RECENZE | L'Oréal Paris Volume Million Lashes Extra Black





Dnes Vám představím řasenku, kterou jsem si nadšeně kupovala na základě skvělých hodnocení a recenzí. A jak obstála s mými sice delšími, ale rovnými a jemnými řasami?

L'oreal nabízí dvě varianty této řasenky, a jako milovnice opravdu černo černých řas jsem zvolila tu "extra black".




Za cenu 219,- Kč, za kterou jsem jí kupovala na parfums.cz, je objem řasenky celkem standardních 9 ml. Gumový kartáček má pravidelné úzké štětiny, je poměrně velký, ale pořád se s ním dá velmi dobře pracovat a je lehce ke špičce kónického tvaru. Dle mě ideál.
Po prvním použití jsem zjistila, že její konzistence je poměrně mokrá, tudíž nijak nenatočí, bohužel. A zahušťující efekt se také nedostavil...spíše vhodné na takový ten nude přirozený look.
Dala jsem jí tedy na chvíli k ledu a používala jen, když mi nešlo o žádné pořádné líčení.
Zhruba po měsíci se mnou vyrazila na dovolenou, kde jsem jí podstivě testovala.
Konzistence již zhoustla, takže maskara jako taková byla ideální. Řasy se zvýraznily dle mých představ a fungovala skvěle. Na to, jaké vedro panovalo, se ani nerozmazávala a vydržela na svém místě. Kartáček skutečně nabral jen tolik produktu, kolik bylo třeba. V této době by se možná i stala mým favoritem, neobjevit nového řasenkového miláčka :-)
Po dalším měsíci funguje následovně dle fotek. 

První vrstva je velmi přirozená, nezahustí, ale obalí krásně každou řasu na černý úhel. 



Pokud chcete více "volume" a přidáte druhou, na řasy se nachytají i drobné chloupky v maskaře, které je nastaví na délku, ale jelikož již rychle schne a řasy jsou po další aplikaci více slepené a těžknou, tudíž se ztrácí část efektu natočených řas.



Vzhledem k většímu kartáčku a dlouhým štětinám se hůře dostává ke spodním řasám. Tam bych volila něco jiného.

Plusy: poměr cena/výkon, skvěle se odličuje, skutečně uhlově černá barva, kartáček, dostupnost
Mínusy: použitelná životnost řasenky je maximálně 3 měsíce, rychle zasychá, což je při potřeby aplikace více vrstev kontraproduktivní, jelikož poté slepuje a je kartáček není schopen řasy opětovně "pročesat"

Moje resumé: Rozhodně je to řasenka, která stojí za nákup a vyzkoušení. Bude vyhovovat většině, kromě majitelek krátkých řas.

Já osobně se k ní ale nevrátím, jelikož na mé řasy jiné fungují daleko lépe. Ale o tom jindy... Zatím se rozmýšlím, která z mých tří, které používám, je skutečně ten univerzální TOP :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky