Vánoční GIVEAWAY

Milé čtenářky,

jelikož se blíží čas vánoc a všichny nejspíše pořádáme hony po dárcích pro své blízké, rozhodla jsem se alespoň pár drobnostmi potěšit ještě před vánoci některou z vás.



V balíčku Vás čeká sprchový gel Alverde, hydratační maska od Avonu z řady Planet Spa, vzorečky nových vůní od Adidasu, podkladové báze od Sephory a věřím, že vás hlavně nadchne možnost si vyzkoušet i tekuté rtěnky od Estee Lauder ve 4 odstínech a k tomu ještě můj dlouhodobě oblíbený bronzer od Rimmelu společně s votivní svíčkou Yankee Candle s vánoční vůní skořice.

A jak tedy můžete balíček vyhrát?

Stačí mi do příští středy 16. 12. do komentářů pod tímto článkem napsat, který ze článků, které jsem doposud publikovala, se vám nejvíce líbil a které byste si nadále přáli na mém blogu číst.
Samozřejmě nezapomeňte připojit e-mailovou adresu, ať můžu výherkyni či výherce kontaktovat.

Výherce oznámím ihned po ukončení soutěže, jakmile ho vylosuji :-)

Tak hodně štěstí!

Update 17. 12. 2015
Tak, gratuluji vítězce, losovací systém vybral Diary of a Girly Things.
Ostatním moc děkuji, nejradši bych poslala balíček vám všem...tak snad příště!
Krásné Vánoce :-)


Komentáře

  1. Ahoj, mám hrozně ráda tvoje recenze (díky té o korektorech jsem si pořídila Dermacol a mám ho moc ráda) a oblíbence...
    jinak přeji krásné Vánoce
    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. mňa určite bavia hauly, nakoľko z drogérky alebo parfumérky sa nedá odísť bez niečoho, vždy je tam super akcia čo sa oplatí :D a chcela by som si tu prečítať skladovanie kozmetiky ( na to som maniak) :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 17monika6@gmail.com takmer by som zabudla :))

      Vymazat
  3. mne sa páčila recenzia na rúže a tiež mám veľmi rada hauly =)
    monikaskvorakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi se mi líbí tvoje hauly. Hlavně se mi líbil haul ze Sephory.
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. jej pekná giveaway, poteší :)
    micka185@azet.sk
    ja mam najradej recenzie :) a new in, ale poteia aj diy
    prajem krásne Vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ve spotřebovaných 2 části minirecenze jsem se ráda dozvěděla o L'oreal Skin Perfection koncentrovaném korektivní séru pro dokonalou pleť. Mám doma stejný krém a účinek není nějak závratný.

    300laska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. som milovníčkou rúžov, takže určite článok o nich :)) a privítala by som všetko kozmetické, pretože sme ženy a my ju milujeme :))

    monika.strbova17@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, moc se mi na tvém blogu obecně líbí hauly :) A pak mě hodně zaujal článek s tvými novými rtěnkami :) Já sama rtěnky miluji, a proto ráda u druhých "očumuji" jejich sbírky, abych věděla, jaké další si pořídit :) A giveaway se mi líbí a ráda zkusím štěstí, protože ve středu 16.12 mám narozeniny :)

    stefkova.ma@email.cz

    Čtení na dlouhé zimní večery

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    kaca.val.1996@seznam.cz
    Tvůj blog mám strašně ráda. A baví mě všechny články, ale ty které mě baví nejvíc jsou jednoznačně všechny recenze <3 Určitě i pokračuj ve článcích jako jsou Hauly a spotřebované produkty. Opravdu skvělý blog. Vždy když přidáš nějakou recenzi, tak běžím do drogérky nakupovat :D :)
    A soutěž je nádherná <3 Sprchové gely od Alverde mám velice ráda . Hydratační masku má kamarádka a hodně si ji chválila :) Vzorečky vůní by se mi určitě hodily do kabelky :) Podkladovou bázi bych určitě chtěla vyzkoušet :) S tekutými rtěnkami bych se určitě rozdělila s maminkou, jelikož ta je miluje. Navíc ještě jsme nikdy od této značky nic nevyzkoušely :) Bronzer od Rimelu jsem chtěla dlouho vyzkoušet. A svíčky od YC miluju :) <3

    OdpovědětVymazat
  10. Sice jsem na tvůj blog narazila až teď, ale články jsem si projela a musím říct, že nejvíc mě zaujaly všechny hauly. Hauly patří mezi moje naprosto nejoblíbenější články a ty od tebe jsou vážně skvělé (hlavně ten ze Sephory je super!), takže bych byla ráda, kdyby jsi s nimi i pokračovala. :) A poté mě moc baví recenze. :)
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky