HAUL | Urban Decay & Too Faced & Sephora aneb sama sobě k vánocům

Znáte to, v čase adventu všichni lítáme jak zběsilí po obchodních centrech nebo trávíme hodiny na eshopech, abychom ukořistili ty správné dárky pro naše blízké. I já jsem toho trošku obětí ... dobře, trošku víc :-) ... ale tentokrát jsem to proložila i tím, že jsem si dělala radost i sama sobě. Na několik věcí jsem narazila postupně a náhodně, ale o tom bude další haul článek.
Každopádně jsem se rozhodla, že si nadělím pod stromeček věci i sama sobě a to rovnou ty, které mám na wishlistu už nějakou dobu a tím, že jsem od Sephory obdržela slevu, tak nebylo nad čím váhat. Něco navíc jsem tam přihodila také, a jedna položka ze seznamu je odškrtnuta asi od září - a to paletkou Smokey od UD, která čeká na vánoce, než jí objevím pod stromkem :-)

No a tady to máme....



Jasná věc, o které jsem rozhodnutá ji mít od jejího uvedení, byla paletka od Urban Decay Gwen Stefani. Je to přesně ideální paletka pro mě..Neutrální tóny a zároveň pár výrazných...Matné, třpytivé, s leskem. Prostě paletka, kde využiji každičký stín. Vice řada je na mě už moc výrazná, přeci jen, není mi 20 :-). Navíc ten design.... No, jsem z ní prostě naprosto NADŠENÁ. Navíc v balení je předzvěst rtěnek Gwen Stefani. Evidentně se máme na co těšit!!!





Další v pořadí byl Too Faced a jejich Milk Chocolate Soleil matný bronzer. Na mém wishlistu se hodně střídal s Benefitem a jejich Hoola bronzerem. Jenže, ač se může zdát, že si kupuju drahé věci, pořád mám v hlavě poměr cena/výkon a ten od Too Faced je 10gramový, zatímco Hoola zmenšila svoji gramáž na 8 a zvedli cenu na 1090,-. Too Faced je o třetinu levnější (ano, uvědomuji si, že i tak to není nic levného). Už pár měsíců se nad tímhle dilematem rozhoduji a neříkám, že se jednou nesplaším a nekoupím si i Hoolu, ale nakonec jsem spokojená. Uvidíme, jak vydrží... Zatím jen můžu říct, že skutečně voní kakaově :-)


Pak jsem se přesunula k nákupu drobných dárků a narazila na štětce od Sephory. Sice ten den bylo cílem si v MACu koupit blendící štětec č. 217, ale jelikož konzultantky si mě ani nevšimly a dál si spolu radši povídaly, otočila jsem se radši na podpadku a řekla si, že tam mě asi jen tak neuvidí. 
A teď zpět ke štětcům. Není to zrovna láska na první pohled, ale tvarově tyhla dva jsou to, co mi chybí. Tj. plochý štětec s krátkými štětinkami, kterou potřebujete na spodní linku nebo na přesně nanášení na horní víčko a pak blendící chlupáč, který je ale střižený do špičky. Tudíž dle mě bude skvělý na ztrácení v oblouku. Tak uvidíme. Cena za tyto menší štětce se pohybuje okolo 250,- Kč.


Pak jsem zavítala mezi rtěnky a zaujaly mě tyto Sephora lip stainy. Tudíž něco jako hodně pigmentovaný lesk, co zaschne do matného finishe a je to držák! Jeden už jsem dnes otevřela a zkusila, konkrétně v odstínu Marvelous Mauve. Měla jsem ho na sobě dneska a vydržel i s jídlem cca 6 hodin. A konkrétně tento odstín se vytrácí skutečně přirozeně. To podle mě za 290,- Kč stojí!



No a pak jsem se vrátila k Urban Decay a rozhodla se tedy koupit si jejich 24/7 Glide-on Eye Pencil. Pokud je tak výborná, jak se říká, proč ne... A pak to začalo, zdlouhavé vybírání toho pravého odstínu . Nevím, kolik odstínů přesně nabízí Sephora, ale oficiálně je jich myslím 40. Věděla jsem jen to, že by to neměla být černá, jelikož ta je na mě zbytečně tvrdá. Za cíl bylo najít nejpodobnější odstín, který já používám často na linku stínem a to je Undone z paletky Basics2 od UD. A do finále se dostal odstín Desperation, Uzi a Smoke. Desperation byl nejblíže, Smoke byla matná, ale už hodně tmavá a ano, uzi má lehký shimmer, ale není tak tvrdá. Bohužel, již je měli natolik probrané, že UZI byl jediný odstín, který z nich měli, ale rozhodla jsem se ho vzít si. Minimálně ozkouším, jestli za tu cenu stojí a pak si někdy pořídím ještě Desperation :-)



Jinak podrobnější swatche najdete zde Tužky Glide-on 24/7 pencil.

Že jsem si ještě přihodila opět Sephora odličovací tampony asi netřeba dodávat. Vždy na ně mají akci 1+1 a vyjdou tak asi na 25,- Kč balení. Pokaždé si je tam přihodím do zásoby...

No a nakonec, dárek k nákupu, respektive vzorek k nákupu, se tentokrát moc vyvedl. 
Helena Rubinstein a její peeling z řady Pure Ritual. Jde o černý peeling v krémovém provedení a na něj jsem tedy skutečně zvědavá. 100 ml stojí okolo 2000,- Kč, tzn., že to mé 20 ml balení stojí víc než můj nejdražší peeling, co mám doma...Tak uvidíme, co to bude za zázrak. Každopádně má fungovat na dvojí bázi - manuální peeling, při které se manuálně "odíráte" a zároveň dochází k nějaké reakci "chemické", tak uvidíme :-). 




Tak...a už aby byl Štědrý den a já si to mohla nadělit, zatím to před sebou úspěšně schovávám :-)




Komentáře

  1. Paletka vyoada uzasne libi se mi jeji odstiny.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky