Spotřebované produkty #3 | minirecenze vlasových produktů

Krásný prodloužený sváteční víkend,

tak jsem tu po dvou měsících opět s tématem spotřebovaných produktů a že jich je ... až se sama divím. Některé patří mezi mé stálice, ale i jsem dost testovala a dneska se tedy podíváme na to, co jsem vypotřebovala na své vlasy...


Barva na vlasy Perfect Mousse od Schwarzkopf v odstínu 400 Icy Espresso je už taková moje stálice. Je to vlastně tmavá studená čokoládová barva, která nejde do zrz a hlavně se skvěle aplikuje, jelikož má jako dávkovač pumpičku, ze které vám vyleze pěna, kterou krásně dostanete do vlasů. Na mé dlouhé vlasy na odrosty jedno balení stačí, ale pokud chci barvu osvěžit i do délek, tak rozhodně to chce balení dvě. Přiložená maska je také skvělá. Vlasy se po ní lesknou, jsou hebké a přitom jsem nezpozorovala, že by se po ní rychleji mastili - ale tak to bude dáno asi i tím, že ji používám přímo po barvení a to pak tuhle tendenci vlasy nemají.

Šampon Gliss Kur Ultimate Repair jsem dostala společně s maskou a kondicionérem, které ještě mám. Není špatný, umyje, na drogérku je to ten lepší šampon. Má takovou sladší orientálnější vůni. Je určen na velmi poškozené a suché vlasy, ale asi měsíc jsem ho používala celou tuto řadu a ke zlepšení a výživě vlasů výrazně nedošlo. Takže já se k němu již nevrátím, ale určitě ho nezatracuji.

Tony & Guy je moje milovaná značka. Na mé vlasy funguje ještě lépe než Aussie a tenhle regenerační šampón je prostě pecka. Ano, chápu, je to už v dražší cenové kategorii, ale jestli ho chcete ozkoušet, tak v Teta drogerii narazíte často na akce právě na tuto značku a aktuálně i v DM za 70 jejích bodů máte slevu na tento sortiment 50%, což už podle mě rozhodně stojí za to.

Suché šampony Batiste. Přiznám se, že jsem ani jiné nezkoušela - zatím. Nepoužívám je denně, ale když už se mi mastí lehce vlasy, tak jim to skutečně den dá. Ten klasický Original je bílý a pokud nemáte mastné vlasy a nemá se tedy pudr kam vsáknout, tak není uplně dobrý na to "dodat vlasům objem", pokud nejste platinová blondýnka, ale je o trochu účinnější. Ten pro tmavě hnědé vlasy mi ale skvěle vyhovuje, protože není třeba ho ani nijak vyčesávat, jen nechat působit a projmout je :-).

No a poslední položkou, kterou jsem ani nespotřebovala, ale už mi leží v koupelně rok a ne a ne mu přijít na chuť je středně tužící mléko od Welly. Na můj vkus moc vlasy slepuje a jsou matnější, tudíž na dlouhé vlasy uplně vhodný není. Ale pro styling krátkých účesů asi ideální bude. A má praktický pumpičkový aplikátor, což oceňuji..

Pokračování přístě s tělovou kosmetikou :-)




Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky