My haircare routine aneb Moje vlasová rutina | Podzim 2015

Šampon AUSSIE MIRACLE SHINE SHAMPOO


Veškerá vlasová kosmetika od AUSSIE je moje velmi oblíbená. Prakticky už rok nic jiného nepoužívám a když už jsem zkusila něco jiného, zas jsem se k ní rychle vrátila s tím, že střídám různé, pro mé vlasy vhodné řady. A musím říct, že tato SHINE je bezkonkurečně pro mé delší sušší vlasy nejlepší. Má lehce ovocnou vůni, pro někoho možná až přeslazenou, ale z vlasů pak nijak výrazně cítit není. Skvělý je i dávkovač nahoře, kde vycvaknete zobáček a šampon přesně nadávkujete. Musím uznat, že ho není třeba moc a mě vydrží cca na 2 měsíce a to si vlasy myji obden.
Ceny za 300 ml produktu se pohybují mezi 119,- a 139,- Kč a naprosto dle mého odpovídá kvalitě. 

Kondicionér/3. minutová maska AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE



Tak takhle maska, ale dle mého spíš silnější kondicionér fakt vydrží hodně dlouho. V současné době vlastním ještě jednu z předchozí řady, ale ten již spíše dopoužívávám. FRIZZ REMEDY byla řada na sušší vlasy, bránící jejich krepatění, což zrovna v létě se mě děje pořád. Obsahuje Aloe Vera a Australský jojobový olej a zcela upřímně...ano, vyhlazuje, vlasy jsou jemnější, ale ten účel, dle kterého se jmenuje, nesplňoval. Ale i tak, je stokrát lepší než jiné produkty z drogerie, slibující stejný účinek. SHINE je nyní maska, doplňující můj aktuální šampon a spojení těchto dvou produktů je jednoznačně pecka. Obsahuje extrakt z ženšenu a perlový prášek. Určitě se k tomuhle kombu opět vrátím i poté, co šampon i masku spotřebuji. Fakt se vlasy lesknou, jsou hladké a nekrepatí se :-) 
Jedinou připomínku mám k obalu. Je bytelný krásně drží na "víčku", ale ...to je ten problém...lahvička nestojí na víčku, ale produkt vytlačíte přes silikonovou uzávěru, která je uprostřed plastové zátky. V domácnosti to není problém, ale bohužel se s tím nedá cestovat. Stačí trochu stlačit a masku budete mít v kufru..
Cena za 250 ml produkt se pohybuje mezi 149,- a 179,- Kč.

Maska AVON Advance Techniques 360 nourishment s arganovým olejem z Maroka


Maska, která je určena na všechny typy vlasů slibující hedvábně lesklé a zářivé vlasy. 
Co k tomu říct, za mě ne. Po Aussie je to fakt slabota. Sice ji používám na konečky, protože potřebují extra výživu, ale k tomuto účelu mám oblíbenější jiné produkty.
Pokud máte vlasy normální, nebo jemné, bude to dostačující, ale na náročné vlasy, jako mám já, je to opravdu slabý odvar.
Plus má tento produkt za vůni, která je skutečně příjemná a poměr cena/výkon, jelikož se dá sehnat v akcích skutečně za pár korun a konzistenci, která je skutečně hutná a po vlasech tudíž nestéká.

Maska PANTENE PRO-V Intensive Moisture Masque



Tuhle masku na vlasy jsem si kupovala, ani nevím proč a jak. Ani jsem od ní moc neočekávala, spíš jsem hledala něco namísto té Avoňácké. A jsem z ní přijemně překvapená. Úžasně voní, delá svojí práci a za ty peníze, které se pohybují kolem stokoruny, rozhodně stojí za vyzkoušení. Moje konečky (rozumějte spodní třetinu vlasů v délkách), rozhodně vyživí tak, že se netřepí a nemají tendenci být suché.
Jediné její mínus je trochu konzistence, která není zas až tak hutná a má tendenci stékat, ale na těch mých konečkách se ty dvě minutky udrží :-) 
A teď velké plus, které mi chybí i u dražších značek je obal. Víčko se odklápí a nešroubuje, což jeho použití výrazně zjednodušuje.

Maska TONI&GUY Reconstuction Mask



Co na tohodle mého miláčka říct...je to prostě boží věc, něco, co mé vlasy spasí a vypadají nejlépe, co jsem kdy zažila. Vzhledem k ceně, která je většinou lehce přes 300 Kč, ji nepoužívám pokaždé, na to si vystačím s Panthene Pro-V, ale tak jednou tydne si po umytí vlasů dám masku tak na 20-30 minut. Věřte mi, je to zázrak. Tak hebké, poddajné a jak já říkám "házavé" vlasy jsem po ničem nikdy neměla. 
Konzistence je skvělá, hutná a parfemace jak z kadeřnického salonu :-) Pokud stojíte o speciální recenzi, tak piště do komentářů. Každopádně, jestli stojíte o zázrak v kelímku, stačí zaběhnout do DM nebo Douglasu.




Komentáře

Oblíbené příspěvky