GOSH Catchy Eyes řasenka



Během září se snad na všech beauty blozích roztrhl pytel s řasenkou od GOSH. Já jsem si jí sice koupila už v srpnu, ale v rámci jiné akce také za 99,- Kč, jinak je k sehnání pouze v parfumerii Fann a to za standardních 269,- Kč.
Všichni ji také uvádí jako Catchy Eyes, ale proč je na druhé straně stejný název, jen tentokrát Provocateur..kdo ví, ale je to skutečně ta samá, pokud na to narazíte.


Tak a teď konrétně k řasence. Balení je klasické, plastové a obsah maskary je 8ml. Kartáček je plastový, lehce zahnutý a štětinky pravidelně umístěné a celkem krátké - což mě osobně vyhovuje :-) Dostanete se krásně až těsně k víčku a obalíte skutečně každou řasu.


Nijak se mi neobtiskává, nedrolí pod oči, celkem rychle zasychá a je tedy trošku mokřejší, ale nijak extrémně a dá se nádherně vrstvit. Obvykle ji na spodní řasy aplikuji jednou a na vrchní dvakrát...no, někdy i 3x...prostě dle nálady..
Efekt je spíše přirozený, prodložuje, ale tolik nezhušťuje, ale ... stojí to za to.
Barva maskary není uplně tvrdě černá, takže pro ty, které mají rády dlouhé řasy bez nánosů, tak je to zcela ideální volba.




A jestli se k ní někdy vrátím, až jí zcela vypotřebuju? .... je to dost možné, pokud půjdu okolo Fann na Václaváku..tak bude moje :-)

Tak a co vy, chytla Vás taky Catchy Eyes mánie?

Komentáře

Oblíbené příspěvky