Spotřebované produkty #3 | minirecenze produktů péče o pleť

Krásný nedělní večer, 

tak, tentokrát se vrhneme na pro vás nejspíše zajímavější část a tou jsou mé spotřebované krémy a produkty na odličování pleti :-)



V této sekci ani moc hanit nebudu, protože všechna péče o pleť byla natolik skvělá, že předem říkám, že se k nim určitě znovu ráda vrátím. Pokud byste si na ně přáli samostatné recenze, dejte mi vědět do komentářů.
Benefit Total Moisture je slavný hydratační krém a já rozhodně rozumím tomu proč. Je hutný, ale zároveň na mou smíšenou pleť působil celou zimu jako balzám. Neucpává póry, skvěle se vstřebává, vyživuje a pleť jsem měla po něm doslova nádhernou. Pro "sušenky" bude vhodný jistě celoročně, pro mě to bude nejspíše stálice na zimu. Voní božsky, obsahuje mangové máslo a to je to, co tomu dodává tak specifickou vůni. Za mě velké YES!
Clarins HydraQuench Cream Gel. Lehká gelová textura a přitom je vysoce hydratační. Používala jsem ho jako denní krém a pod makeup je jako podklad jedinečný i tím, že se okamžitě vstřebal. Po použití tohoto krému musím rozhodně zkusit i sérum z této řady, protože tomu nemám co vytknout.
Clarins Daily Energizer Cream je podobné konzistence gel krému a nevidím takový rozdíl mezi modrým hydratačním a tímto. Obojí perfektně plní svojí funkci a jako denní krém mi vyhovují. Daily Energizer je jen více aromatičtější po citrusových plodech (spíš cítím grep) a má být i vitamínovou bombou pro pleť.
Tato základní řada v Sephoře stojí do cca 600,- Kč za 30 ml, ale je běžně dostupná i na parfums.cz levněji.
Estée Lauder je mojí oblíbenou značkou, ikdyž Clarins se podle mě kvaitou blíží. Krém Revitalizing Supreme jsem měla v rámci nějakého dárkového setu při nákupu a bylo ho 15 ml, takže jsem ho měla asi na měsíc jako noční péči. Je hutný, hydratuje, opět krásně voní - to EL umí,  a přišlo mi, že jakmile se vstřebá, udělá takový "zkrášlující matný film". O jeho koupi v plné verzi neuvažuji pro blízkých pár let jen proto, že je to anti-aging creme a na to mám ještě pár let čas :-).
Estée Lauder očí krém z Advanced Night Repair řady. Používám ho, přiznám se, jen na noc, ale asi se po jiném už ani ohlížet nebudu. Měla jsem tuto miniaturní 5 ml verzi, která mi vydržela skoro 3 měsíce a dneska mám již plnou. Tento oční krém sice stojí v butiku EL 1700,- Kč a ano, je to pálka, ale dělá vše, co má dělat. Navíc nejde tak úplně o krém, ale spíš hutné sérum, konzistence je taková medovo gelová (lépe to asi popsat neumím) a klouže nádherně po pleti, takže stačí poťupat a lehce prsteníčkem pod okem potřít a okamžitě se vsákne. Od té doby co ho mám (a to bude tak půl roku), tak se mi minimalizovaly kruhy pod očima a vznik nových vrásek se zastavil.


Už jsem se několikrát zmiňovala, že už tak rok nedám dopustit na odličovací tamponky ze Sephory, ale říkala jsem si, že zkusím i jiné.
Od značky Iseree z Lidlu jsou tyto velké odličovací tampony dost v kurzu a chápu proč :-). Od té doby je také ráda používám na odličování a malé používám na oči a na tonizování pleti.
Zkoušela jsem najít "dupe" v podobě značky Ellie, kterou seženete v drogerii Teta, ale cena za 40 ks byla stejná jak těch Iseree, kterých je v balení 70 a bohužel, byl to přešlap. Při vyndavání se vždy rozdělily, ale, pokud je nebudete takat z igelitu, ale máte je uskladněné jinak, kvalitou jsou velmi podobné. Ale i tak, v poměru cena výkon - znovu si je nekoupím.
Kategorii nejhorší odličovací tampony EVER získává Bel Cosmetic a jejich Extrasoft Pads. Trhají se, jsou hrubé, nevsakují - tak ano, příště s pořádně přečtu, že nejsou 100% bavlněné. Takže, po pul roce vyhazuji ještě z půlky plné, protože využití prostě nemají.
A pak vám chci ukázat, jakou že odličovací houbičku používám, protože jsem to zmiňovala již ve své rutině péči o pleť. Stírám s nimi zbytky odličovacího mléka nebo masky a miluju tuhle od značky Calypso. Stojí okolo 30,- Kč a jsou mnohonásobně lepší než daleko dražší Ebelin z DM. Rozhodně doporučuji, zvlášť pro ty z vás, co si nerady oplachujete obličej pod tekoucí vodou.


O Yves Rocher micelární vodě jsem psala v nedávném příspěvku a je to příjemná micelárka, u které nákup nejspíše zopakuji. 
Avon odličovací mléko je na to, že stojí pár desítek korun, vážně dobré. Nemám moc ráda produkty typu "dělám vše v jednom kroku", takže více se k němu vracet nebudu, ale rozhodně bude skvělý pro ty z vás, které se tolik nelíčí a jen chtějí nějak vyčistit pleť a rovnou jí i ztonizovat a nemáte nijak problematickou pleť.
Bioderma micelární voda - asi není co dodat, není dle mě lepší. Jelikož já jí používám jen jako prví krok na odlíčení, přijde mi zbytečně pro můj účel drahá, ale pokud někam cestují, tak je pro mě ideální v této menší verzi protože sebou nemusím tahat další odličováky a na těch pár dní mi to vždy stačí.
Yves Rocher a Sephora dvousložkový odličovač očí - na obojí jsem už recenzi psala, takže už jen obecně. Sephora odličovač není špatný, klidně si ho koupím znovu, ale na mě je poněkud mastnější a některé řasenky mi spíše drolí a to je mi pak nepříjemné. Yves Rocher s chrpou už mám myslím potřetí a jsem spokojená. Jen pozor na to, že jde o ten s olejovou složkou - ten obyčejný od YR totiž je hotová tragédie, kde bych to přirovnala k účinnosti vody z vodovodu. 

Tak a příště se vrhneme na dekorativku :-)




Komentáře

Oblíbené příspěvky