Spotřebované produkty #3 | minirecenze produktů na tělo

Tak tu máme druhý sváteční den a já pokračuji v rencenzích - tentokrát věci na tělo, a nějaké drobnosti okolo :-)



Krém na ruce Repair & Care od Nivei jsem již vychvalovala. Je trochu mastnější a déle se vstřebává, ale opravdu se suchýma rukama udělá zázraky. Jako účinnou složku uvádí výrobce dexpanthenol a parfemace je velmi jemná. Hodně bych ho připodobnila k SOS krému na ruce od Dermacolu. 

Dermacol Express odlakovač. Já patřím mezi ty, co ten podzimní boom ohledně této novinky nepochopili, jelikož ano, odlakovává, ale znám daleko lepší a účinější - např. Sally Hanson nebo Ebelin. Mandlový olej v něm mi akorát vždy rozpatlal lak na prsty okolo a že bz vyživoval? Prostě ne, nikdy více.

Balea krém na nohy s mandlovým a makadamovým ořechem. Evidentně, moje oblíbená péče v boji proti suchým nohám, dvě balení jsou spotřebována a další už mám v zásobě. Stojí asi 30,- Kč v DM a je to za mě zatím to nejlepší, na co jsem narazila.

Alverde tělové máslo s makadamovým oříškem a bambuckým máslem jsem nejdříve používala na ruce, ale po čase jsem z toho začala cítit alkohol a už jsem to pak spotřebovala jen jako krém na nohy. Nemyslím si, že je špatné, původně jsem si chtěla koupit i plné balení, ale zas není ničím výjimečné, abych se bez tohoto produktu neobešla.

Swiss Dent bělící pasta Gentle není zrovna levná záležitost, za 50 ml je cena kolem 300,- Kč, ale vydrží dlouho a skutečně bělí. Tato varianta je jemnější s abrazivitou RDA 25. Pokud chcete jen o odstín dva zesvětlit své zuby, tak jen doporučuji.

Nivea anti-perspirant Stress Protect na mě prostě nefunguje (nebo je snad pot ze stresu jiný než ten, při klasickém pocení??). Účinnou složkou je zinek, takže bych čekala lepší výsledky. Takže - je ho tam asi ještě půlka, ale jde do koše. 

Balea peeling z limitované řady s citrónem a podmáslím byl skutečně příjemný peeling na denní použití. Nijak super scrub efekt neměl, ale byl hydratační a s takovou mléčnou strukturou a ta vůně byla boží. S tímhle krok vedle neuděláte, pokud nepotřebujete něco "drsnějšího".

Yves Rocher sprchové gely... Tyto dva jsou spíše ty krémovější, než gelové a to je mě osobně příjemnější. Tentokrát ve vůni Makadámie z Guatemaly, který nádherně sladce voní po ořechu a tak jako zahřeje :-), a poté Květ z magnólie z Číny, což je prostě sprcháč narvaný květinkama. Za mě jsou prostě skvělé a budu se k nim vracet pořád.

Holící strojek Wilkinson Intuition. Chtěla jsem zkusit něco jiného a říkala jsem si, že čtyřbřitá žiletka obalená tuhým gelem na holení bude pecka, ale ne...Moje pleť na to reagovala pupínkama a opět jsem se vrátila k pánskému holícímu strojku.

A nakonec opět Yves Rocher a jejich Opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku. Za mě má plný počet bodů, je to jak balzám na suchou pleť, skvěle se vstřebává. Účinnou složkou je máslo z karité a je velmi dobré, stejně jako jejich ovesná řada. Prostě pokud chcete kvalitní krém na tělo, které vám udělá sametovou pokožku, tak toto je můj tip :-)

Tak zatím...příště pokračujeme :-)







Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky