Jak já vyhrávám nad mastnými víčky | Báze pod oční stíny



Patřím mezi ty, které si líčení bez stínů neumí představit. Prostě jen řasenka mi nestačí. A bojuji s problémem, který se nazývá "mastná víčka". A každý, kdo tohle zná ví, jaký je problém udržet stíny na místě déle než 30 minut bez toho, aby se nezalezly do očního záhybu a bylo po náročném malování.

Musím se přiznat, že tento problém mám asi tak poslední rok, dva a ani slavné bronzové Color Tattoo, kteří všem dají v "pohodě" celý den, tak mě maximálně pár hodin.

Nejdříve jsem zkoušela bázi od Essence, v takové modré tubičce s aplikátorem jako lesk na rty a to mi vydržely stíny aspoň půl dne. Pak jsem si chválila celkem bázi od Avonu, která je poměrně oblíbená a mě se líbila i tím, že sjednocovala barevně víčko...Ale pak se mi začala víčka mastit více a i to bylo slabé.

Pak jsem přešla na trik a to báze od Urban Decay, další podklad Color Tattoo a pak teprve stíny a to je držák, ale přiznejme si, je těžké vychytat správnou barvu podkladu, zvlášť když chcete nude líčení či vystínovat oko matnými barvami.

Asi před rokem přišla úplně náhodou na matné jumbo tužky od Sephory. A to je, mé dráhé čtenářky, můj svatý grál...Používám v zásadě 3 odstíny:
35 Café au lait - matná světle hnědá, kterou stačí aplikovat jen pár pohyby a přitom zakryje všechny prosvítající žilky a je tak neviditelná, že jí nikdo nezaznamená a skutečně finálně dělá "naked efekt", mám jí už nyní třetí v pořadí a čtvrtou v zásobě
33 Secret Boudoir - světlá latté barva pro ty, co chtějí světlý podklad pro zvýraznění barvy na víčku či pro bledulky jako "naked odstín". Má o trošku tužší konzistenci, tudíž ji nejdřív několika tahy aplikuji a pak prstem zapracuji, ale jde skutečně o pár vteřin a je to :-)
34 Pretty Little Thing - je to světlejší neutrální barva s podtónem do růžova, konzistence je stejná jako u předchozího odstínu. Používám ji hlavně pod nafialovělé a růžové odstíny, které skvěle vyzdvihne

Nevím, co budu dělat, až jednou v sortimentu Sephory už nebudou, protože s tímhle mi drží stíny OPRAVDU celý den. A dokonce lépe, než se Sephora Glitterguard bází, kterou miluju úplně stejně pod hodně výrazné stíny. A jak jsem se jistila v létě a plánuju to tak i letos, pokud nenajdu lepší zázrak? Ano, hádáte správně, kombinace báze a jumbo tužky to jistí skvěle :-)

Cena jumbo tužek i báze je tuším 290,- Kč, ale vyplatí se počkat si na akci 2 plus 1, kterou má Sephora dost často.

Jaký trik či produkt na mastná víčka se osvědčil dlouhodobě vám? 

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky