Spotřebované produkty #4

Krásné pondělí milé čtenářky,

tak se opět dostávám k dalším recenzím v rámci spotřebovaných produktů. Snažím se, jak jen to jde postupně vypotřebovávat své zásoby a nahrazovat je novinkami a nějak to nasbírávám rychleji a pokaždé, když se podívám do tašky, kam je střádám, tak se až sama podivuju, kde se to vzalo :-).



Doufám, že najdete nějaké tipy na to, co nového si pořídit :-)

Vlasové produkty





Dlouhá léta jsem kvůli výdrži kupovala pouze barvy na vlasy, ale přeliv od Syoss mě zaujal a tak jsem po něm sáhla. Skvěle se nanáší, přiložený balzám s mými vlasy udělal podobný zázrak, co kůra od kadeřnice a krytí je stejné jako u barvy. Můžu ho jen doporučit. Jeho plus oproti přelivům od Pallete je v tom, že se barva nijak "brutálně" nevymívá. Nyní jsou to 4 týdny od použití a nemám potřebu barvu obnovit a ani jsem už od 2. použití neměla nijak barevnou vodu ani ručník od sušení vlasů. Odstín tmavá čokoláda je krásně studený a nejde nijak do zrz ani po cca 15 umytích. Určitě do něj půjdu znovu. Co se týče aplikace, jde o klasický krém, tudíž na dlouhé vlasy jsou třeba 2 balení, ale i tak se to vyplatí.

Šampon Toni&Gyu na zničené vlasy je asi zatím to nejlepší od této značky. Vlasy skvěle umyje a zároveň vyživí. Pokud porovnám s klasickýma drogérkovýma značkama, rozhodně se jeho nákup vyplatí. Při mytí obden vydrží cca 2 měsíce.
To samé se dá říct o ochraně proti teplu na vlasy od stejné značky. Už cca rok nepoužívám nic jiného a v zásobě mám další lahvičky. Aplikuji ho hlavně při žehlení vlasů a opravdu vlasy udrží rovné i dva dny a opravdu výrazně mi pomohl od toho, aby mi tento způsob úpravy vlasů ničil vlasy.
Obojí je ve vyšší cenové relaci, ale poměrně často je na značku Tony&Guy sleva až 40 % v drogerii DM.
Gliss Kur balzám Ultimate Repair jsem dostala dárkem a funkci kondicionéru - tj. vyhlazení vlasu a snadnější rozčesávání - splňuje. Vlastně proti němu nic nemám, ale nenašla jsem v něm jiný benefit, pro který bych si ho koupila znovu.
Phytokératine Extéme je bezoplachová péče v balení s pumpičkou a s konzistencí mléka, kterou jsem dostala v rámci Lookfantastic beauty boxu v září minulého roku, ale už jde do koše, protože jeho datum spotřeby od otevření je 6 měsíců a jak je vidno, ani jsem tento produkt nespotřebovala. Na to, že jde v zahraničí o poměrně vyhlášenou značku a recenze jsou poměrně lichotivé, tak my dva jsme si prostě nesedli. Zkoušela jsem toto mlíčko aplikovat do mokrých i skoro suchých vlasů a prostě se nic nestalo. Měla jsem naopak lepivý pocit a k žádné výživě ani jinému efektu prostě nedošlo. Rozhodně nedoporučuju.
Co naopak je moji stálicí, ač jí střídám i s jínýma značkama, tak je Biosilk olej do vlasů. V Douglasu se dá koupit i tato malá 15 ml verze do stokoruny, ale mám ho od minulého léta a až nyní jsem ho dodělala - tak málo ho stačí. Je to příjemný olej, kterého stačí málo do konečků a opravdu funguje. Je skvělý i na žehlení, vlasy příjemně provoní a ochrání před zničením a na přesušené konečky je to hotový balzám. Jen prosím - opatrně s množstvím :-)

Dekorativka


Na řasenku SuperSHOCK od Avonu jsem se těšila, říkala jsem si, že pokud si ji tolik youtuberek chválí, bude mi sedět. Ale bohužel. Po prvním ozkoušení a 5ti vrstvách jsem si říkala, že takové tenké muří nožičky snad nemám ani nenalíčené, ale prostě maskara uvnitř byla tak mokrá, že se nedala vrstvit, nenatočila, obtiskávala se a objem žádný, pouze se dostavil efekt prodloužení. Pak jsem jí dala šanci asi po dvou měsících a tím, že byla už vyschlejší, tak bylo lepší, ale nikdy během své životnosti mi nevyhovovala a pro mě prostě je a bude propadákem. Pro ty z vás, které ale hledáte nenápadnou řasenku, která bude zcela přirozená, to ale může být opravdu dobrý tip.
Řasenku Sumptuous od Estée Lauder jsem měla v miniatuře a bohužel když se na ní dostalo asi po půl roce, tak buď byla vyschlá, nebo je její konzistence tak suchá, že je pro mě nepoužitelná. Kartáček je konický a poměrně klasický, takže by mi mohla vyhovovat, ale ráda bych, pokud byste názor na ní, pokud jste jí ozkoušeli, přidali dolu do komentářů.
Linky ve fixu L'Oréal So Couture jsou prostě za mě nejlepší. Dokud nevyschne a to je u mě cca 3 měsíce skoro denního použití, tak se s hrotem nic nestane, je tenký, přesný a měkký, takže víčko nijak nedráždí. Za mě linky, které nahradily ty gelové, alespoň u mě.
L'Oréal Infallible 24H-Matte je makeup, který je na smíšenou až mastnou pleť podle mě svatým grálem nejen v drogérkové sféře. Nyní mám už 3. balení, stále se držím odstínu 11 Vanilla, který má neutrální podtón a je prostě boží. Pokud ho nanášíte beauty blenderem, vytvoří neskutečný finish a zmatňuje skutečně nejlépe ze všech jím podobných makeupů, které jsem dosud vyzkoušela. A ta výdrž...Prostě neuvěřitelné, že to není makeup za litr, ale za pár stovek.
NYC Smooth Skin pudr je skutečně jemně mletý a skvěle fixuje, ale upřímně jsem se těšila, až ho dopotřebuji už jen kvůli tomu, jak neskutečně moc práší. Pokud toto přežijete, tak pro efekt, který dělá na pleti ho doporučit můžu.
Dalším vypotřebovancem je produkt, díky kterému jsem přišla na vášeň na červené rtěnky a tím je Maybelline Colorsensational Shine Gloss v odstínu 550 Gleaming Grenadine. Je to příjemný nelepivý barvený lesk, který má velmi nositelnou červenou barvu a hodí se snad pro všechny. Bohužel jsem tento odstín už X měsíců neviděla a jiný odstín mě nezaujal. Každopádně tyto lesky jsou na léto boží,  protože nevysušují a dá se pořád dokola přetírat bez nehezkého efektu, takže určitě s nimi nesáhnete vedle.
Rimmel rtěnka z kolekce Lasting Finish v odstínu Asia byla snad má druhá rtěnka, kterou jsem si kdy koupila a mám ji už asi rok i v druhém balení. Je to nositelný odstín v barvě čajové růže, takže taková výraznější Nude a sáhnu po ní vždy, když nevím co by :-) Vydrží několik hodin a vytrácí se ze rtů velmi nenápadně. Co se týče efektu, je spíše sametový, příjemný na rtech.


Produkty na tělo



V této kategorii se možná budu opakovat, ale Balea intenzivní krém na nohy s mandlovým olejem je prostě za mě to nejlepší, co jsem dosud vyzkoušela a stojí doslova pár korun. Tohle bylo mé snad 3. balení.
Pemzu Balea si take kupuju pořád dokola. Za mě je stokrát lepší než daleko dražší špachtličky na nohy od renomovaných značek a paty máte jak miminko po minutové proceduře. Rozhodně stojí za to dát tu dvacku a vyzkoušet jí.
Chilly intima je také mojí stálicí co se týče intimní hygieny. Nyní zkouším po letech jinou značku a vím, že se k Chilly opět vrátím. Líbí se mi i pumpičkové balení, a také to, že opravdu produktu stačí neuvěřiteně málo. Při denním použití mám toto 200 ml balení minimálně na půl roku. Pokud nemáte rády parfemace, takto je skutečně velmi jemná a nevtíravá. Obsahuje Aloe a Hamamelis, tudíž opravdu nic výrazného.
Orientální sprchový olej Yves Rocher je prostě úžasný, pokud se chcete jen vysprchovat a nechcete se natírat pak krémem. Tento je poměrně sladký, cítím z něj med a arganový olej, který je hlavní složkou. Na těle se změní v takovou mléčnou konzistenci, ale logicky nepění. Cena těchto olejů je vyšší, ale vydrží opět velmi dlouho, tudíž poměr cena/výkon je v tomto případě opravdu skvělý. A musím říct, že ač jsem zkoušela oleje i od luxusnějších značek, byly více vodovější a tohle je opravdu nejlepší a nejhutnější z nich. Takže až na sladkou a těžší vůni má rozhodně pro mě jen samé výhody.
Rozhodla jsem se zařadit i vzoreček tělového mléka od Oligodermie Paris. Bohužel byl jen na jedno vyzkoušení, tudíž těžko odhadovat, jaký je, ale byl velmi příjemný a skvěle se nanášel. Pokud na něj narazím, ráda ho vyzkouším v plném balení, ale na recenzi to nyní není.

Pleťová kosmetika

Než začnu s recenzema na pár spotřebovaných produktů, chtěla bych zhodnotit i to, co k péči o pleť patří a to jsou tamponky, které nyní zkouším stále nové a přijít na chuť i jiným, což se daří, ale ty budou až v příštím díle. 




Sephora tamponky jsou klasika, která není vůbec drahá. Mají vždy akci 2 balení po 70 ks za 51,- Kč a jsou skutečně ty nejlepší z řady malých, respektive klasických velikostí.
Pokud ale hledáte levnější variantu, tak jsem objevila Tesco bavlněné tamponky, které jsou balené po 120 ks a stojí určitě pod dvacku. Jsou sice tenké, ale voda se v nich udrží a zároveň jsou jemné. Vůbec by mi nevadilo si je koupit znovu, až dopotřebuji zásobu sephoráckých.
Každopádně jsem přišla na chuť těm ve větších velikostech a které mi dosud vyhovovaly nejvíce byly Ebelin z drogérie DM. Balení je po 40 ks a stojí cca 24,- Kč, tudíž vyjdou podobně jako ty z Lidlu. Mají trochu tendenci při vyndavání se rozdvojit, ale při práci s nimi už ne. Jsou příjemné, 100 % bavlněné a z jedné strany jsou zcela hladké a na druhé trochu zvrásněné, což na první odlíčení micelárkou funguje lépe.

A teď už tedy přejděme na tu péči...


 Dopotřebovala jsem micelární vody Yves Rocher. Jejich recenzi už jsem na blogu dělala, takže se více nyní vyjadřovat nebudu, abych se neopakovala, ale je pravdou, že pokud nejsou v akci, tak v poměru ceny bych do nich už asi neinvestovala. Jsou na trhu lepší.
Dalším spotřebovancem je oční gel od Bylinné lékárny  s aloe vera a světlíkem lékařským. Jde o gel, který pokud necháte v lednici, tak perfektně funguje na rychlé zmizení ranního otoku očí. Nijak nedráždí a je velmi příjemný a rychle se vstřebá. Je to má dlouhodobá stálice. Najdete v lékárnách a stojí pár desítek korun. Rozhodně můžu doporučit.
Po roce jsem spotřebovala i svůj oblíbený balzám na rty od Manufaktury s bambuckým máslem a avokádovým olejem. Podobně jako Carmex na rtech lehce pálí, ale umí udělat zázraky a navíc není ani tolik hutný. Ale za mě je Carmex lepší, tudíž pokud bych si měla vybrat, volím ten.
Biotherm Blue Therapy Accelerated je reparační hedvábný krém proti stárnutí. Měla jsem ho jen v 10 ml vzorečku, ale za ty 3 týdny používání nenadchl, neurazil..vlastně mě vůbec nenalákal ani na značku Biotherm jako takovou.
Od Oligodermie Paris jsem vyzkoušela masku na citlivou pleť a ta byla výborná. Hodně mi připomínala modrou hydratační masku od Clarins a pokud potřebujete zklidnit pleť a výrazně ji zhydratovat, tohle zabere na první dobrou.
A teď přejděme na séra. Přes zimu mojí večerní stálicí bylo sérum od Estée Lauder Advanced Night Repair, který jsem měla v menších vzorečcích a je to jemné, gelovité a tekuté sérum, které se okamžitě vstřebá a je neuvěřitelně příjemné. Neřeší žádný konkrétní neduh, ale rozhodně vypomůže krému být ještě účinnějším. Uvažuji o velkém balení, ale až po tom, co ještě vyzkouším další, které uvidíte v nákupech za květen.
Ale pak tu máme sérum, které rozhodně koupím znovu, nejspíše opět na chladnější část roku a to je Clarins Mission Perfection Sérum. Uvažuji o samostatné recenzi, jak moc mě tohle dostalo. Plné balení se pohybuje v Sephorách kolem 1700,- Kč za 30 ml, ale stačí ho neskutečně málo a vydrželo mi skoro půl roku. Pravda, na ráno i večer jsem ho používala jen první měsíc a pak spíše na ráno pro jeho rozjasňující a sjednocující efekt, ale důvod, proč jsem si ho pořídila byly první pigmentové skvrnky po létě. A za celou zimu a jaro se je sice s tímto sérem nepodařilo vyzmizíkovat, což dle mého ani nejde, ale výrazně je zredukovat. A vůbec, má odlíčená pleť prostě byla po cca 2 měsících používání viditelně hezčí a sjednocenější barevně. Tudíž, za mě TOP spotřebovanec tohoto dílu a tím pádem - to nejlepší na konec :-)

Přeju vám krásný start do nového týdne a příště se těšte na nákupní kosmetický haul, jelikož bude zas nabitý :-)









Komentáře

Oblíbené příspěvky