Spotřebované produkty #3 | minirecenze dekorativky

Krasné velikonoční pondělí, tak ukončuji 3. sérii vypotřebovaných produktů a tentokrát s dekorativní kosmetikou, které je tentokrát na můj vkus poměrně dost.




Tak se pojďme nejdřív vrhnout na řasenky :-)

Dermacol Devilash jsem si oblíbila a myslím, že nákup budu ráda opakovat. Má krásně černou barvu, skvěle zahušťuje i prodlužuje, ale jediné mínus je to, že poměrně rychle vyschne a pak už se drolí z řas. Takže pokud Vám nevadí dát za řasenku 250 korun a mít skvělé řasy tak 6-8 týdnů, tak směle do ní. Recenzi už jsem na ní psala, tak více v ní.
Maybelline Lash Sensational...Ano, krásně natáčí řasy a ano, je fakt dobrá, ale s čím jsem měla velký problém bylo odlíčení. Nešlo to dolů ani micelárkou, ani dvousložkovými odličováky, ani mlékem a že bych si chtěla pokaždé dřít oči...No nevím. Každopádně přemýšlím na léto o té voděodolné verzi, kvůli efektu, který dělá.
Loréal Volum Million Lashes je na mě poněkud mokřejší řasenka, která krásně prodlužuje. Takže pokud nepotřebujete natočit a svoje řasy máte hustší, tak směle do ní.
Loréal Mega Volume Collagen 24 je řasenka, kterou už mám asi potřetí. Dodá objem a i obsahuje malé vlásenky, takže uměle krásně prodlouží řasy. V porovnání s Devilash dělá ale řasy mnohem přirozenější a já si potrpím spíš na ty výraznější. Jediné s čím je nutné počítat je poměrně velký kartáček, takže pro ty, kteří mají kratké řasy, bych jí uplně nedoporučila.
Clarins Be Long Mascara - tuhle řasenku ve vzorečku jsem měla v zásobě asi půl roku a po otevření jsem zjistila, že je buď už vyschlá a tudíž ji už někdo otevíral, nebo má prostě tak suchou konzistenci. I přesto jsem ji párkrát vyzkoušela a jestli něco dělá, tak pouze prodlouží (což by tedy i dle názvu odpovídalo).



Řasenky na obočí jsem objevila až minulé léto a začala jsem s Essence Make me brow a musím říct, že mě tento produkt vůbec nezklamal, ale přeci jen, je ho 3,7 ml, tudíž za cenu kolem 80 korun to je zhruba stejně "drahé" jako od jiných drogerkových značek. Každopádně, byla jsem spokojená, ale na mě odstín 02 brownz brows byla podtonem trošku teplejší. Hledala jsem dál a kartáčkem mě zaujal Loréal Brow Artist Plumper. Odstínem je Medium/Dark jemně studenější a sedí mi lépe, ikdyž aplikátor je o trochu větší a kónický. Každopádně jsme si sedli a už mám nyní druhé balení. Není to něco, co by mi stačilo, jelikož mám chloupky na obočí sice dlouhé, ale řídké a tudíž takovou tu plnost nedodá, tudíž je skvělý spíše na fixaci po tužce na oči, ale pro ty z vás, které máte obočí husté, to může být produkt naprosto dostačující. 
Paletku na obočí Balance Eye od značky Alcina. S tímto stínem jsem kdysi před x lety s dokreslováním obočí začínala, ale to jsem mívala daleko světlejší vlasy a myslím, že teď jsem po ní už skoro 3 roky nesáhla. Každopádně, ke svému účelu mi to v začátcích plně postačilo :-).
Rimmel Gelové linky v odstínu 001 Black už vyschly a nějak jsem se přiklonila spíše teď k těm fixovým. Každopádně mi vyhovovaly, ačkoliv byly od začátku trochu sušší (pokud je porovnám např. s těmi od Loréal), ale neobtiskávaly se a vydržely celý den.
Makeup Dermacol Truffle byl můj zimní makeup, kdy mám pleť sušší a hlavně je to ten nejsvětlejší, který jsem v drogérii sehnala. Vím, že se o něm říká, jak je skvěle krycí, ale oproti mým oblíbencům má tuto schopnost spíše střední a úplně jsme si tak nesedli. Řekla bych že na suchou pleť je dobrý, ale na mé mastnější T zóně celý pracovní den prostě nedal. Příští zimu už se poohlídnu po jiném.


Rimmel Stay Matte pudr byl v tomto případě asi páté balení, ale rozhodla jsem se zkoušet i jiné, takže z toho důvodu jeho nákup v blízké době neplánuji. Za mě ale jeden z mála skutečně transparentních pudrů, který nědělají ten bílý efekt a zároveňu skutečně zmatní pleť a funguje jak má.
Paletka Smoky z H&M byla spíše takový přešlap. Ani né tak proto, že by ty stíny byly špatné - to vůbec ne, ale pro mě prostě šedé kouřovky nejsou to pravé ořechové. Co mě ale mile převapilo - skvělá pigmentace a to té paletce budou už tak dva roky. Mám ještě jednu větší z toho řetězce a musím říct, že po ní šáhnu doteď. Myslím, že dekorativka z "háemka" za vyzkoušení stojí.
Stíny Sephora se dávaly v této miniatuře jako narozeninový dárek minulý rok a za mě prostě ne. Přitom mono stíny jako takové jsem mívala ráda, ale u těchto odstínů č. 72, 49 a 80 se mi prostě pigmentace zdála skutečně slabá. Párkrát odzkoušeno, ale ve své sbírce je prostě nepotřebuji.
Mini verze podkladové báze Primer Potion od UD v odstínu SIN byla mojí první bází, se kterou jsem měla tu čest. Bohužel už došla, ale že by na moje mastná víčka fungovala tak, abych si ji koupila znovu, to se říct nedá. Pokud ano, bude to nějaká matnější verze, jelikož SIN je poměrně lesklá.
Vzoreček korektoru Estee Lauder Double Wear - za mě, dokud bude Catrice Camuflauge, nemám důvod si za stejný korektor připlácet :-) Tudíž ano, ale asi nejsem ochotná za něj tolik utratit, pokud existuje stejný produkt za stovku.
Color Tatoo v odstínu Taupe ja klasická krémovka, ale v matné verzi. Vyhazuju jí proto, že vyschly, ale jako podklad pro tmavé stíny je skvělý. Jen je trochu pracnější se s tou matnou verzí naučit pracovat, jelikož prstem je těžké ho na víčko rovnoměrně zapracovat, což může být mínusem, pokud chcete jen "naťupat" a jít.
Rtěnka od Rimmelu v odstínu 180 Vintage Pink byla můj must have před cca dvěmi lety a už jsem jí úplně vypotřebovala. Skvělý Nude růžovo fiaolový odstín, ale dokud mám od Essence tu v odstínu Come Naturally, asi nemám tendenci si jí koupit znovu, jelikož jsou si hodně podobné. Co se týče konzistence, jde přeci jen o starou verzi a ty nové jsou trochu více hydratační, takže výdrž atd nechci úplně hodnotit.

No a to je vše...Další série bude tak za 2 - 3 měsíce, tak snad vás bude opět bavit. 

Krásný start do prvních jarních dnů :-)


Komentáře

  1. Riasenku od Maybelline vlastním aj ja, ale s odličovaním nemám až taký problém. Skôr s práve vodeodolnou verziou, kedy by som najradšej tie riasy aj odstrihla, heh. Efekt krásny, ale odličovanie je vážne horor :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosim, cim odlicujes, ze s tim takovy problem nemas? :-) Vim, ze kamaradka ji da dolu v pohode Biodermou, ale na me to nejak nefunguje. Mozna je to i tim, ze si ji davam 2-3 vrstvy :-D

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky