Kosmetický haul péče & dekorativka | únor 2017 - první dojmy

Únor je tak krátký měsíc a přitom jsem opět shopovala jako blázen...Je to vždy po troškách a sem tam v rámci setkání s kamarádkama nebo večer není co dělat a člověk lítá po e-shopech a lákadel je víc než dost. Každopádně je to měsíc, kdy jsem odškrtla hodně věcí z wish listu :-)


 Tím prvním je rozhodně kompletní péče od Kiehls. Je to nemalá investice a to jsem sahala po menších verzích balení, ale už teď, po měsíci používání musím říct, že je to to nejlepší, co jsem doposud okusila. Neříkám, že nic této péči nešlape ani na paty, protože Rexaline a Clarins mě také nikdy nezklamali, ale tohle je opravdu luxus.


Zvolila jsem avokádový oční krém Creamy Eye Treatment, což je hutný krémík, který poleví až pod teplými prsty a světe div se - ráno mám skutečně menší kruhy i otoky.
Jako krém jsem zvolila velmi lehký hydratační Rare Earth Pore Minimizing Lotion. Je to opravdu hodně jemné mléčko, které se ihned vsákne, ale pleť vydrží hydratovat celý den.
Séra jsem volila dvě. Na denní péči jsem sáhla po Powerful-Strenght Line-Reducing Concentrate s velkou dávkou vitaminu C proti skvrnkám ze sluníčka a zároveň velkým antioxidantem. Má pro mě novou texturu. Ani mléko, ani krém, zároveň je to hutné a pleť ho přijme jako svojí druhou kůži. Je to perfektní podklad pod krém, jelikož z vaší pleti udělá vyhlazenou dětskou prdelku.
Na noc jsem nemohla zvolit nic jiného, než slavný Midnight Recovery Concentrate. Jde o silně vonící suchý olej, který se poměrně rychle vpije, ale plánuju ho více nanášet hned po spršce růžové vody. 
Účinky zatím více pozoruji po ranním séru, ale tak uvidíme, co se stane za pár měsíců, zatím jde o první dojmy.
Do košíku jsem přihodila ještě menší balení čistícího gelu Ultra Facial Cleanser a musím říct, že jde o gel, který je velmi jemný k pleti, ale silný účinkem a je tak hutný, že ho stačí opravdu málo, tudíž předpokládám, že mi vydrží hodně dlouho.

Na co jsem se soustředila dále, a to je u mě poměrně překvapující, jsou další parfémy. Nějak mám potřebu najít svojí novou signature vůni a Jimmy Choo ani La Vie Est Belle od Lancome to nebudou. 
Ne že by mi nevoněly, ale nějak ke mě nesedí.

Tudíž jsem narazila na další 3 favority.


Black Opium od YSL je poměrně vyhlášený parfém. Je silný a krásně drží a to je to, co hledám. Bohužel, přijde mi, že je už oblíbený, že je to signature vůně už mnoha žen. 
Ale je to rozhodně sexy hřejivá vůne.

Další dva tipy mám jen díky tomu, že jsem si na Valentýna zašla do Sephory, pánové kupující dárky pro ženy cákaly kolem sebe dámské vůně o sto šet a k mému nosu se dostal Thierry Mugler Alien.

Naštěstí mají nyní limitovanou edici plnitelného flakonu o vel. 15ml pod 1000,- Kc, což v případě TM parfému je skvělá cena. Nedalo mi to a sáhla jsem po Angel. Přísahám, je to totální kopie mého prvního luxusního parfému Kenzo Jungle Elephant...rozhodně minimálně příbuzný.
Obě jsem měla na zápěstí a nemohla se rozhodnout...takže je mám oba.
Jsou dost jedinečné a silné. Bohužel, na jaro a léto svojí sílou naprosto nevhodné, tudíž si to nechám jako večerní parfém a pokud mě budou uchvacovat nadále, pak je plánuju pořídit oba na zimu.
Co mě rozhodně potěšilo na závěr nákupu, byl dárek v podobě miniatury Angelu v krásném balení otevírací krabice, kde uvnitř na dortu leží krásný hvězdný flakon v kabelkovém vydání. 

Abychom zůstali ještě v té, řekněme High end sféře, tak zde má další odškrtnutí z wish listu.
Po NARS tvářenkách pokukuji dlouho.
Sáhla jsem po duu tvářenky Orgasm a bronzeru Laguna a to hlavně na cesty a ... chválím. Vystačím si s tím naprosto perfektně a tahám jen malou paletku. Produktu je za tu cenu dost, tudíž nad tímto kupem rozhodně neváhejte, pokud Vám sedí meruňkové tvářenky a sedí i trochu teplejší bronzer.
V limitované edici Sarah Moon pro NARS mají také tvářenku Isadora, která mě zaujala tím, že je holografická. Háže teplé hnědé odlesky a přitom je vlastně studenější vínovo-fialová. Těžko popsat, budete si muset osahat tester :-)
Každopádně dle obrázku na eshopu Sephory by mě nezaujala, naživo má ale zcela jiné grády.





V Sephoře mě samozřejmě neminuly jejich novinky z čištící řady. 
A jelikož s blížícím jarem se má pleť opět mastí, sáhla jsem po řadě s černým uhlím.
Jde sice o dostupnou kosmetiku, ale upřímně, balení jsou za tu cenu poměrně malé.
Čistící gel, který je spíše v konzistenci peelingové gomáže, je v balení 50 ml a stojí tuším 160,- Kč a micelární voda v balení 100 ml 140,- Kč, tudíž na denní použití nevím nevím. 
Spíš bych to brala jako péči na změnu, či na cesty.


Každopádně musím uznat, že tohle se sakra povedlo. Dle mého krásně voní, neuvěřitelně božsky čistí. Micelárka stáhne nečistoty možná i lépe než Bioderma, akorát se nehodí na oční okolí. Čistící a exfoliační gel zase vyhladí tak neuvěřitelně pleť, že peeling není třeba.
Rozhodně za mě, aspoň tato řada, je skutečně profesionální a doporučuju jí všema deseti.
V malém balení jsem ještě dokoupila Advanced Night Micro Cleansing Foam.
Už jsem vám říkala, že ráda přípravky obměňuji i na denní bázi, aby mi nezevšedněly a bavilo mě je požívat. Tento produkt se po navlhčení změní v jemnou pěnu, která odlíčí a vyčistí pleť naráz. 
Estéé Lauder je moje srdcovka obecně, ať v makeupech, nebo v hydratačních krémech a miluju tu vůni těch produktů, takže až budu chtít mít "luxusní pocit, že jsem na kosmetice", sáhnu po tomto.
Navíc jde o balení ideální na cesty :-)

V Sephoře jsem sáhla ještě po řasence Helena Rubinstein.
Nekřesťansky drahá, ale já na ní slýchám chválu, kudy chodím, takže když byla sleva i na exkluzivní značky, neodolala jsem. Jaká je, zatím nevím, protože neotevírám nikdy více řasenek naráz. Prostě až dopotřebuji, přijde na řadu další.
Každopádně má poměrně masivní kartáček s dlouhými i krátkými štětinkami a trochu do vrtulky, tudíž by teoreticky mohla vyhovovat, ale to uvidíme.


Další položkou na Wish Listě byla Double Fix Mascara od Clarins. Jde o čirý gel, který se aplikuje menším konickým řasenkovým kartáčkem. Jeho funkce je prostá - udělá z vašeho gelu na obočí či řasenky voděodolnou záležitost a teď pozor - FUNGUJE. Tudíž si koupíte gel a můžete si koupit pak řasenku, jaká vám vyhovuje a pár tahy na závěr se ujistíte, že i v bazénu přežije :-) Dle mého geniální řešení, protože voděodolné řasenky mi zatím vůbec nesedly.
Tohle se okamžitě stalo mým MUST HAVE produktem.

Pak jsem zabrousila na eshop Urban Decay a stačil nákup za 700,- Kč a dostali jste klasickou tužku na oči 24-7 Glide on Eye Pencil ve fialovém odstínu VICE a dvě miniatury Perversion řasenky - jednu s obsahem 3 ml a druhou jen s 0,5 ml, ale na cesty perfektní záležitost. Perversion řasenku jsem měla již 2x a pokud mě neokouzlí některá s těch, co jsou na řadě - YSL, Too Faced, MUFE či výše uvedená, tak se k Perversion vrátím a už jí nedám.
Za mě skvělý objem, hustota řas a i prodlouží. Na mé řasy prostě funguje.



Hlavním nákupem byly ovčem 2 korektory Naked Skin v objemu 2ml a jediném dostupném odstínu Light Neutral, což je na cesty či do kabelky na den ideální záležitost. Bohužel musím říct, že Camouflage od Catrice prostě nenahradí. Nemůžu na něj najít vlastně žádná negativa, ale je o dost lehčí a já mám prostě pocit, že "je to málo".
Pokud máte rádi lehčí líčení, pak je to ale korektor přímo pro vás.
V Sephoře jsem dostala i menší velikost mé kdysi nejoblíbenější řasenky Outrageous Curl. Ano, to je ta s tím skoro neviditelným kartáčkem, co ale zahustí, obalí i sebemenší řasu a je vhodná hlavně na ty spodní řasy a hlavně - pro mě "řasy mi trčí dopředu" je velkým benefitem to, že je udrží zatočené celý den. Těším se zas na ní.

Po DM Boxu jsem měla to štěstí stát se i DM Skautem a to s matujícím Makeupem Fit Me od Maybelline. Tato verze se nyní dostává do drogérií, já ho ale bohužel okusila jen jednou a nechci dělat nyní závěry.
Musíte si trochu počkat, protože odstín 120 na mě nebude tak tmavý až tak v květnu počítám :-).

A pak už tu máme pár maličkostí a drobností.

K Biodermě se stále vracím, takže Sensibio micelárka je jasná a Bioderma Sébium gel jsem si pořídila k čistíštění sonickým kartáčkem. Na ten jsem zvědavá, pač je doporučován i jako gel na holení s tím, že zamezuje následnému podráždění. Vyzkouším a dám vědět!


To samé, co určitě potřebujeme je intimní mýdlo. To od Nivei mě zklamalo, tak jsem sáhla po své oblíbené značce Chilly. Většinou jsem měla růžovou variantu Delicate, na cesty mám miniaturu zelenou, která je opravdu velmi osvěžující a takhle modrá je antibakteriální, tak jsem zvědavá, ale také lehce "osvěží".


A jelikož na lékárna.cz byl tento gel Satin Care s Aloe Vera za cenu Balea gelu na holení, přihodila jsem ho do košíku a docela se těším :-)

Dalším objevem je kartáč na vlasy Dtangler a holky - prostě JE lepší než Tangle Teezer. 
Aspoň pro nás s delšími a hustými vlasy. Mě Tangle Teezer nerozčeše, stále mi padá z ruky a obecně mi nesedl.
Dtangler má delší štětiny a hlavně kratší, ale funkční úchop, tudíž je to s ním raz dva...a to vše za čtvrtinovou cenu. 


Dále jsem rozšířila svojí sbírku laků na nehty a tentokrát jsem sáhla po značce Trend It Up v DM drogerii.
Mám dva holografické z řady Holo Dimension - rose gold je odstín 010, modro-zeleno-zlatý je odstín  050. Oba udělají krásný efekt ve dvou vrstvách a nijak extrémně se neolupují. Vydrží mi 3-4 dny.
Pak jsem sáhla po pastelovém z řady Pastel Perfection v odstínu 010 a ten bohužel má velmi slabé krytí a je třeba aspoň 3 vrstev.
Zato celá řada Double Volume & Shine se vydařila, protože i tento, v odstínu č. 410, což je nádherná tmavá zelaná, je prostě dokonale krycí již v první vrstvě a drží skvěle.
Tam se ve výběru určitě nespletete.


Vrátila jsem se take k odlakovači Sally Hanson, dříve jsem vyzkoušela ten růžový a byl to nejlepší odlakovač laků na nehty EVER. Tak snad nezklame i tato hydratační varianta.


A jelikož si vlasy barvím na tmavší barvu a řasy a obočí mám oříškově hnědé, tak je dobarvuji. Už léta používám RefectoCil, který se míchá s Oxidantem od té samé značky a funguje to skvěle. Stačí vám kartáček od řasenky a jednou za 14 dní na 5 minut naaplikovat a je to.
Na řasy používám černou barvu a na obočí střední hnědou, která chytně tak tmavě, jak dlouho ji na obočí ponecháte.

V Sephoře jsem ještě přihodila multifunkční štětec na oči č. 63 ze základní řady.
Jde o silnější tužkový štětec, ale skutečně univerzální. 
Lze s ním i krásně blendit a je precizní tam, kde potřebujete. Prostě za mě Sephora štětce si zaslouží pozornost, protože jsou skutečně kvalitní.


No a jsme konečně u posledního příspěvku. To je můj drobný nákup na lookfantastic.com, kde nějaké produkty vyjdou i levněji než u nás, nebo u nás vůbec nejsou a poštovné je zdarma.
Sáhla jsem po matujícím pudru Infallible, který jsem bohužel ještě neozkoušela a mám ho v odstínu 160 Sand.
A jelikož se pořád nemůžu rozhoupat ke koupi Ka Brow od Benefitu, sáhla jsem po pomádě na obočí od Ardell v odstínu Dark Brown. Práce s ním je skvělá, odstín mi nádherně sedí a není ani moc teplý...jen mi bohužel přijde, že konzistence je už teď sušší, tak uvidíme, jak dlouho bude použitelný. 
Očekávala jsem prostě více gelovou konzistenci. Na druhou stranu, pokud vydrží alespoň 3 měsíce, nebráním se do něj jít znovu :-)


Tak a to by byly celé únorové nákupy.

Dnes jsem vytřídila hodně dekorativky, která půjde dále, tudíž mám na Vás dotaz.
Zajímá vás, co jsem vytřídila a posílám dál a proč?

Mějte se krásně a budu se těšit na odezvu! 
:-)

D.















Komentáře

Oblíbené příspěvky