Recenze | Yves Rocher micelární vody

Krásný čtvrteční večer, 
po menší pauze jsem zpět a tentokrát s mým názorem na micelární vody od Yves Rocher.



Během nákupů před a po vánocích se mi sešly tři, každá na jiný typ pleti a já se rozhodla je důkladně ozkoušet a poreferovat o nich. Běžná cena je sice přes dvě stovky, ale skoro stále jsou v akcích, včetně jejich e-shopu okolo 140,- Kč, což dle mého za 200 ml je tak akorát. Jen chci dodat, že fotky jsem pořizovala dříve, ale nyní je mám již skoro vypotřebované, takže názor na ně je skutečně po pár měsících používání jako první krok k odlíčení pleti.

SEBO VEGETAL



Micelární voda z řady pro smíšenou až mastnou pleť. Za mě z těch tří nejlepší. Oční make-up odlíčil v pohodě, bez štípání. Má krásnou sladší ovocno-citrusovou vůni. Obsahuje pudr ze šišáku bajkalského. Za mě voda, kterou si klidně koupím opakovaně, protože skvěle odličovala a na to, že je určena pro mastnější pleť, tak nijak mě nevysušovala a dostavil se skvělý pocit osvěžené čisté pleti.

HYDRA VEGETAL



Tato voda je hydratační, určená pro normální či smíšenou pleť. Je hodně příjemná, ale už si tolik neporadí s odlíčením řasenky. Pleť odlíčit dokáže, ale je třeba více tamponků a přijde mi spíše jako tonikum, než micelární voda. S řasenkou už problém má, tudíž, bych ho doporučila pouze na odlíčení obličeje. Hlavní složkou je rostlinná míza, která má za úkol pleť hydratovat. Co na ní ale mám nejradši je ta vůně, která je lehce sladká, ale já jí mám sentimentálně ráda, protože tak kdysi voněla moje první "dětská" vůně. Takže pokaždé, když jí používám, tak je to takový ten pocit "zpátky do minulosti" :-) 

SENSITIVE VEGETAL



S touto vodou na citlivou pleť kamarádky nebudeme, ačkoliv ji právě teď dovypotřebovávám. Odličovací schopnost je rozhodně nejnižší, ale stále svojí službu udělá, ale v očích mě trochu pálí. S čím mám ale největší problém, je ta vůně...respektive, pokaždé mi přijde, že z tamponku cítím silně alkohol. Jelikož se na obalu uvádí, že ho neobsahuje, tak je dost možné, že jde o vůni hlavní složky, kterou je rostlina z Madagaskaru. Hodně bych ji přirovnala k micelární vodě pro citlivou pleť od Garnier a to byl za mě propadák. Tato je ale ještě o chlup horší, bohužel. 


Jsem ráda, že jsem je vyzkoušela a skoro spotřebovala, ale verdikt je takový, že na Biodermu lehce klepe na ramínko Sebo Vegetal, kterou si ráda znovu koupím,  ale jinak Hydra a Sensitive Vegetal co do odličovací schopnosti doporučit nemůžu. Hydra Vegetal používám spíše jako tonikum a tak mi i vyhovuje více, než k odlíčení a k tomuto účelu je myslím i ideální.

A co vy, drahé čtenářky, jaké máte zkušenosti vy s odličovacími přípravky Yves Rocher?


Komentáře

  1. Že má yves rocher micelárku jsem netušila, budu muset vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky