Rituals ... | Koupelnové SPA aneb tip na dárek

Rituals...značka, které propadnu pokaždé, když mám chuť si udělat z vany, potažmo ze sprchování svůj malý domácí spa rituál. Byla založena roku 2000 a její vůně, kterých je vždy jen pár v dámské a pánské řadě, jsou inspirované autentickými východními rituály. Před x lety jsem dostala od nich menší set a už tehdá to byl pro mě luxusní produkt, takže, jakmile narazím na jejich obchod, ihned ráda zavítám.
Miluju nejen jejich vonné difuzéry, kterých se nemůžu nabažit, ale hlavně jejich kosmetiku jako pěny do vany, sprchové oleje a gely.
Pro ty z vás, které tuto kosmetiku neznáte, tak mají několik velikostí různých "balíčků" - S, M, L a XL které ráda dávám právě jako dárek, jelikož jsou luxusně balené a obsahují různé typy produktů v různých velikostech. Sama si pro sebe vždy kupuji "M" verzi, jelikož je v ní plné balení sprchového oleje, který používám ráno a skutečně netřeba se po něm mazat čímkoliv na pleť, protože dostatečně vyživí. Jeho dvojče má i Yves Rocher, který má sprchový olej, který patří také mezi mé oblíbence, ale tento od Rituals prostě vyniká svojí vůní a navíc, ač není tolik olejový, o trochu víc umí pleť zhydratovat. A jeho další plus - má pumpičku na dávkování. Pro někoho malý bezvýznamný bonus, ale já takové detaily mám ráda.
Dále obsahuje plné balení sprchového gelu. Stačí opravdu trošičku a krásně se změní na mokré pleti v pěnu, která o vás bude pečovat. Pokud si chcete připodobnit konzistenci, tak je to podobné gelům na holení, jen je jemnější.
V sadě M je také vždy v sadě menší verze cukrovo olejového peelingu a tělového mléka. Obojí moc příjemné, ale není to nic, co bych nutně musela mít v plné velikosti. V těchto dvou kategoriích své favority už mám.





Každopádně, pokud toužíte sami po něčem, co skvěle vypadá, je to už jako dárek zabalené , připravené na to jen dopsat jméno obdarovaného a vůně jsou natolik příjemné, že se snad můžete netrefit, tak to je můj tip





Sama si je vzhledem k ceně ráda kupuji a dopřávám. Nyní jsem sáhla po zelené řadě, která voní po třešňovém květu a rýžovém mléku a to je prostě tak úžasné. Vábí smysly a přitom nejde o žádnou "chemickou" vůni. 
Jakmile dopotřebuji, tak na léto sáhnu asi po něčem ovocnějším. 
Prostě mám tendenci ozkoušet vše :-)

Začátkem února jsem v jejich kameném obchodě nakupovala pro sebe i pro kamarádku a jelikož mají vždy nějaké bonusové akce, narazila jsem na aktuálně probíhající a to při nákupu nad 999,- Kč. 
Jde o jejich "Miracle set" obsahující menší verzi peelingu na ruce a plnou verzi Lip service, což je prakticky vyživující balzámo-lesk, který samotný stojí tuším 250,- Kč a to se vyplatí :-)


Přes období svátků, hlavně vánoc je v jejich obchodech akce, kde druhá sada je s 50% slevou atd..

Pokud vás to zaujalo, rozhodně si musíte očichat či alespoň omrknout na rituals.cz.

Krásný čtvrteční den :-)


Komentáře

Oblíbené příspěvky