Levné kombo na rty | UMA & Freedom

Krásnou neděli milé čtenářky,

dneska jsem se rozhodla Vám ukázat mé nově oblíbené kombo tužky na rty a rtěnky. 

Patřím mezi ty, co se zrovna nevyžívají v barevných konturovacích tužkách na rty a doteď jsem vlastnila jen jednu a to v nude odstínu od Clarins. Přeci jen, stojí tři stovky a poohlížela jsem se po něčem levnějším a narazila na konturku značky UMA v odstínu Moccachino a stála mě něco kolem 30,- Kč. A jsem doslova nadšená. Je krásně krémová, je to trošku tmavší nude s růžovo hnědým podtónem, ale skvěle se hodící právě pod výraznější rtěnky. Musím uznat, že konzistencí mě nadchla dokonce více, než Clarins.

A pak jsem v drogerii Teta míjela stojan s kosmetikou Freedom. Musím uznat, že mě zatím vůbec neláká, ale sleva 30% mě donutila aspoň něco zkusit a tak jsem šla do rtěnky z řady Pro Lipstick Bare. Ze šesti odstínů, které v regále byly dostupné mě zaujal jen s číslem 113 a jménem Whispers. Jde o takovou tu nude jarní svěží barvičku. Rtěnka je úžasně krémová, ale s pigmentací a výdrží je to slabší. Bez čehokoliv dá tak hodinu - což o to, je to produkt, co stojí 49,- Kč, takže asi od toho nemohu očekávat high end kvalitu, ale ten odstín je na jaro skutečně boží.

Tak jsem její výdrž podpořila právě konturkou od MUA a společně v tomhle kombu udělají skvělou barvu a navíc tužka skvěle doplnila chybějící pigmentaci. A teď, když nemám náladu na výraznou rtěnku, tak sahám přesně po tomhle duu.

Doufám, že jsem vás inspirovala, protože sama jsem překvapená, jak za málo peněz můžete mít hodně muziky :-).


Komentáře

  1. Odstin rtenky je pekny.:-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky