Kosmetický haul | duben 2016 1. díl - nákupy v drogériích

Tak máme první májový den a já jsem opět dala do kupy své nákupy z předcházejícího měsíce a až z hrůzou zjistila, že jsem to tentokrát zase "přepískla". Takže jsem se rozhodla udělat nákupy tentokrát postupně tak, jak jsme je během dubna nakoupila a rozdělím to na dva díly, poněvadž by to bylo hooooodně dlouhé.  Jelikož většinu už mám doma pár týdnů, tak k nim můžu i něco říci a netřeba čekat až na spotřebované produkty a jejich minirecenzi.


Začátkem měsíce jsem navštívila "Déemko", odkud si snad pokaždé něco odnesu, ikdyby to měla být jen jedna dekorativní věc, tentokrát toho bylo ale trochu více.


Zaprvé jsem sáhla po řasence od Miss Sporty 3D Volumythic, která je už skoro 2 roky propíraná, ale tak říkala jsem si, že 60,- Kč za vyzkoušení není tolik. A musím říct, že je pro mé řasy naprosto skvělá. Nevěřila bych, že jde o tak levnou řasenku. Pokud máte rády plastové kartáčky, musíte do ní jít. Odličuje se poměrně dobře, textura je zatím spíše mokrá, ale řasy mi natočené udrží.
S řasenkou se snoubí i dvoufázový odličovač od Alverde, po kterém bych nesáhla, kdyby na něm nebylo hodnocení nezávislého testu, že je to velmi dobré. Používám ho nyní a tedy musím říct, že za cenu 65,- Kč je dobrý, ale moc si neporadí s řasenkou, což na to, že nepoužívám voděodolné verze, tak to nic moc. Jinak neštípe, není příliš mastný, dobrý kup.
V akci také měli stíny v tužce od Astoru jen ta 109,- Kč a tak jsem si vybrala odstín 100 creamy taupe, která je se shimmerem a jde o krásnou tmavě bronzovou barvu, takže jí používám jako podklad pod stíny. Jestli je waterproof, to jsme ještě nezkoušela, každopádně i jako stín je to boží. Podívám se i po víc odstínech.
Essence klasický lipliner v odstínu 06 Stain Mauve jsem si pořídila spíše pod fialové a růžové rtěnky a těch pár korun - tuším 29,-, svojí službu udělá. Rtěnka se nerozpíjí, jen je trochu tvrdší, takže se hůř nanáší. Ale odstínově je skvělá i jen pod balzám pro ten efekt "mé rty, ale hezčí".

Laků na nehty mám na svojí spotřebu habaděj, ale jelikož tyto měli v akci v cenovém rozpětí 
45,- - 70,- Kč, neodolala jsem. Rimmel laky miluju, takže jen přibyl do sbírky odstín 321 It's cherry on top. Ale poprvé jsem okusila i lak od Maybelline z řady Super Stay a z něho jsem tak nadšená, že ho mám na rukou už podruhé za 14 dní. Jde o odstín 270 Ever Burgundy a jde o nejdokonalejší fialovo-vínovou barvu, na kterou jsem narazila. Skvěle se nanáší, rychle schne a dokonale se leskne. Má až gelový finish. Jestli se vám tyhle odstíny líbí, hurá pro něj.
Sally Hanson a jejich Velvet řada byla celá v akci, tak jsem tento lak s efektem sametu zkusila, ale byl to krok vedle. Matný lak, co vypadá ve výsledku jak hrubá barva na zeď mě moc neuchvátila. 


Další drogérií byl Rossmann, kterou mám trochu z ruky a chodím tam vlastně jen kvůli stojanu Catrice. Tentokrát jsem si pár novinek pořídila také.


Nejdříve jsem hodila do košíku Catrice Camuflauge v odstínu 020, protože pokud ho najdete v regálu, je skoro povinností si ho koupit - pak to štěstí mít dlouho nemusíte. 
Dále novinkovou konturovací paletku Prime and Fine v odstínu 010 Ashy Radiance, která stojí 127,- Kč... Ale... úplně mě neuchvátila. Highligter je skutečně jen velmi jemný a konturovací pudr má sice naprosto skvělý studený odstín, ale ať už jsem ho zkoušela nanášet různými štětci, tak flekatí. No, snad na něj časem vyzraju.
Poté jsem sáhla po rtěnce z řady Ultimate Stay v odstínu 160 Donť Worry Be Berry, což je tmavší bobulová barvička. Tyto rtěnky mám oblíbené pro svou skvělou aplikaci a texturu, která je matná, ale nevysušuje, na druhou stranu ale moc nevydrží. A cena je klasická - 140,- Kč.
Řasy v menších trsech jsem v drogérii dlouho hledala a konečně jsem je našla právě u Catrice za 109,- Kč, což je hodně příznivá cena. Lepidlo je přiložené, takže pro to vyzkoušet si umělé řasy, je to ideální kup.
Dále jsem sáhla po Catrice tužce na oči ve voděodolné verzi s automatickým vysouváním v odstínu 020 The World's Greytest, což je šedá se shimmerem, ale z té taky neskáču radostí, protože je poměrně tvrdá a dře víčko. Cena 64,- Kč je ale příznivá.
Poté už jsem jen ve stojanu Essence, který je zde trojnásobný, než v mé blízké DM drogerii sáhla po zkoseném štětečku, protože jsem potřebovala nějaký menší na obočí. A na gel na obočí je prostě FANTASTICKÝ a přitom stojí doslova pár korun.
A nakonec jsem přihodila ještě konturovací tužku Essence, ale tentokrát automaticku a dlouhotrvající v odstínu 07 Plum Cake. Je více krémová a hodí se více jako i namísto rtěnky a stojí jen o deset korun více než klasická, ale paradoxně ta výdrž není o dost lepší. 



Z drogérií už jsem jen zavítala do Tety, pač měli 40% slevu na Tony & Guy a pořídila si Moisturising Shine Spray, což je prakticky sprej pro lesk vlasů jako závěrečná fáze stylingu. Vyšel mě na nějakých 185,- Kč, je ho 150 ml a funguje poměrně obstojně. Hlavně do délek, kde bývají sušší vlasy. Jediné, co mi vadí, že parfemace není žádná, spíš je z toho cítit čistá chemie :-(.
Rovnou jsem i sáhla po Syoss Gloss Sensational v odstínu Tmavá čokoláda a jde o přeliv na vlasy. Mám ho nyní týden a musím zaklepat, že skutečně jde o nádherný odstín tmavé čokolády a vlasy po něm nejsou matné ani nijak zničené. Na delší vlasy spotřebujete obě balení a cena jednoho je 110,- Kč při standardní ceně - já ho pořídila se slevou 30%.

A poté už jen jeden random nákup v tomto prvním díle Haulu a to je Bioderma Sensibio H2O, protože po testování všech možných micelárek se ráda vracím k osvědčenému. V lékárně Dr. Max vyšel tento set 500ml + 250 ml společně s mini vzorkem krému Tolerance na 499,- Kč, ale obdobné ceny najdete i na lékárna.cz atd.

Tak a příště to budou nákupy z parfumérií a Interbeauty. Máte se na co těšit :-)







Komentáře

  1. Vetsinu vyrobku jsem si koupila stejnou👅👅👅
    Nejvic jsem zklamana z Catrice konturovaci paletky👎👎👎

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  2. Konturovací tužky od Essence jsou nejlepší za tu cenu :))

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky