Vítejte! aneb jak jsem se rozhodla založit si blog

Vítejte na mém blogu :-)

Začalo to někdy v roce 2011 objevením beautu video blogů na Youtube a pak už se to se mnou vezlo - večery trávené nad tutorialy, které jsem se snažila hned druhý den napodobit, objevování dalších a dalších blogerek a rostoucí sloupeček odebíraných kanálů.
Později se přidaly kromě těch zahraničních blogerek i kvalitní české a já objevila kouzlo kosmetiky, líčidel a další pro nás nezbytných maličkostí.
Ne, že bych to do té doby neznala, už od puberty jsem se denně líčila a díky své pleti, o kterou bylo třeba se starat, jsem znala pojem "péče o pleť" snad ještě dříve...ale najednou z té rutiny byla radost, koníček a fajn chvíle strávené sama pro sebe.
Je ze mě teď takový ten závislák, který neprojde kolem drogerie či parfumerie, aniž by tam aspoň nenakoukl a v 99% případů alespoň nějaký sebemenší úlovek neodnesl.
A teď, proč jsem začala uvažovat, že si ve svém věku, kdy třicítka už pomalu zvoní na poplach, založím blog?
Hlavním důvodem je, že kolem sebe nemám žádného nadšence, alias kosmetického magora, jako já, se kterým bych tu radost z úlovku a objevů mohla sdílet...tak proč ne vám všem :-)
A tím vedlejším je fakt, že jsem sysel, co toho nakupuje víc, než spotřebovává a tudíž, abych pro vás udělala co nejlepší zpětnou vazbu na produkty, budu je muset pravidelně a důsledně používat..ano, je to takový bič na mě samotnou :-)
Ale je pravda, že sama jako konzument blogosféry jsem jich neobjevila moc, které by byly pro mojí věkovou kategorii, která přeci jen řeší uplně jiné problémy a něco jako bláznivé neonové líčení jí nic neřekne.
Svůj blog bych ráda věnovala hlavně recenzím (ať už pozitivním, nebo negativním), novinkám, které jsem objevila a samozřejmě je možné, že sem tam zabředneme i do jiných vod či tagů v psané formě, pokud mě něco zaujme.

Takže, doufám, že vás můj blog bude bavit a najde si své čtenáře, ať můžu svojí kosmetickou mánii s někým nadšeně sdílet :-)



Komentáře

Oblíbené příspěvky