Medik8 creamCleanse | Recenze a můj velký objev v čištění pleti + slevový kód

Krásný pondělní večer, dneska bych vám ráda představila můj objev v podobě produktu, kterým je čistící mléko značky Medik8. Klasické spolupráce mě moc neoslovují, jelikož jde povětšinou o produkty, které mě samotnou nijak nezaujaly a nemám potřebu je tudíž ani zkoušet.
Ale tentokrát mě oslovil eshop www.zdravi-krasa.cz s tím, že mám možnost si vybrat na testování cokoliv z jejich sortimentu, který disponuje svými produkty jako jsou přístroje na tělo a pleť, tak i pečující kosmetikou s levnějšíma českýma značkama, jako je Ryor, nebo právě kosmetikou, která se využívá hlavně v salonech, ale zároveň je dostupná pro nás všechny. Tak jsem se podívala na zahraniční recenze a zaujala mě řada Medik8, která pochází z Velké Británie a je navrhována biochemiky a farmakology. A jelikož miluju čištění pleti mlékem, rozhodla jsem se, že vyzkouším právě ve světě vysoce hodnocený Medik8 creamCleanse.


Musím říct, že na první pohled mě zaujal obal a hlavně tuba, ve které je mléko baleno. Je bytelná, s uzavíracím víčkem a krásně jednoduchá. 
Balení je skutečně velké - 250 ml.



Výrobce uvádí, že veškerá kosmetika Medik8 je bez sulfátů, mýdla a parabenů, což mě tedy zrovna moc netrápí, to se narovinu přiznám, jelikož mi jde víc o konečný efekt, ale třeba jste právě vy ta, která na složení kouká :-)

Co se týče toho to krémového čistícího přípravku, je skutečně jemný, voní po pomerančovém oleji, kakaovém máslu a jako exfoliátor je v tomto produktu AHA kyselina L-mandlová.
Musím se přiznat, že při prvním použití na mě sladké pomerančové aroma bylo trochu moc silné, ale dnes už ho ani necítím.
Co se týče typu pleti, na který je určený, tak je to citlivá, suchá a stárnoucí pleť, ale já si upřímně myslím, že bude vyhovovat všem typům pleti, ale k tomu se dostaneme.
Pro ty, které jsou zvyklé si mlékem odličovat i oči dobrou zprávu nemám - na to je přípravek moc silný a obsahující exfoliační složky, takže oči je nutné odlíčit "klasicky".


Konzistence je opravdu krémová. Z tuby vám produkt nijak neteče, jde o jemnou konzistenci, ale zároveň se dá přesně nadávkovat.

Co se týče použití, tak jsem obrátila svůj odličovací proces, jelikož na odlíčení mého silnějšího makeupu je to přeci jen produkt, který se musí použít tak 2x za sebou, aby pleť byla čistá, ale tak to mám se všemi mléky, pokud nemají olejovou složku. Takže nejdříve pleť vyčistím micelární vodou, ale opravdu stačí setřít makeup a poté dočištuju právě tímto mlékem. Můžete samozřejme použít tamponky, ale mě se více vždy osvědčilo vetřít mléko a konečky prstů si pleť promasírovat. Poté setřít vlhkou žínkou, ručníkem, či jako já - kosmetickou houbičkou, kterou koupíte v kterékoliv drogerii za pár korun. 

A teď k tomu, proč vám to s takovou chutí recenzuji. Asi už si nebudu kupovat nic jiného, v rámci odličovacích mlík, jelikož tohle je jednoduše bomba na mou pleť. Za celou tu dobu jsem nebyla nucená použít ani jednou peeling (dříve 2x-3x týdně), jelikož tuhle funkci nějakým pro mě záhadným způsobem skutečně vykonává. Je jemný, nijak mě nedráždí, nevysušuje mě, skutečně nemám pocit, že se musím hned natřít krémem, ale o teď to přijde .... famfáry.... zmenšují se mi dost intenzivně póry. A to je něco, co jsem ani neočekávala, protože ač jsem studovala veškeré informace, tento benefit výrobce nikde neuvádí, ale skutečně to funguje. Z toho důvodu si myslím, že bude perfektní i pro mastnější pleť a není třeba se ho bát.

Ano, uznávám, cena není zrovna nejpříznivější - 550,- Kč, ale když si vezmu v potaz, že ho používám pár týdnů, tak mám stále pocit, že ho ubylo minimálně. Oproti mým dosavadním mlékům, které jsem měla fuč i za měsíc, mám tohle balení snad do léta... A navíc klasické high-end odličovače stojí i o pár set více.
Ale mám radost, že se mi pro vás podařilo vyjednat slevu 10%, pokud si přes jejich e-shop budete chtít tento produkt creamCleanse či cokoliv jiného ze sortimentu značky Medik8 objednat. Stačí se prokliknout na odkaz na e-shop www.zdravi-krasa.cz, zadat v nákupním košíku do políčka pro slevový kupón kód beautybydee a po vložení bude sleva automaticky načtena. Je zde pouze jediné omezení a to je platnost do 15. 3. 2016.

Shrnuto podtrženo, jsem ráda, že jsem na tuto značku narazila, protože bez blogu bych se k tomuhle produktu asi jen tak nedostala a asi si přihodím něco dalšího do košíku i já, protože mi dochází denní péče .... tak ať něco ušetřím i já :-)

Tak, snad jsem přišla s dobrým tipem, pokud hledáte nějaký "odličovák s benefitem" a pokud si ho skutečně pořídíte, rozhodně mi dejte do komentářů vědět, jestli jste taky tak nadšené, jako já.

Mějte se krásně :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky