Kosmetický Haul | Únor 2016




Únor utekl jako voda a jsem tu s nákupy za celý měsíc. Moc toho na mé poměry tentokrát není, ale i tak to mojí peněženku něco stálo. Tak pojďme na to :-)

První obchod, kam jsem zavítala a dělám to tak skoro každý měsíc, když mi přijde letáček se slevou, je Yves Rocher. Tentokrát mě nalákalo jejich nové tělové mléko s ovsem na velmi suchou pokožku. V rámci akce mě stálo nějakých 190,- Kč, ale zas je ho 390 ml. Nemám pocit, že by bylo bohužel ve stávajícím sortimentu - alespoň dle webu, ale v menším balení 200 ml by dostupný mělo být, bohužel za stejnou cenu. Každopádně, je to lehké mléko, které ale skutečně vyživí, poměrně rychle se do pleti vsákne a má jemnou vůni, která nijak neotravuje. Zdarma k této akci nabízeli sprchový gel a já si vybrala ten s vůní verbeny. Zatím nemám odzkoušeno, takže o něm poreferuju později. Ale na první přičichnutí voní velmi jemně.


V DM jsem se stavila pro Devilash řasenku, o níž již článek mám..jen musím říct, že po měsíci používání je již poměrně suchá a hůř se s ní nyní pracuje.
Růžovou vodu  od Purity vision mám na seznamu již dlouho, zatím s ní jen osvěžuju pleť, ale hodlám ji vyzkoušet i jako fixátor. Budu ráda, pokud mi do komentářů níže poreferujete, jak vyhovuje na fixaci vám, jestli jí tak používáte. Já jsem zatím trochu rozpačitá. Na osvěžení je lepší termální voda a zas mi tolik nevoní, tak uvidíme.
Cena řasenka i vody se pohybuje okolo 200,- Kč.


Freedom a UMA mě jako značky nikdy moc nelákaly, ale v drogerii Teta jsem pokukovala po něčem novém do sbírky.
Ale vybrala jsem si nakonec konturovací tužku UMA v odstínu 4 - jméno jsem nikde nenašla, která mě vyšla jen na 30,- Kč. Je velice příjemná, měkká, nevysušuje a skvěle ladí se rtěnkou, kterou vám nyní představím.
Rtěnka Freedom v odstínu Whispers jsem za těch 49,- Kč zkusila pro ten odstín, který je tmavší nude, ale s podtónem do růžova a takovou ještě nemám. Rtěnka bez konturky není moc pigmentovaná, takže udělá spíš jen takový nádech, než sytou barvu, ale opět je krémová, tudíž příjemná na nošení. Jako kombo ale tyto dva produkty rty skvěle zvýrazní a drží. 


Poslední nákup proběhl ke konci měsíce v Estee Lauder.
Došla jsem si tam na půlhodinové líčení s jejich produkty a nejen, že jsem si odnesla 15ml miniaturu Day Wear krému s SPF 15, který mám v plánu si pořídit na teplejší měsíce, ale také rtěnku, kterou jsem byla nalíčená.
Jde o rtěnku z řady Pure Color Envy a odstín Envious. Je to taková ta červená s krémovým finishem, která je lehce světlejší a přitom nedělá žluté zuby a sluší jak brunetám, tak blondýnkám. 
A jelikož všechny své červené mám jen matné, tak jsem si řekla, že na jaro a léto takhle krémovka bude boží. 
Jen ta cená je přemrštěná - 910,- Kč :-(
Každopádně, měla jsem jí na sobě 2x a první dojem je hydratační, skvěle pigmentovaná rtěnka, co má ale bez konturky tendenci se rozpíjet, takže aplikace není uplně jen tak - natřít a jít - ale stojí to za to. Výdrž bez konturky je okolo 4 hodin a výhoda je, že mizí tak postupně a pomalu, že to úplně nebije do očí.
Ale co musím vychválit, to je její balení, které je magnetické a zatím asi to nejlepší, na které jsem narazila. Je bytelné, těžké a prostě... no, musíte jí aspoň v jejich butiku zkusit osahat :-).



Tak a to je vše za "krátký" únor.

Mějte se krásně čtenářky!!!






Komentáře

Oblíbené příspěvky