Oblíbené kombo řasenky a linky | Devilash & So Couture

Krásnou neděli všem,

ráda bych se s vámi podělila o nyní mojí oblíbené produkty -  řasenku a linky v peru.
Řasenku Devilash od Dermacolu jsem si koupila v Rossmanu v rámci nějaké akce, jelikož jsem přestala být tak nadšená z Maybelline Lash Senstational, která mi začala dělat trochu muří nohy a já ten extra umělý efekt umělých řas moc nevítám. 





Ďábělská řasenka slibuje o 196% větší objem (to by mě zajímalo, jak to spočítali) a má klasický kartáček se štětinkama, které jsou hustě dané a ne nijak pravidelné. Obsah maskary je 12ml, což je úžasné a její struktura je mokřejší, ale rychle zasychá, tudíž mi řasy natočené udrží. A další, pro mě podstatný benefit je, že se skvěle odličuje. Lash Sensational mě právě tímto pak už doslova štvala, pač mi nešla dolu v pohodě snad ničím a dřít si oči zrovna nepotřebuji. A k tomu efektu - řasy mi skvěle zahustí, prodlouží, neudělá takový ten umělý efekt, protože není řasa vedle řasy přesně na milimetr, ale právě to je ten cíl, který vyhledávám, jelikož to vypadá jako přírodní řasy, jen prostě fakt s velkým objemem. Navíc je krásně černá. A na co je uplně skvělá, tak to jsou spodní řasy
Jsem pak zvědavá na srovnání, až po ní vytáhnu svojí - zatím v zásobě čekající - Urban Decay Perversion, jelikož kartáček mají dosti podobný.



A poté bych ráda vychválila linky od L'Oréal So Couture. Dříve jsem měla jediné linky v peru a to byly zebří od Dermacolu. Nebyly špatné, držely jak přibyté, ale s aplikací jsem trochu problém měla. Hrot byl tvrdší, měla jsem pořád tendenci mrkat, což při tvoření tenké linky není zrovna to pravé ořechové. Dříve jsem používala zásadně linky gelové, ale nějak jsem se nemohla rozhodnout, které vyzkouším a na ty, které jsem měla v merku (Essence a Flormar), nebyly prostě nikde k sehnání.
Takže ač stojí přes 200,- Kč, tak jsem sáhla po peru So Couture a to je, milé čtenářky, přesně to, co jsem hledala.







 Hrot je menší, tenký a neuvěřitelně měkký a přitom po měsíci denního používání se mi ani nezačal třepit. Jelikož ho při aplikaci ani necítím, můžu kreslit linku, aniž by mi to nějak vadilo a já začala mrkat. Linku s tím vykreslíte naprosto v pohodě tenkou, přesnou a takou, jakou chcete. Zasychá do takového semi-matného finishe a je skutečně krásně černá. Je na ní napsáno voděodolná, což jsem tedy nezkoušela, ale jelikož odlíčit jde pouze dvoufázovým odličovákem, tak bych řekla, že to tak i bude. Takže tento produkt jen a jen doporučuji a pokud ho máte, budu ráda, pokud se k němu vyjádříte do komentářů. Ale za mě - jiné linky už nemám tendenci ani zkoušet.

A teď nějaká ta fotka, jak tyto dva produkty v kombinaci vypadají :-)



Zajímalo by mě, jak vy jste spokojené s řasenkou Devilash, pokud jí máte a jestli je novinka Angelash ještě lepší a stojí pak za vyzkoušení.


Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky