HAUL | Tony & Guy, Burt' s Bees, Lush

Tak se mi postupně doma kupí věci, které jsem si různě naobjednala nebo,  u příležitosti nakupování dárků na vánoce, nakoupila jako drobnosti sama sobě...Je jich trochu více, takže dnes trochu stručně, ať máme i něco na příště :-)

Jednou jsem to už na blogu zmínila, ale miluju eshop lookfantastic.com. Objevila jsem ho někdy v létě díky nějakému staršímu videu Áji z Beautylife by Aja. Obchod je v UK (tudíž v EU a bez placení cla) a při jakékoliv objednávce je doprava zdarma a hlavně, pokud se zaregistrujete, stále je tam sleva min. 15% i na akční a zlevněný sortiment. Výhodou je, že zde seženete hodně kosmetiky, která stále není v ČR k dostání.

Tudíž když do akce přišla značka Tony & Guy a Burt' s Bees, neodolala jsem. 



T&G šampon i kondicionér stály jen asi 200,- Kč, což je cena, na kterou si tady musíte počkat v rámci nějakých akcí, ale jinak jste bez šance. A hlavně, jde o řadu na suché vlasy. Jestli někdo víte, kde jí zde sehnat, dejte mi vědět, ale já na ni nenarazila ani v Douglasu, ani v DM. Takže, už čeká na to, až dopotřebuji to co mám a jdu na to :-). Ne že by mi Aussie nevyhovovalo, ale už si na něj po roce nějak vlasy zvykly a chtěla jsem změnu. A díky té akci jsem neváhala ani chvíli.

Další, po čem jsem toužila byly balzámky na rty od Burt's Bees. Ano, i tak mě stály jeden asi 140,- Kč, ale prostě .... byly na wish listu. Zatím jsem je nezkoušela, přinesla jsem je sotva domu, ale čekala jsem víc aromatickou vůni a trochu jsem zklamaná. Ale...nechám se překvapit, jak budou fungovat. Asi od nich více než od klasického balzámu nemůžu čekat. Vyzkoušíme, uvidíme.

No a další obchod, kde jsem nakupovala na Vánoce byl Lush. Nedám dopustit na masku Mask of Magnaminty, ta me dostane z jakékoliv neplechy, ale už kvůli vůni jsem prostě musela mít peeling Ocean Salt. Stihla jsem ho už vyzkoušet a zatím na první dojem mám pocit, že budeme velcí kamarádi :-). Více informací o tomto produktu najdete na stránkách LUSH.




Komentáře

  1. Tyto balzámy na rty si také přeji vyzkoušet! Poslední dobou se hodně zaměřuju na přírodní kosmetiku a tyto balzámy mě moc zaujaly. Nejraději bych vyzkoušela růžový grapefruit, na kterém teď ujíždím a mám hroznou radost, že právě tuhle příchuť vyrábí. :) Stačí se jen dokopat ke koupi. :)
    No a tento peeling od Lush je na mém wishlistu. Miluju peelingy a Lush (i když od této značky ještě nic nevlastním :D) a tohle mě vážně moc láká, stejně jako skoro všechny produkty, které Lush vyrábí. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky