My hand care routine aneb mé oblíbené krémy na ruce

Patřím mezi ty, které se neobejdou bez všemožných krémů na ruce, už jen proto, že k hezkým rukám nepatří jen mít krásnou čerstvou manikůru, ale dle mého bez krásné a vláčné pokožky na nich to prostě není ono...Přiznám se, že nemít ho v práci na stole, nebo doma na očích, musím se k jeho používání tak trochu dokopat, ale na druhou stranu, blíží se zima a v tomto období je to skoro nutnost. Zrovna u krémů na ruce moc netestuju nové a nové produkty, jelikož si tolik nezakládám na vůni či obalu, ale na prosté funkčnosti. A jaké jsou tedy moji oblíbenci?

YVES ROCHER Beauté des Mains



Klasika, kterou používám už několik let. Je to tzv. 2 v 1, tzn. vyživuje jak ruce, tak i nehty. Jak je jistě známo, Yves Rocher je čistě přírodní kosmetika a v tomto krému je výtažek z bio arniky, růže a dále obal udává olej z řepky olejky a 100% přírodní glyceryn.


Jak je vidno na obrázku, má lehce gelovější konzistenci a je tekutý. Poměrně rychle se vsákne a má takovou, řekněme přírodní vůni, kde je hlavně cítit Arnika. Není to nic extra výživného, ale na takovéto, když jste navyklí sáhnout po něčem na ruce, ideální. Navíc je ho 75 ml a tu stokorunu mi určitě pár měsíců vydrží. Ale jak jsem asi naznačila, pokud máte suché ruce, nebo potřebujete řešit už těžce namáhanou pokožku, chce to následující kalibr :-)

NIVEA Repair & Care




Kupovala jsem si ho minulý rok a letos znovu a opět jsem nadšená. Tohle je totiž hotový balzám na jakkoliv suchou kůži, uplně ji vyhladí, je uplně hebká, ale okamžitě.
Vsákne se do pár vteřin a je skoro neparfemovaná. Ale jestli něco funguje a budu se k tomu produktu stále dokola vracet v zimním období, kdy mám vůbec tendenci vše pořád nějak vyživovat, tak je to tahle Nivea. Je jí 50 ml, má jakoby tuhou konzistenci, ale jakmile ji roztíráte, jen vidíte, jak se vpíjí do kůže a vytvoří na ní sametovou vrstvičku. Cena se pohybuje kolem 90,- Kč, ale dá se v akcích sehnat pohodlně i za polovinu.


Tělové máslo ALVERDE s makadamiovým ořechem


Původně jsem si ho koupila jen tak na vyzkoušení, jelikož těchto 50 ml másla měli v nějaké DM akci za asi 32,- Kč...Ale zjistila jsem, že mi skvěle vyhovuje právě na ruce. Jelikož má nepraktický šroubovací obal a klasický kalíšek - do kabelky zcela nevhodné balení, mám ho permanentně v práci na stole - přeci jen si říkám, že je to dost univerzální produkt :-)
Za mě zatím skvělé hodnocení, jak funkčnost, tak vůně je fantastická. Ano, není to krém na ruce, ale já ho tak prostě používám, protože....proč ne :-)

Komentáře

  1. Ja mám veľmi rada krém od Balei s makadamiovými orechmi, ktorý je zároveň aj maskou na ruky, momentálne používam aj olivový variant Balea. A nedávno som objavila malinový krém od Neutrogeny a ten je teda jedničkou v starostlivosti o ruky.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad Neutrogenou dlouho uvažuju také..tak možná se po něm příště poohlídnu. Ale zatím si ten výše uvedený od Nivei nemůžu vynachválit..ikdyž ta spotřeba je velká. Díky za tip Bianko!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky