RECENZE | Moje TOP řasenka - Sephora Outrageous curl

Ahoj holky, tak po menší odmlce se opět hlásím a říkám si, že už musím po těch Haulech taky pohnout s recenzema. Blog mám relativně chvíli, a recenzi chci podat vždy, až skutečně danou věc ověřím, takže teď teprve nastává chvíle, kdy své poznámky můžu sepsat a dát Vám vědět :-).

Dneska si vezmeme na paškál mojí nejoblíbenější řasenku, respektive tu, co si kupuju stále dokola. 
A je jí Sephora Outrageous curl.


Vyšla mám pocit asi před rokem. Když jsem jí zahlédla v katalogu poprvé, říkala jsem si, co to jako je. To víte, do té doby jsem milovala jumbo kartáčky a ani mě moc nelákala. Pak ale v rámci nějaké akce v Sephoře jsem obdržela její miniaturu. První a druhé vyzkoušení dopadlo tragicky, jelikož jsem s ní neuměla pracovat a vůbec nevěděla jak na ní. Nadávala jsem, že akorát řasy slepí a už vůbec nenatočí...Pak jsem jí odložila, vrátila se k ní a asi jak její konzistence již nebyla tak mokrá...už jsem jí nedala z ruky a teď mám tuším třetí balení.

Tak a teď si jí pojďme trochu popsat...


Řasenku seženete za 460,- Kč (pokud si správně pamatuji) a obsah maskary je 15 ml. Tzn. co do obsahu, je to jak 2 drogérkové řasenky. Kartáček, pokud se tomu tak dá říkat, je plastový se silikonovýma štětinkama a opravdu skutečně malý. Je tenký a ta část, kterou nanášíte produkt, má tak centimetr. Ano, budete si říkat asi jako já, jestli jde vůbec o řasenku :-)
K produktu jako takovému bych řekla toto - hledáte černočernou řasenku, co dodá objem a i prodlouží? Tak tady ji máte ... Na začátku je trochu mokřejší, ale po chvíli používání se dostane spíš k té sušší textuře a díky tomu opravdu skvěle drží řasy celý den natočené jak panenka. Nepoužívám s ní kleštičky, nic takového, přesto efekt výrazných a natočených řas skutečně zůstává po celý den.
Vydrží od otevření dost dlouho...mě při každodenním použití, kdy si aplikuju vždy po 2 vrstvách, vydržela ve skvělém stavu asi 4 měsíce. 
S kartáčkem se naučíte pracovat rychle, jde jen o to, že nelíčíte řasy celé naráz, ale spíš postupně. Ale  za ten výsledek to stojí. Velmi bych jí doporučila hlavně tem, kdo mají krátké rovné řasy. Pro ty je tento styl kartáčku rozhodně nejlepsí (vyzkoušeno na mé mamce, která taky už jinou nechce ;-) ).
Jediné mínus je asi to, že se docela špatně odličuje, fakt je to držák...ale s dobrým dvoufázovým odličovačem to zvládnete. Předem upozorňuji, že micelární voda je na ní krátká.

No a zde ještě přidávám foto, jaký mě dělá úžasný výsledek a efekt:


Doufám, že jsem Vás trochu inspirovala, třeba jako bezva tip na dárek k Vánocům :-)


Komentáře

  1. ja som od sephory ešte žiadnu riasenku nemala, ale vyskúšam ju niekedy :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  2. kartáčik je velice zaujímavý, ale aj tak sa mi zdá ta cena zbytočne vysoká :/ teda aspoň pre mňa keď si ešte nezarábam :)) ja milujem od maybelline lash sensational :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky