Mé "signature" parfémy | 2015

....mohla bych článek nazvat i "oblíbené parfémy", "top vůně" atd. ... jenže já patřím mezi ty, které nerady vůně střídají a vesměs, když si něco oblíbím, je ze mě taková ta konzerva, co nic jiného moc pak nechce. A není to z důvodu, že by mi jen tak něco nevonělo, ale mám ráda, když má každý svoji signature vůni. No znáte to, ucítíte nějakou vůni a jste schopni si k ní přiřadit jednoho či více konkrétních lidí. A takhle to mám u sebe i já. Navíc další výhodou je, pokud používáte parfémy, které fakt "drží" a například v zimě je pak vůně zažraná do kabátu či bundy, tak netřeba ji prát při každé změně vůně... No, to tak úvodem...
Chtěla jsem jen říct, že mám 3 parfémy a v pro mojí potřebu je to až až...Navíc, píšu za rok 2015, ale nepředpokládám, že by se to v dalším roce nějak změnilo :-).
A co je spojuje? V hlavě parfému je vždy citrus a jako základ nejlépe cedr, či jiné dřevo...Ale jak je někde hřejivý základ cedru, tak to je mé.. asi že cedr je i mé keltské znamení, ale k tomu jsem se dopátrala nedávno, takže to bude jen náhoda ;-) ...

Tak, pojďme už na to, moc se vykecávám!

ARMANI Acqua di Gioia EDP



...květinová, intenzivní a zároveň svěží...má láska posledních pár let a ještě asi na hodně let dále..podle mě mám nyní už tak pátý flakón

Hlava: máta, citron amalfi
Srdce: jasmín, růžový pepř, pivoňka
Základ: cedr, cukr, francouzské labdanum

Původně jsem si říkala, že to bude parfém ideální na léto, ale on je tak skvěle intenzivní, že je úžasný celoročně. Pánská verze se mi líbí ještě více, ale tak...nebudu pánům brát jejich vůně, ikdyž :-)...

CHANEL Chance Eau Vive EDT



opět...květinová, dřevitá, intenzivní a zároveň svěží vůně...novinka Chanelu pro rok 2015

Hlava: citrusy, grapefriut, krvavý pomeranč
Srdce: jasmín, pižmo
Základ: cedr, vetiver, kosatec

Když jsem v létě dostala k nákupu v Sephoře jeho miniaturu, tak jsem si říkala...další Chanel... už dlouho je očichávám, pokukuju a chci ho, ale žádný mě nikdy neuchvátil tak, že bych si myslela, že ta vůně ke mě sedí... A nějak po měsíci jsem ho vytáhla a OMG!!!! Bylo to neuvěřitelné zamilování na první přičichnutí. Bohužel, s touto vůní s přívlastkem "živá voda" nepřichází zatím varianta EDP a to ani na oficiálních stránkách Chanel. Tudíž, ano, je to docela pálka, dát za 50 ml EDP 2200,- Kč, což je běžná cena jak v Sephoře, tak i na eshopech, zatím. Já měla to štěstí a tento flakonek mám v rámci Duty Free Shopu, kde vyšel na čtvrtinu levněji, ale i tak.. Co ale musím vyzdvihnout jako velké plus je právě flakon, jelikož je jednoduchý, nijak přehnaně zdobný a LEHKÝ - což znamená, že u něj nemám potřebu přestříkávat ho do atomizéru, abych netahala v kabelce další cihlu v podobě parfému.
Takže, ráda bych ho switchla na denní bázi s Armani ADG, ale to se asi jen tak nestane.. Přeci jen, mám docela spotřebu :-/ a ta cena je stále vysoká, na to, že já mám 50ml balení tak na 2 měsíce...


DKNY Women Energizing EDP


květinová, citrusová, silnější vůně...

Hlava: citrusy, fialka, vodka
Srdce: lotos, orchidej, narcis
Základ: bříza, dřevo

V létě jsem měla chuť na to, změnit svojí vůni a hledala jsem několik měsíců, až vyhrála právě DKNY. Když měla svůj boom, moc jsem jí upřímně nemusela. Ale nakonec jsem zjistila, že je něčím zajímavá a výjimečná. Používám jí od srpna denně do práce, ale asi ji nyní na zimu vyměním za Chanel a svojí druhou šanci pak dostane na jaře. Je mi blízká, ale asi to není můj top, který si nakonec koupím znovu...No, uvidíme za rok ;-)

A co vy, trefila jsem se do vašich oblíbenců, nebo máte své signature vůně, které za roky používání nenašly přemožitele?









Komentáře

Oblíbené příspěvky