Kosmetický haul | duben 2016 2. díl - nákupy Interbeauty, EL, Sephora a Fann

Krásné pondělí,

konečně jsem se dostala k napsání druhého dílu o mých dubnových nákupech. Sice je dost pozdě a zatím se mi slušně naplnila taška s květnovými nákupy, ale aspoň budu moci k produktům říct něco více.

Nejdříve jsem se zastavila v Metropoli Zličín, abych využila akce dvojnásobku bodů v Estée Lauder a pořídila mámě Double Wear makeup, jelikož jí docházel. Navíc se ke každému produktu z řady DW dával plochý štětec na makeup a musím uznat, že ten se skutečně povedl - je malý, ale zapracovává velmi obstojně, že od té doby, co ho mám, tak po něm sahám dost často. Každopádně, abych ho dostala, tak jsem si musela něco pořídit a sáhla jsem po odlehčené verzi Double Wear Light s SPF 10 v odstínu 1.0. Je to spíše lehčí makeup co se týče krytí, ale co do výdrže je opravdu na celý den. Jsem zvědavá, jak v teplých dnech obstojí. Cena je 1290,- Kč.


V Sephoře jsem se tentokrát zaměřila na rtěnky. Známý Sephora Lip Cream č. 13 už mám doma i do zásoby, ale odstín č. 03 je více jarní - červená, lehce do korálova. Jediné, co mi vadí je, že nevydrží to co vyhlášená třináctka a navíc se mi rozpíjí. 
Pak jsem sáhla po Sephora Wonderful Cushion rtěnce v odstínu 02 Wonderful Coral s kulatým aplikátorem, který se dle mého k této textuře nehodí a jediné, jak se mi povede tuto barvu perfektně nanést, je štětečkem. Jinak konzistence je matná, sušší a je to pro mě bohužel už teď dalším zklamáním. Šance dostal dvě, ale pokaždé se ve středu rtů vydrolí a špatně se znovu vrství. Odstín je skvělý, ale není to nic na celodenní nošení, spíš tak na dvouhodinou akci.
Oboje stojí 290,- Kč, alias standardní Sephora cena za produkt na rty.
A pak to přišlo - odškrtnutí z wishlistu a to Nars Audacious Lipstick v odstínu Natalie, což je prostě jarní barvička jako blázen :-) Balení je dokonalé, stejně jako u EL magnetické a je pravda, že těch 860,- Kč za ní je dost, ale konzistence i sytost barvy je jednoduše boží. Jediné, co bych čekala ještě lepší a šla bych i do jiných odstínů, je výdrž. Vlastním pár drahých kousků a pořád nejsem přesvědčená o tom, že by tam ten poměr cena/výkon byl.

Swatche rtěnek dám až na konec, protože k nim přibyl ještě jeden kousek.

Fann parfumérii mám pár kroků od kadeřnictví, kam jsem v dubnu zavítala, takže jsem konečně okoukla Revlon. Musím říct, že jediné, co mě zaujalo byl skutečně asi jen makeup. Nakonec jsem zvolila jejich Colorstay v odstínu 240 pro smíšenou pleť. Ano, teď by se hodil o píď světlejší, ale pak už měli v této verzi jen už na mě až moc světlé. A musím říct, že mi přišlo, že odstíny ve verzich pro suchou pleť a mastnou pleť ve stejném čísle nejsou odstínem to samé. Ale tak třeba to zkreslovalo to světlo v parfumérii. Každopádně jsem ho jednou zkusila a vypadá to, že mi sedět bude. Cena je 340,- Kč, což je za mě skvělá cena na to, jaké má vlastnosti. 
Na druhou stranu stejně drahý makeup, který byl ale za tuto cenu v akci a po kterém jsme sahala už v drogérii, ale pořád jsem nad ním váhala, mě už tolik nenadchnul. Jde o Max Factor Miracle Match, odstín 45 a teda moc nevím, čemu by se měl přizpůsobit, ale já ho vyzkoušela už s x bázemi a stále mi krutě zalézá do pórů a než ho stihnu zapracovat, vytvoří mi mapy. Jestli některá z vás víte, jak na něj, jen to uvítám.


No a pak jsem se zastavila na Interbeauty. Řasy a lepidlo od Ardell byl jasný cíl a sáhla jsem po Baby Wispies z řady Natural a po č.128. To, co už bylo vybrakované jsem si pak doobjednala na webu normazlin.cz, ale na veletrhu stály řasy asi 100,- Kč a lepidlo tuším 120,- Kč.
Zatím mám odzkoušené jen lepidlo a musím na něj pět chválu - drží bez problému celý den.
U stánku s Jordani kosmetikou jsem si dlouho nemohla nic vybrat a nakonec jsem sáhla po dvou jumbo tužkách, jako že podklad pod oční stíny. Vybrala jsem bílou v odstínu 01 Eternal White a 04 Continous Almond. Bohužel, doufala jsem, že ušetřím a najdu dvojče jumbo tužek od Sephory, když stojí sotva čtvrtinu, ale ... S tou hmotou, co se vám vytvoří na víčku se prostě pracovat nedá. Zkoušela jsem to prsty, štětcem, ani na linku se to nedá použít, jelikož se mi obtiskává. Vypadá to, že jsem sáhla po největším propadáku, co Jordana může nabízet. 
Naštěstí mi to vynahradil jiný úlovek a to matná rtěnka Milani v odstínu 74 Matte Darling a od té doby nemám nic jiného chuť nosit a už mám i druhý kus objednaný. 
Je to nejlepší matná textura, na kterou jsem zatím narazila a to srovnávám i s Urban Decay. Skvěle drží, dá se božsky vrstvit a ten odstín...No, je to má nová láska evidentně :-) Prostě tohle musíte mít :-)
Navíc ty obaly jsou vážně luxusní. Prostě za nějakých 150,- Kč je to nadprůměrný výkon.




Poslední můj nákup byl ve stánku Bomb Cosmetics a tam jsem nenakupovala nic do vany, pač vanu nemám, ale sáhla jsem po ručně vyráběných mýdlech s přívuní manga a pak sladší cukrové, pač to mám v létě ráda. Za cenu 70,- Kč pochybuju, že se dá stejně kvalitní mýdlo koupit kdekoliv jinde levněji. 



No a nyní slibované swatche mých nových rtěnkových přírůstků...



Snad se vám druhý díl nákupů líbil a za chvíli jsem tu s těmi květnovými :-)

Zatím se tu mějte hezky !!!












Komentáře

  1. Řasy od značky Ardell jsou pro mě naprosté TOP, to stejné i lepidlo od téhle značky :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky