RECENZE | Dvousložkové odličovače očí

Po laserové operaci očí jsem citlivější na to, že si oči snažím nemnout a nijak nedráždit a prakticky ničím jiným, než dvousložkovými olejovými odličovači, už oční makeup nestírám. Nezastávám názor, že slouží jen pro odlíčení voděodolného makeupu a řasenek, ale jednoduše olejová báze rychleji odličuje a jemnou kůži nevysušuje, proto je upřednostňuji. Za poslední půlrok jsem jich vyzkoušela více a tady je mé hodnocení.

1. GREEN LINE Clear Active 


Za mě to nejlepší, co se dá v české drogerii sehnat. Odličuje absolutně bezproblémově a rychle i voděodolnou řasenku. Stojí okolo 70,- Kč a je ho 125 ml.
Obsahuje výtažek z mandlí a ginka. Po protřepání se obě složky spojí na cca 10 vteřin, což znamená, že na odličovací tamponek si nalejete skutečně směs oleje a vody, dostatečnou pro perfektní odlíčení.
Koupila jsem si i dva produkty níže, pro porovnání, ale tenhle produkt se mi zdá neporazitelný. A za tu cenu? Jděte rozhodně do něj...

2. NIVEA


Za 125 ml produktu dáte cca stovku. Poměr cena/výkon už je trochu slabší. Ano, odlíčí bez problémů, ale už déle dřete víčko. Údajně odlíčí i extra voděodolnou řasenku a chrání řasy - vidíte, skoro celé balení je vypotřebované a nic z toho jsem nevypozorovala. S voděodolným líčením už měl trochu problém. Velké mínus vidím v tom, že dvě složky produktu se nikdy dokonale nepropojily, takže na tamponku někdy bylo víc oleje, někdy víc vody. Takže můj verdikt je ten, že na běžné líčení ano, je poměrně příjemný, nepálí v očích, ale slibované odličovací schopnosti prostě nemá, takže pokud používáte několik vrstev řasenky či voděodolné oční linky, bude to chtít trochu víc trpělivosti.

3. SEPHORA 


Tak tento produkt jsem si koupila v menším balení a spíš ze zvědavosti, jelikož má nejoblíbenější řasenka ze Sephory je vážně držák a tak jsem si říkala, že produkt od stejné značky by na ní měl vyzrát. Jenže, ejhle, to se nestalo. Odličuje uplně nejhůř z těchto tří, s řasenkou si už vůbec neporadí, fakt musí člověk hodně dlouho čekat a pak pomalu stírat z řas. Přijde mi hodně mastný a přitom bez efektu. Nevím, jestli má velké balení ten samý obal, ale jelikož je z tuhého plastu, musíte vodičku do tamponku jakoby vyklepávat a to skutečně po troškách. Ano, má to ten efekt, že stále protřepáváte dvě složky dohromady a tudíž ani nevypozorujete, že olejová složka dělá tak velká oka, že k promíchání obou složek skoro vůbec nedojde.
Každopádně znovu 100 Kč za 50 ml tohoto odličovače už nedám a to jinak na Sephoru skoro nedám dopustit, ale v tomto případě budu mít co dělat ho vůbec spotřebovat.

Komentáře

  1. Ja som skúšala zatiaľ Eucerin ten bol výborný a inak používam hlavne Baleu dvojzložkový, Eucerin je síce lepšíe, ale Balea je takou vhodnou lacnou alterantívou.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Eucerin si s voděodolnou řasenkou poradí bez problému? Balea mi přijde stejná jak Nivea, ale máš pravdu, taky raději na odličování levnější varianty, pokud fungují a více peněz radši utrácím za pečující kosmetiku.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky