (proto jsem tuto péči měla hlavně na noc, kromě mrazivých dnů) a aplikuje se pumpičkou. Tato značka je dražší, ale v Sephoře bývá v akcích a vyplatí se, jelikož vydrží několik měsíců.
Jen ve vzorcích jsem vyzkoušela krémy od Heleny Rubinstein z řad Re-Plasty a Prodigy Reversis a to je jedním slovem pecka. Ale už je to opravdu velká investice a myslím si, že kolem 30tky jsou ještě zbytečné. Do těch bych investovala až kolem 40tky a dál. Je to krém, který i bez séra udělá pleť okamžitě dokonalou.
Za všechny výše uvedené produkty bych dala ruku do ohně. Uvědomuju si, že jsou všechny ve vyšší cenové hladině, ale dle mého je péče základ a od té doby, co na ní nešetřím, tak makeup nepotřebuji, jak poměrně hezkou pleť mám.

Sephora Instant Moisturizer je blogerkami velmi oblíbený krém a jako hydratační krém funguje skvěle. Krásně voní, výborně se vstřebává, ale bez séra nedělá nic navíc, tudíž samostatně bych ho nedoporučovala, pokud čekáte více, než hydrataci, či máte bezproblémovou pleť - tam vám bude plně vyhovovat. 
Jak miluju krémy od Heleny Rubinstein, tak to uplně nemůžu říct o peelingu Pure Ritual. Jde o gelovo - olejovou konzistenci a hnědo-černou barvu. Má velmi jemné částečky, které skoro nepostřehnete, ale obrušují. Aplikuje se na navlhčenou pleť, ale obrušuje spíše na začátku a olejová složka má rovnou pleť vyživit díky oleji, ale na na to, že tento produkt stojí pár tisíc, tak poměr cena/výkon je v tomto případě malý.
Na rty jsem si před rokem koupila NUXE reve de miel, což je doslova hustá, medová pasta na rty. Na můj vkus ale dost sladká, ač nevoní po žádném ovoci. Spotřebovává se velmi pomalu a jelikož jsem ho aplikovala jen na noc, v tenké vrstvě, tak nestihla dopotřebovat. Expirační dobu má 6 měsíců, ale ve vůni a konzistenci se změnil až nyní, ikdyž nijak tragicky. Mám ale už větší oblíbence, kteří mi více vyhovují, tudíž tento jde pryč, protože po něm už jsem ani nesáhla. Raději bych být vámi zvolila Labelo krém v kalíšku.


Objevila jsem úžasný dvoufázový odličovač očí a tím je Mixa Bi-phase Cleanser. Opravdu mi odlíčí oči rychle a řasenku sundá skoro dokonale bez potřeby dočištění. Budu po ní sahat určitě odteď více, pokud budu shánět odličovač v drogérii.
Co říct k Balea holícímu gelu - funguje, nijak mi nedráždí a klidně si ho koupím znovu a poměrně vydrží dlouho.
Rexona Maximum protection či stejný produkt od Dove je jediný antiperspirant, na který se můžu v době jaro/léto spolehnout. A nějaké soli atd. neřeším, jde mi o výsledek v tomto případě daleko víc.
Jedním z nejlepších krémů na nohy, možná ne-li nejlepší za poslední rok, dva je Avon Footworks noční péče s levandulí. Božsky voní a to levandule nepatří mezi mé nejoblíbenější vůně. Lehce nasládlá, ale relaxační. Krém je hutný a skutečně prodloužila výdrž pedikůry min. o měsíc a přitom stojí doslova pár korun :-).
Krém na ruce od Oriflame SoftCaress byl u nějakého časopisu a také mě velmi mile překvapil, asi že jsem neměla žádná očekávání. Je s makadamovým olejem, příjemně hutný a rychle se vsakuje a opět, skvěle jemně voní. Určitě bych po něm sáhla znovu, kdyby byl lépe dostupný.


No a nyní posledních pár kousků z dekorativky.
Řasenka Perversion od Urban Decay je zatím můj TOP na řasy. Opravdu je jí efektem podobná Devil Lash od Dermacolu, ale prostě - vydrží skvěle řasit 3 měsíce při denním použití, udrží mi řasy natočené, neopadává, je černočerná a hlavně skvěle zahušťuje.
Druhou byla Make Up For Ever Excessive Lash. Ještě na mě čeká v plném balení v zásobě, ale miniatura mě v porovnání se Perversion zklamala. Vyschla mi do měsíce a co do efektu není tak zhuštující. Uvidíme, co to plné balení - někdy tam ten rozdíl vidím. 
Pudr od Alverde v odstínu 050 Terra miluju v období, kdy jsem úplná bledulka jako bronzer a říkám vám holky - je to úžasně sametový, dobře se blendící produkt, který můžu vřele doporučit a stojí asi stovku. Bohužel ten zbyteček už se rozpadá, tak asi příští zimu - pokud bude - tak poputuje v DM opět do košíku.
Catrice Camouflage - co dodat...nejlepší korektor na světě?
Oproti tomu je korektor od Maybelline the Eraser Eye, který mě nijak neuchvátil. Objednávala jsem si ho asi před dvěma lety v zahraničí a moje chyba byla ve výběru odstínu - Nude je prostě tmavý, takže to byl můj letní korektor. Jenže, jak jednou zkusíte Camouflage, pak tenhle rychle hodíte do ústraní a už ho vážně nepotřebujete.

No a to je pro tentokrát vše :-)

Snad jste si to krátké počtení užili a dáte mi vědět, jaké máte zkušenosti s produkty výše vy.

Mějte se krásně, 

D.




Komentáře

Oblíbené příspěvky