Obří Haul Květen 2016 | Dekorativka a Péče



Milé čtenářky,

jelikož mi dochází má péče o pleť a léto klepe na dveře, musela jsem se opět trochu víc zazásobit a utrácela jsem jak divá. Doufám, že následující měsíce má peněženka už tak nezapláče, každopádně nyní už v květnu nákupy neplánuji a dnes jsem donakoupila vše potřebné, tak si to pojďme projít, ať vás třeba znovu inspiruji k vašim nákupům :-)

Nejdříve bych se tedy zaměřila na péči o tělo.  A veškerá pořádná péče se rozhodně neobejde bez peelingu, kterého přes léto spotřebuju opravdu hodně a to i kvůli pravidelnému drhnutí samoopalováku a potřebě mít stále svojí pleť "glow" :-).

Tentokrát jsem sáhla po oblíbeném Dermacolu z řady Aroma Rituals s přívuní vodního melounu a moc se na to těším! O druhý cukrový peeling ze Sephory Sugar body scrub přibyl do košíku po tom, co jsem sáhla do testeru a ztjstila, že konzistence a vůně broskvového oleje  mě dostala hned tak, že nemít doma už ten Dermacolí, tak jdu hned do toho většího balení. Rozhodně musíte alespoň očichat. Oba mají cukrový základ, což je to, co mě vyhovuje a funguje na mé pleti nejlépe.

Pak jsem v Sephoře sáhla po několikáté již po jejich samoopalováku na tělo, který, pokud kůži předem připravíte peelingem, neflekatí, dělá příjemný hnědý tón a po dvoudenní aplikaci mi vydrží tak 5 dní, dokud pleť opět "nevydrhnu". Zároveň ve stojanu se zlevněnými produkty (většinou mají jen starý přebal, nebo jen pomačkanou krabičku), objevila letní péči, pro kterou jsem měla původně v úmyslu zajít si do drogérky, ale za tu cenu vycházely lépe. Jde o mléko na opalování s SPF 30, což je v mém případě nutnost a sprej po opalování, který by měl nejen hydratovat, ale i prodloužit opálení. No, k těmto produktům se vyjádřím až je vyzkouším :-) Ale už teď můžu říci, že mléko nevoní klasicky, ale jemně květinově a okamžitě se vsakuje, ač vypadá v tubě hodně bílý. Texturou je tak skvělý, že ho asi vyzkouším i na obličej. A sprej má klasický rozprašovač, jako například dříve laky na vlasy s velmi jemným rozptylem a voní stejně, jen výrazněji.


Pak se tedy přesouváme k mé péči o pleť. S blížícím se létem se z mé smíšené pleti stává pleť spíše mastná a je třeba zmatňovat a věnovat se jí ještě více než zbytek roku. Moje zásoby se tenčí a menší verze produktů si vždy nechávám na cestování, takže jsem přemýšlela, do jaké značky po Clarins půjdu. A v tom mi nahrála akce Sephory na značku Rexaline, kterou jsem měla někdy minulé léto naprosto unešená po vyzkoušení jen pár vzorečků, ale přeci jen jsem si říkala, že víc jak dva tisíce za jeden produkt, který mi vydrží 3 měsíce je dost. Ale, a teď si nejsem jistá, jestli stále, vyběhli s akcí na tuto značku a zlevnili ji skoro o 50 % a to mé rozhodnutí velmi zjednodušilo. Tato značka se vyznačuje vysoce hydratační péčí o pleť a to je přeci to, co tak moc potřebujeme.
První, co bylo jasné, že si přihodím do košíku bylo sérum, které plánuji hlavně na noc. Vybrala jsem si nakonec Hydra-Volume 5xplus s omlazující kyselinou hyaluronovou. Je v mléčné konzistenci s kapátkem a dámy...ta vůně, ta vůně....sladce ovocná, ale nevtíravá a svěží zároveň...no, nejde to popsat, to si musíte přivonět :-)

Stejně tak je na tom krém Hydra-Dose, který je v pumpičkovém balení. Vůně je stejná, konzistence je hutnější, ale vstřebá se do pleti, stejné účinné látky, prostě super kombo. A teď nekecám ... za pár vteřin (teď jsem to kvuli vám zkusila na hřbet ruky, jestli se mi to fakt nezdá :-) ) se dokonale vstřebá a není nijak mastný. Nechci předbíhat, ale jestli je tohle taková pecka, jako to vyvolalo první dojem u vzorečku, tak snad za tohle dám ráda i plnou částku.


No a protože se celé léto lesknu jako prasátko, potřebovala jsem na ráno nějaké zmatňující sérum a opět jsem skončila u Clarins a jejich Pore Minimizing Sérum. Lehká gelová struktura, která opravdu pleť připraví tak, že netřeba už tolik zmatňující báze pod makeup. Na soudy je zatím brzy, jelikož na pořádný pařák a tedy test tohoto produktu si počkáme, ale prvních pár vyzkoušení bylo poměrně dost účinných proti lesku. 

Co se týče obalu, u Clarins jsem zvyklá na jejich designový plastový a toto je skleněný s pumpičkou a líbí se mi snad ještě více. Za mě je hlavně tato značka ve skvělém poměru cena/výkon.

No a protože v rámci teplých dnů si pleť stírám micelárními vody častěji a používám je více, protože vynechávám odličovací mléko, tudíž spotřeba vysoce stoupá a Bioderma mi určitě nepostačí, sáhla jsem po dálších dvou a aspoň otestuji i další. První je Uriage pro normální až smíšenou citlivou pleť
A na druhou jsem natrefila opět ve výprodeji v Sephoře a i tak byla na můj vkus drahá, ale tak proč jednou něco takového nezkusit, ikdyž je to za nekřesťanský peníze. Jde o odličovací vodu značky dr. brandt, která je vyhlášená nejen jako značka pečující, ale i skutečně léčivá, jelikož Dr. Brandt byl lékař, který se specializoval na dermatologii a vývoji svých produktů se věnoval více než pečlivě. Tak uvidíme...

Teď malá vsuvka, protože jak jsem říkala, hledám ideální velké tampony na odličování a narazila jsem na tyto dvě novinky od Linteo


Jedny jsou s obsahem stříbra a druhé s arganovým olejem.
Ty se stříbrem už nyní používám a myslím, že mám vítěze :-) Z jedné strany je tamponek klasický hladký a z druhý strany lehce vroubkovaný a právě s obsahem stříbra, jehož ionty by měly působit příznivě na problematickou pokožku. Tomu tedy moc nevěřím, každopádně s micelárkou fungují tak skvěle, že stačí jeden a druhý už je skoro čistý.
Velké plus je to, že jsou levné a dostupné už snad skoro všude vč. nákupních řetězců.

No a co by to bylo za péči bez masky. Pořád nedám dopustit na Magnaminty od Lashe, ale na náš trh se v Sephorách dostala konečně proslulá značka Peter Thomas Roth se třemi maskami - dýňová s enzymy na zlepšení povrchu pokožky, Gelová maska s buňkami ze stonku růží pro biologickou opravu a pak extrémně detoxikační a zvláčnující gelová okurková maska


Nemohla jsem si vybrat jakou a naštěstí mají exkluzivní balení miniatur všech tří v rámci jedno packu a tak si nejlépe za lepší cenu (dobře, ten 15 ml kalíšek i tak vyjde na dvě stovky) můžete vybrat tu, která vám sedí a chcete jí v plném balení. Upřímně, já mám pocit, že i tohle mám snad po zbytek roku, jelikož těch gelových dáte stejně jako krému v tenké vrstvě a vůbec o ní nevíte, za 10 minut spláchnete a je to. Větší recenzi po vyzkoušení jistě podám :-).


Teď jen trochu vsuvkou doplním haul o miniaturu Batiste a hydratačního krému Sephora na cesty. Obojí vyzkoušeno, obojí stojí za to a bude sedět snad každému. Ale hlavně jsem si opět objednala beauty blender od Real Techniques


Originální houbičce stále odolávám, jelikož tato funguje skvěle a sedí mi i více tvarem, protože má tu zkosenou část, díky které se skvěle dostanete k obočí a kolem nosu. Nejlevněji dle mého vyjde na lookfantastic.com, což je eshop v UK, kde máte free shipping a stálou slevu 15 procent a dostanete se tak na cenu pod dvě stovky.

Pak jsem okoukla i další e-shopy a prvním byl Milanicosmetics.eu, protože jsem nutně potřebovala druhou matnou rtěnku v odstínu 74 Matte Darling, jelikož už u té první jsem za měsíc skoro v půlce, jak moc jsem si jí oblíbila.

Kvůli čemu jsem ale tento nákup uskutečnila byla zapečená tvářenka v odstínu 05 Luminoso, protože na léto si neumím představit lepší odstín a na Interbeauty ho již neměli.
No, jen se podívejte...navíc to balení :-)


Dalším eshop, který jsem zkusila poprvé je normazlin.cz a to jen proto, že jsem nutně potřebovala demi wispies řasy a na veletrhu taktéž už nebyly dostupné. Přihodila jsem i jedny Adore lashes s názvem Mia. Vše od Ardell
Tenhle obchod mě bavil pro sortiment, takže jsem si řekla, že když tu prodávají propriety, jako lepíky pod řasy a kartáček na barvení řas doma, tak to prostě zkusím. Obočí si sama dobarvuji už dva roky, tak snad tohle zmáknu taky :-) A k bazénu bude vystaráno :-)


Na své vlasy jsem si opět koupila přeliv od Syoss, který se objevil v posledních spotřebovancích a asi to bude má stálice :-). A konečně v sortimentu DM je i limitovaná edice Batiste suchého šamponu Marrakech
Zatím jsem ho nezkoušela, ale ta vůně je velmi příjemná. Snad mi na vlasech neudělá žádný bílý povlak, protože dosud jsem si kupovala jen ten na tmavé vlasy. 

A i já jsem nakonec neodolala a v akci na Alza.cz jsem sáhla po Tangle Teezer, ačkoliv mám jeho kopii od Ebelin. Ale ta je taková tvrdá a tuhá a uplně mi nesedí. Tak jsme si řekla, že proč to nezkusit a jsem příjemně překvapená, jak velký je to rozdíl. Na mokré vlasy je opravdu nepřekonatelný, ani mi tolik vlasů při rozčesávání nevytahá. Vlastně jsem od té doby na ten DM kartáč nesáhla.
Atomizér od Travalo už je taky taková moje klasika. Většinou, pokud mám parfém, kde nejde odstranit vršek a je nutné parfém rovnou nastříkat do atomizéru, pak preferuji Sephora atomizér, ale jinak ty od Travalo mi nikdy nevytekly a vydrží roky.
Zvolila jsem tentokrát levnější variantu POD, která je průhledná, z pevného plastu a má jen různou barvu víčka.
Objemově se do něj vejde 5ml a má jemný rozptyl, který vystačí na 65 střiků. Já prakticky dělám to, že ho každý víkend naplním a tahám ho v kabelce, protože jsem zvyklá se během dne vůní přestříkávat a mám to přesně na týden.



No a hurá, přejděme na dekorativku, se kterou jsem to na můj vkus až tak nepřeháněla.

Tento nákup proběhl v DM jen proto, že celý stojan Astor byl ve výprodeji s 50% slevou a to je bohužel něco, na co já slyším.
Vybrala jsem si matující makeup Matitude s SPF 22, v odstínu 101 Rose Ivory protože takovéto makeupy na léto preferuji, ale zatím je na mě stále tmavší.
Linky ve fixu Perfect Stay jsem bohužel nevyzkoušela na místě, pač chyběl tester, ale už teď můžu říct, že stojí za houby. Nekreslí, není to černočerná a ač je fix  ve zkoseném tvaru, tak se s tím tenká linka prostě udělat nedá, natož ocásek. 
Z čeho mám ale obrovskou radost je matný "chubby stick" v odstínu 023 Vivid Divine, protože jsem ho dlouho nikde nemohla sehnat a tady na mě čekal poslední kousek. Je to zářivě matná tmavě růžová barva. Prostě oooooch. A výdrž je taky slušná!
Co se týče druhé rtěnky , tak ta je z nové kolekce Perfect Stay Fabulous v odstínu 403 Feeling Feline, kterou ještě nemám ozkoušenou, ale vybrala jsem si jí, protože žádný podobný odstín nemám a bude perfektně ladit k mým novým neonkovým šatům na léto :-).


Miluju červeně nalakované nehty, takže jsem sáhla i po setu těch nových dvoufázových gelových laků od Rimmel, abych je i porovnala s touto variantou od Sally Hansen, a zvolila odstín 041 Darling Dahlia. Zatím sem ho zkoušela jednou a bohužel se mi vytvořily bublinky na povrchu, ale to je moje chyba - nespěchat a nelakovat to rychle za sebou, že :-)..
Ale výdrž je rozhodně lepší než od SH, to je jasné už teď. Alespoň na mých nechtech.


Nebojte, už budeme finishovat. Za skvělou cenu mají nyní v Sephoře set od Too Faced, alias jejich top produkty a musím říct, že jsem to kvitovala, protože řasenku Better than Sex chci zkusis už dlouho a jen tato malá verze (4,8 ml) stojí polovinu ceny tohoto balíku.
V balení pak najdete po 5 ml primer Hangover a Shadow Insurance bázi pod očí stíny. Obojího se dává málo a myslím, že tak na měsíc vydrží, ale já stejně většinou veškeré menší verze používám, když kamkoliv cestuju.
Dále 2,5 gramová miniatura bronzeru Chocolate Soleil v odstínu Medium/Deep, což je čtvrtinová velikost oproti klasickému balení. Doma ho mám ve velkém ve světlé verzi, ale už teď je na mě málo výrazný, protože přeci jenom už jsem opálenější, takže jsem ráda, že ho mám doma přesně na ty dva tři tmavé měsíce :-)
Melted tekutá rtěnka mě moc nelákala, nikdy jsem si ji neodnesla, ale alespoň nyní mám možnost ji vyzkoušet, jestli by mi vyhovovala. Odstín Chihuahua, balení opět 5ml.
Měla jsem za to, že bude do fialova, ale je to spíše teplejší hnědý lesklý odstín, ale příjemný.
Musím říct, že bych tento set opravdu považovala jako set MUST HAVE od Too Faced na léto. Odstínem a i typem produktů.
Za mě, rozhodně stojí za nákup v poměru ceny a velikosti produktů a výkonu.
DOPORUČUJI.


No a konečně jsem u posledních dvou produktů a na ty jsem moc pyšná...protože to jsou..světe div se...moje první produkty z MACu. Nevím proč, nikdy se mi do tohoto obchodu na Novém Smíchově nechtělo, ale prostě jsem si umanula, že si z Wish Listu odškrtnu rtěnku z Macu. Měla jsem představu o perfektním nude odstínu pro mě. A nakonec to byl skvělý zážitek. Slečna se mi hned věnovala, vyzkoušeli jsme několik odstínů, a u všeho probíhala důkladná dezinfekce.


Evidentně už měla odstíny v oku, protože volba padla nakonec na její první a sebejistý výběr a tou je Modesty. Nádherný odstín, který na fotce vypadá trochu jinak, ale jistě se dají vygooglit lepší swatche. Ve skutečnosti je více studenější a sedí mi jak ulitý.
Finish jsem chtěla Cremesheen a musím uznat, že na to, že je příjemná na rtech, tak pár hodin mi vydrží. 
Nejsem si jistá, jestli ze mě začne být MAC šílenec, ale tenhle nákup se povedl.
U pokladny jsem jen přihodila menší verzi FIX + za nekřesťanské peníze, ale vyzkoušeno zatím 2x a ono to snad skutečně funguje. 

Každopádně, blíží se teplé dny a ty prověří všechno výše uvedené skutečně pořádně, tak uvidíte pak v recenzích :-)
Rozhodla jsem se je vydávat častěji, ať máte průběžný update.

Tak, snad jste přežili tu neuvěřitelnou délku článku, ale prostě se to nějak sešlo....

Pokud chcete, abych dávala ceny produktů pod článek, tak mi dejte prosím vědět v komentářích, abych věděla, jestli Vás tato část hodně zajímá, nebo vám stačí informace, kde produkty sehnat.
Děkuji :-)

Tak zase příště!!!















Komentáře

  1. Ah, samé krásné věci! Navnadila jsi mě na peeling ze Sephory. Peelingy miluji, strašně ráda je používám a nakupuji, takže tento bych moc ráda zařadila do sbírky. Pak mě hrozně láká cokoli od Milani a MACu. Pokukuji minimálně po rtěnkách, které bych chtěla vyzkoušet asi nejvíc. A ten set od Too Faced? Ten potřebujuu!
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. Jako ten peeling voní fakt božsky, ale ještě jsem ho nezkoušela. A ohledně Milani - rtěnka je za mě lepší než Nars a ta tvářenka...to je prostě na léto MUST HAVE..dodá to takový šťavnatý lesk..fakt jsem nikde nic podobného neviděla a to mám paletku od UD. A Milani je levná a ani poštovné nebylo nijak hrozné.... A ten set od Too Faced by měli mít všichni a povinně, protože zdá se to jako malé, ale sama vím, jak dlouho takové věci spotřebovávám a je to fakt výbava na léto akorát (teda asi až na primer).

    OdpovědětVymazat
  3. ja tie peelingy Dermacol tak všade hľadám, a neúspešne :/ inak o suchý šampón si možeš zasúťažiť aj u mňa v giveaway :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nas jsou bez problemu k dostani jen v drogeriich DM, bohuzel netusim, jak je to na Slovensku :-(

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky