USA Haul - Urban Decay

Krásnou sobotu vám všem, konečně jsem se dostala k napsání příspěvku, ačkoliv z věcí se již těším od pondělí. A o co se jedná? Už dlouho pokukuju na oficiální stránky Urban Decay a pokaždé, když narazím na výprodeje a ty typy produktů, které se k nám do Evropy ani nedostanou, zvlášť, pokud jde o odstíny, které jsou dostupné, jen na tomto webu, bylo mi až do breku, že je nikdy nebudu mít, jelikož dodání je pouze v rámci USA.
Takže když jsem se dozvěděla, že kolega odjíždí do států, dala jsem narychlo dokupy akční plán a objednala si narychlo 2 položky z výprodeje (a to jen tak tak, za pár hodin byly pryč) a jednu rtěnku, která je dostupná evidentně jen v Americe.

A co jsem tedy přihodila do košíku?

Ano, to jsou mé poklady, na které jsem skoro 14 dní čekala :-)

VICE 4 Paletka
Ne, že bych po ní tak toužila, ale dlouho jsem si říkala, že tam jsou odstíny, které bych nevyužila v plné verzi, ale na různé looky, které nejsou úplně na denní líčení, by to mohla být pecka. U nás jsem jí už nikde neviděla, aspoň ne v Sephoře, takže když jsem jí tam zahlédla poprvé někde v prosinci, mrzelo mě, že si ji prostě nemůžu kvůli shipping podmínkám objednat...Ale pak byla má radost ještě o něco větší, jelikož v době mého objednání měli posledních pár kusů - a teď se podržte - za pouhých 39 dolarů...
Swatche a jak paletka vypadá, na to je už milion fotografií a článků, tak jen takhle "ilustrativně".
Musím ale říct, že mám odzkoušenou asi třetinu odstínů - hlavně těch výrazných - a zatím chválím pigmentaci na jedničku.



NAKED SKIN Beauty Balm
Znáte takové ty produkty na tělo, kterým já říkám tělový makeup, které pečují o pokožku a zároveň jí udělají dokonalou? Tak tohle by mělo být ono.
Normálně bych do toho nešla, ačkoliv tento typ produktů miluju hlavně v létě na nohy k sukni, abych je neměla jak "sýr", ale děvčata, když něco takového vyprodávají ze 34 dolarů za pouhých 10 a je toho navíc dvojnásobné množství, než můj oblíbenec od Sally Hanson? 
Nyní je tedy zbytečné říkat, jak funguje, šetřím si ho na letní období, ale je to opravdu produkt, který mě zajímá, jelikož nakonec jsem ho do košíku strčila jen proto, že měl skvělé recenze.


GWEN STEFANI rtěnka
A tohle je něco, po čem pokukuji na jejich stránkách už od listopadu a bylo mi líto, že se k nám nedostane a to je  odstín Phone Call.
Řvavá růžová, na jaro a léto perfektní.
Přemýšlela jsem hodně o tom, že přihodím víc odstínů, jelikož cena je 18 dolarů a bylo mi jasné, že až se objeví u nás, budou dražší, ale nechtěla jsem zase kupovat uplně na blind něco, za co si sice připlatím, ale na druhou stranu, půjdu na jistotu.
Je pravda, že nakonec není tak sytá a pigmentovaná, jak bych čekala, ale pro mě má prostě hodnotu už jenom v tom, že mám svojí vysněnou rtěnku :-)... myslím, že mnohé z vás mě pochopí.



A protože mi to nedalo, tak než mi zásilku kolega přivezl, koupila jsem si přeci jen malý předvoj a to Gweninu ikonickou rtěnku v odstínu 714, která je ultra matná, zároveň ale s krémovou konzistencí.
Je hodně podobná Loreal rtěnce v odstínu Blake, takže pokud chcete někdo levnější variantu...


A zde swatche :-)
Myslím, že je jasně vidět i textura rtěnek, nalevo matná "sedmsetčtrnáctka" a vpravo řvavější "telefonní hovor".


Trochu mě mrzí, že k nám se opravdu vše nedostanu a chápu, že se zde prodává s "evropskou" přirážkou, ale až se příště naskytně šance, tak rozhodně nebudu váhat ani chvíli a opět nákup na urbandecay.com udělám.
Neplatila jsem poštovné (UPS je zdarma nad 50 USD), ani clo a mám něco, co bych si tady, aspoň teď aktuálně, nepořídila. Vlastně se dá říct, že vše mám za cenu VICE paletky u nás.

Do komentářů mi určitě napište, kde vy výhodně nakupujete dekorativku, která není u nás dostupná?

Krásný den!!!!





Komentáře

  1. Něco nakupuji přes nějaké e-shopy, něco mám třeba z Německa a nějaké věci i z USA :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky